Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Det finnes ingen optimale land, Så lenge det er fibernett, mat, vann, husrom elektrisk kraft, pakkelevering og respekt for privatlivets fred har jeg ingen øvrige krav. Jeg har ingen formening om innvandring annet enn at det bør være regulert. For eksempel under flyktningestrømmen i 2015 kom det langt flere enn lokalsamfunn rundt om i landet hadde mulighet til å håndtere.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (1 time siden):

Hverken regjeringen eller FHI kan garantere for at Covid-19 vaksinen er trygg på lang sikt. De baserer sine råd på hva WHO og andre sier, som igjen hører på Bill Gates og legemiddelindustrien - ergo veldig ærlige og oppriktige mennesker det der...

Hvilke medisinske råd gir Bill Gates til WHO?

Er han med å utvikle vaksinen selv?

Lenke til kommentar
16 minutes ago, aklla said:

Hvilke medisinske råd gir Bill Gates til WHO?

Er han med å utvikle vaksinen selv?

Bill Gates presser for agendaen for masse vaksinering. Han bruker WHO for å fremme dette målet, som for øvrig Rockefeller (de som skapte WHO) ønsker også. Bill and Melinda Gates Foundation med sin enorme økonomiske makt har i praksis kjøpt seg den globale helsesektoren.

Kilde

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Det er mulig jeg tar helt feil her, men så vidt jeg har forstått ble WHO opprettet av FN, ikke av Rockefeller-familien.

FN ble opprettet etter krigen, for å skape fred og samarbeid, slik at man forhåpentligvis kunne unngå en ny krig.
Man kan anta at verdensledere på den tiden forsto at verdenskrigen ikke var noe som gagnet noen, og at man i fremtiden burde forsøke å unngå lignende kriger.

Ved FN-møtet i 1945, samme år som FN ble etablert, hadde Kina, Norge og Brasil samtaler om å starte en ny organisasjon underlagt FN, men som separat fra FN skulle arbeide for samarbeid for å unngå sykdom og fremme helsespørsmål.

Ikke alle landene var enig i dette, ved første avstemming fikk man ikke nok støtte til å starte en slik organisasjon, men etter en del lobbyvirksomhet, blant annet fra Norge, fikk man etterhvert med seg alle de 51 landene som på den tiden var medlem av FN, og den 7. april 1948 ble WHO etablert, på dagen som siden har vært "Verdens Helsedag".

I dag består FN av 193 medlemsland.
WHO er fremdeles underlagt FN, og alle medlemslandene i FN er derfor også medlemmer av WHO, i tillegg til Vatikanstaten tror jeg, slik at WHO har 194 medlemsland.

I tillegg har organisasjoner som Røde Kors status som observatører, og er til stede på alle møtene til WHA, forumet som styrer WHO.

Det er lite tvilsomt at en eller annen riking, enten det er Bill Gates eller Rockefeller, har noen større innflytelse eller har klart å kjøpe seg inn i WHO.

Ettersom både FN og WHO er enorme tapsprosjekter, som koster medlemslandene enorme summer, så ville det ikke vært noe å tjene på det heller. Formålet til disse organisasjonene er ikke å tjene penger, men å skape trygghet.

Det finnes heller ingen bevis for at Bill Gates eller Rockefeller-familien tjener noe på pandemien, tvert i mot, Gates har donert enorme summer for å få slutt på pandemien, slik han også har donert enorme summer for å bekjempe andre sykdommer.

At enkelte rikinger har en agenda, å kun ønsker å tjene mer penger, er helt sikkert, men det er nok ikke like sikkert at alle er slik.
Bill Gates har aldri fremstått særlig opptatt av penger, han har hatt et moderat forbruk i forhold til formue hele livet, å ser ut til å ha bestemt seg for å gi bort mesteparten til formål som hjelper hele verden.

Nå i det siste har man jo også et prakteksempel på slikt, Jeff Bezos kone Mackenzie Bezos har gitt enorme beløp til veldedighet, uten noe håp om å tjene noe på dette, eller noen form for makt.

Det kan vel ikke være så vanskelig å tenke seg at folk ønsker å hjelpe til, enten det er med en hundrelapp til ofrene i Gjerdrum eller med noen hundre milliarder i støtte til vaksinering mot en pandemi?

Endret av 0laf
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 timer siden):

Hverken regjeringen eller FHI kan garantere for at Covid-19 vaksinen er trygg på lang sikt. De baserer sine råd på hva WHO og andre sier, som igjen hører på Bill Gates og legemiddelindustrien - ergo veldig ærlige og oppriktige mennesker det der...

Jeg lurer på hvem myndighetene skal spørre om vaksinen er trygg, hvis de ikke skal spørre de som jobber med, og forsker på, vaksinen? 

Skal de heller spørre deg og andre som har null peiling? Du liker å klage, men jeg ser ingen alternativer fra deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
6 minutes ago, 0laf said:

snipp

For milliardærene er penger er bare et middel for å få mer makt.

FN, WHO, IMF, Verdensbanken og slike ble aldri skapt for å forbedre verden for de store folkemassene, de er redskap for økt sentralising i alle områder av livet vårt - det handler om kontroll.

Veldedighets organisasjoner er perfekte midler for å avlede oppmerksomheten til folk. Klart at de som jobber på grassrota i disse organisasjonene vet ingenting om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jag börjar bli för gammal för konspirations teorier. Tidigare verkade det handla om att försöka förklara fenomen och saker som har hänt på en alternativ måte och man kunde faktiskt läsa långa rapporter om alternativa förklaring och saker som verkar rart om för eksempel 911. 

Nu verkar konspirations teorierna hoppa över förklaringssteget av något fenomen eller händelse och kommer bara med påståenden om att folk ligger bakom en konspiration för att ta kontroll över oss eller göra något. Det verkar mest handla om att starta en mem om för exempel att Hillary Clinton spiser barn på pingpong pizza, att demokraterna juksade för att Biden skulle vinna över den fantastiska och hederliga Trump eller att Bill Gates vill göra oss till robotar genom vaccinering. 

Jag klarar faktiskt inte ens att förstå alla nya konspirationsteorier för att det ju inte ens verkar finnas någon alternativ fakta eller något annat än långa youtube videor som kommer med påståenden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
0laf skrev (42 minutter siden):



Nå i det siste har man jo også et prakteksempel på slikt, Jeff Bezos kone Mackenzie Bezos har gitt enorme beløp til veldedighet, uten noe håp om å tjene noe på dette, eller noen form for makt.

 

Hehe, har du hørt om å kjøpe seg godwill. Bezos-familien har råd til slikt så kvalmende styrtrike de er. Millirder er småpenger for dem. Bezos selv er gjennom sitt Amazon-imperium en av de største slavedriverne i verden. De bedritene forholdene Amazon-ansatte lider under er godt dokumentert så noen show off fra familien Bezos kan du få billig av meg. Hva ellers skal de gjøre? Det er en måte å skaffe seg sympati og goodwill på. Om de derimot gir fra seg 99,9% av formuen sin og nedbetaler fattige lands gjeld, ja da snakker vi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (5 timer siden):

Det spørs om ikke skadene av tiltakene overgår skadene av viruset. Man skal ikke se bort fra at Sverige er et bedre land siden lovverket der borte ikke tillater like inngripende tiltak mot befolkningen. I Norge er man umyndiggjort og har ikke noe man skal mene eller si.

Flytt til Sverige da vel. Hej då :) 

Lenke til kommentar
BadCat skrev (5 timer siden):

Det spørs om ikke skadene av tiltakene overgår skadene av viruset.

Vel, det er jo en motsetning der. Øker man tiltakene så minker skadene av viruset og vice versa. Hvert land kan egentlig velge og vrake hvor på skalaen de vil legge seg. Helt fra ekstreme tiltakskostnader til helt ekstreme skadekostnader, eller et sted i mellom. Så ja det er fullt mulig å velge et sted på skalaen der skadene av tiltakene overgår skadene av viruset. Nå er vi vel ca 7,7 milliarder uenige om hva som er det riktige stedet på skalaen.. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 timer siden):

For milliardærene er penger er bare et middel for å få mer makt.

FN, WHO, IMF, Verdensbanken og slike ble aldri skapt for å forbedre verden for de store folkemassene, de er redskap for økt sentralising i alle områder av livet vårt - det handler om kontroll.

Veldedighets organisasjoner er perfekte midler for å avlede oppmerksomheten til folk. Klart at de som jobber på grassrota i disse organisasjonene vet ingenting om dette.

Jeg må si meg imponert over din fantastiske menneskekunnskap. Du kjenner visst motivasjonen til enhver milliardær og alle ledere for de store verdensorganisasjonene. Og i tillegg vet du detaljer ingen ansatte på grasrota i organisasjonene aner noe om.

Hvordan har du kommet til all denne kunnskapen? Kan du dele kildene med oss andre, eller er det noe du har funnet ut helt av deg selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Lurer på hvorfor folk som ikke tror dette er en konspirasjon har svart...? Spørsmålene henvender seg jo ikke til dem.

Her er hva jeg tror, og jeg kan underbygge det om noen vil diskutere det.

Viruset er ekte, og kan gi kraftigere symptomer enn andre virus av lignende type som går rundt.

Viruset er skapt og spredd med vilje, den kjente problem-reaction-solution (google det).

Tiltakene er ikke på grunn av viruset.

Sterke krefter som styrer myndighetene har en agenda.

Hva agendaen kan jeg ikke si, men jeg vet at den er slett ikke til vårt beste, da det å ødelegge økonomien til folk, kontrollere dem i detalj, til og med i hjemmene deres (!), og å massevaksinere med en eksperimentell vaksine ikke er noe man historisk gjør med gode intensjoner.

OBS: Jeg snakker selvsagt IKKE om de som utøver og følger reglene med de beste intensjoner, jeg snakker om de som styrer hele sirkuset og skader oss med vitende og vilje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
On 12/30/2020 at 12:08 AM, Guest 6dca6...ec4 said:

Er nå bare å ta seg en tur på Koronaforumet til Kvinneguiden, der florerer det av konspirasjonsteoretikere, og moderatorene lar dem florere, mens de sensurere og utestenger over en lav sko alle som tar disse tulingene en skrape.. Man har bare lyst å slå hodet mot veggen etter å ha lest der inne.

Anonymous poster hash: 6dca6...ec4

Det er tull, jeg og flere med meg er utestengt for alltid for akkurat det du sier florerer der inne.

Lenke til kommentar

Så vad tror du är grunden för tilltaken som vi ser nu runt om i världen hvis det ikke är på grund av viruset?

Hur har de klarat att få en massa sjukvårdspersonal, ambulansepersonal etc att tro att de faktiskt har problem i deras vardag hvis de egentligen inte har det? 

Eller är det så att de som bestämmer faktiskt egentligen inte bryr sig om vården och döda och att orsaken till att de gör något faktiskt inte beror på problem i vården och döda utan för att kontrollera folk? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, fredrik2 said:

Så vad tror du är grunden för tilltaken som vi ser nu runt om i världen hvis det ikke är på grund av viruset?

Noen av målene :

  • Vaksinere hele Jordens befolkning med en vaksine som vil gjøre kroppen mer klar for kontroll av kunstig intelligens, A.I.
  • Nedbefolkning kan dem bruke vaksiner til ved å sterilisere hele eller deler av befolkningen
  • Ødelegge middelklassen slik at det til slutt bare finnes fattige og de super rike (som er hvorfor vi har lockdown)
  • Corona er den perfekte krisen de bruker for å innføre en ny verdens orden, eller Great Reset, som Klaus Schwab fra World Economic Forum beskrev det som. En plan som ble utviklet lenge før Corona.
  • Virus tilfellene får dem til ved å bruke PCR testen, samt at folk som dør av andre årsaker får Covid-19 på sin dødsattest, som igjen bidrar til å øke antall tilfeller.
  • De bruker media til å spre frykt, som igjen får folk til å tro mer på at det er en pandemi, når det ikke er det.
Lenke til kommentar

Att du tror Bill Gates och andra har det målet har jag förstått.

Möjligt att jag skulle varit tydligare men jag var intresserad av hvorfor Erna, Löfven och Johnsson tar till tilltak. Är alla världens ledare förutom kanske Trump och Bolsano helt enkelt järnevaskade av Gates och andra eller finns det någon annan förklaring? 

I min värld är det faktiskt troligare att de helt enkelt tar till tilltak för att undgå problem med helsevesenet och för många döda än att de är kontrollerade av Gates och compani. 

Endret av fredrik2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
26 minutes ago, fredrik2 said:

Möjligt att jag skulle varit tydligare men jag var intresserad av hvorfor Erna, Löfven och Johnsson tar till tilltak. Är alla världens ledare förutom kanske Trump och Bolsano helt enkelt järnevaskade av Gates och andra eller finns det någon annan förklaring?

Nei, jeg har aldri påstått at alle verdens ledere, forskere, doktorer, sykepleiere og slikt er med i en konspirasjon. Det er noe folk antar at jeg mener. Ikke støtter jeg Trump heller...siden du nevnte han.

Hvordan kan en liten gruppe mennesker kontrollere flertallet av mennesker på Jorda? Jeg kan komme med en enkel forklaring.

Kontroller informasjonen folk har tilgang til - så kan dem manipulere oppfattningen folk har om seg selv og verden - som til slutt bestemmer hvilke handlinger folk tar. Denne prosessen har pågått lenge. På denne måten kan dem styre hva normalen er.

Videre så er makten satt i en pyramide formet struktur, der de på toppen vet alt, og jo lenger ned i pyramiden man kommer, jo mindre vet folk. For hvert trinn i pyramiden, så vet man kun det man trenger for å utføre sitt bidrag til helheten.

Så har man da tilliten. Erna Solberg følger bare normalen, og stoler på det WHO og andre "experter" og rådgivere sier. Om Erna Solberg er en av dem som faktisk vet at Covid-19 er en bløff, og dermed med i konspirasjonen, kan jeg ikke sitte her å påstå med sikkerhet selvsagt. Men jeg vet at Bill Gates er med, om bare som en frontperson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...