Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

752 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      57
    • Nei
      605
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      60
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
aklla skrev (45 minutter siden):

Så du baserer dine uttalelser på?

Kilder selvfølgelig. Men dette er kilder som faller under en mindre "anerkjent" kategori. Det var ikke uten grunn jeg nevnte dette med Sovjet... man har den lignende situasjon at det store flertallet lojalt støtter opp under narrativet.

Veldig tidlig kom denne videoen, med utallige varslere, eksperter inkludert, fra rundt omkring i verden:

https://rumble.com/vcaysv-doctors-and-medical-professionals-from-all-over-the-world-speak-out-please-.html

Denne er en fin begynnelse. Her er også den Norske legen Nils R. Fosse fra Bergen med.

Sterk sensur har stilnet all opposisjon, for at bl.a disse ikke skulle bli hørt. Bare på alternative platformer kunne de slippe til.

Endret av Ogalaton
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ogalaton skrev (4 timer siden):

Kilder selvfølgelig. Men dette er kilder som faller under en mindre "anerkjent" kategori. Det var ikke uten grunn jeg nevnte dette med Sovjet... man har den lignende situasjon at det store flertallet lojalt støtter opp under narrativet.

Veldig tidlig kom denne videoen, med utallige varslere, eksperter inkludert, fra rundt omkring i verden:

https://rumble.com/vcaysv-doctors-and-medical-professionals-from-all-over-the-world-speak-out-please-.html

Denne er en fin begynnelse. Her er også den Norske legen Nils R. Fosse fra Bergen med.

Sterk sensur har stilnet all opposisjon, for at bl.a disse ikke skulle bli hørt. Bare på alternative platformer kunne de slippe til.

Så denne kilden påstår det er fysisk umulig å bli smittet av samme virus to ganger i løpet av livet?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kan ikke stemme på noe. Har ikke en *Myndigheter kan hemmeligjøre viss informasjon* siden det er ikke nødvendigvis forsettlig men ikke noe bra alikevel. Det ender opp men at verden tror det kommer fra Kina, at Kina har sluppet det ut eller at USA har bevisst experimentert med dette viruset. Dette er nå hva Jeff Sachs sier. Virker som en fornuftig og veldig reel mulig forklaring. Ingen konspirasjonsteorier her. Bare hemmeligjøring runt viss informasjon.

What Might the US Owe the World for Covid-19?

A US-funded laboratory origin of Covid-19 would certainly constitute the most significant case of governmental gross negligence in history. The people of the world deserve transparency and factual answers on vital questions.

Endret av Ryuuou
  • Liker 1
Skrevet

At viruset muligens stammer fra et laboratorium (og ikke et marked) ser jeg på som sannsynlig, ja. Knapt en konspirasjon å hevde dette. 

Å tro viruset ble sluppet fri med overlegg; med viten og vilje — det vil derimot være en (god?) konspirasjonsteori. Som jeg ikke støtter. Det finnes dårlig med bevis som bygger opp under et slikt scenario.

Hadde dette vært et pek fra «ond nasjon X», så hadde nok denne nasjonen først skaffet seg en effektiv motgift. Det gir liksom ikke så mye mening å påføre seg selv masse smerte og lidelse, bare for at andre også skal oppleve noe tilsvarende … 

• Liker 3
Skrevet (endret)
qualbeen skrev (23 timer siden):

Så denne kilden påstår det er fysisk umulig å bli smittet av samme virus to ganger i løpet av livet?

Nei... jeg svarte han andre, som spurte etter kilde for uttalelsene mine, altså i flertall. Jeg syntes derfor at videoen med de utallige ekspertene var en bra start.

Når det kommer til dette med samme virus, så er det slik at immunforsvaret vårt har en hukommelse som gjør at det evner å kjenne igjen det nøyaktig samme viruset man altså har blitt syk av før. Dette resulterer i en presisjons-handling, hvor immunforsvaret vårt utrydder det før man blir syk (Dette er selve hovedprinsippet man har basert seg på for å lage tradisjonelle vaksiner).

I etterpåklokskapens lys ser jeg jo at min uttalelse om virus muligens ble feil som en generell uttalelse. Så da vil jeg beklage dét.

Dét sagt, så er det slik at om man skal følge narrativet om Sars-CoV-2 viruset, så er man også bundet til narrativet om at det er et koronavirus, som igjen ikke passer med en slik evne til dramatisk endring av "innpakning" som influensavirus angivelig har. Her har vi en som informerer om at reinfeksjon og varianter av "koronaviruset" uansett er løgn... Sars-CoV 2, altså covid-19:

https://rumble.com/vmpvlr-professor-sucharit-bhakdi-an-urgent-message-mirror.html

Så selv om man følger narrativet så knuser det seg selv. Han i videoen der synes å tro at det er et ekte virus, men andre igjen, som den tidligere høyt respekterte allmennlegen Dr. Vernon Coleman i England kaller covid "den omdøpte influensaen" (the re-branded flu). Han var tidligere på main-stream TV, og som sagt høyt respektert... men da "pandemien" kom, og han ikke spilte på lag, mistet han hele sitt omdømme og ble merkelappet som konspirasjonsteoretiker. Han advarte så tidlig som i 2020.

Her er en artikkel fra ham, hvor han sier, som han ofte gjør i videoene sine også, at covid er the rebranded flu:

https://www.truth11.com/untitled-911/

(Vernoncoleman.org virker ikke lenger, men virket før. Han er blitt "angrepet" og sensurert)

Men her er kanalen hans på rumble. Han har mange videoer:

https://rumble.com/c/c-1140411

Endret av Ogalaton
  • Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (23 timer siden):

Om noen ønsker min dose Koronavaksine så kan de få min jeg har ikke tatt noen av dem 😀

Det var smart av deg. Jeg har heller ikke tatt noen av dem:wee:

• Liker 3
Skrevet
Ogalaton skrev (På 31.5.2025 den 1.51):

Vitenskapen fortalte oss kort etter (senere dato), gjennom eksperter, at munnbind redder liv og at alle måtte alltid bruke det i nærheten av folk

Det er mange som ikke ser den faktiske grunnen til at man bruker munnbind. Ja, det stemmer at munnbind er lite effektivt for den som bruker det. Men man bruker det for å beskytte andre, ved å unngå at spesielt hosting eller nysing slenger spytt og slim til alle kanter. Der er munnbind bevist veldig effektivt. Det stopper ikke alt, men det stopper mye og spesielt hvor langt det slenges ut. Om det var et riktig tiltak, er en annen sak, men på den tiden prøvde man ut forskjellige ting.

Hastegodkjente vaksiner kom på banen. En ny mRNA-teknologi, (genmodifisering) slapp gjennom og kunne bli kalt vaksine. I Norge har man vært skeptisk til genmodifisert mat, slik at det ikke har vært lov... men folk snublet nærmest over hverandre i kø for å selv bli genmodifisert med "vaksinen".

mRNA teknologien er ikke ny. Den har blitt utviklet siden 80 eller 90-tallet, om jeg ikke husker feil. Når covid-19 kom, ble det lagt mange penger i å fremskynde denne utviklingen i så stor grad at den kunne benyttes til vaksiner mot covid-19. Så ja, den er utviklet raskere enn tradisjonelle vaksiner, men det er fordi budsjettet for utvikling ble kraftig økt og de fikk nesten uendelig med ressurser til dette. Det er også feil at folk blir genmodifisert med vaksinen, det er stoff som vaksinen inneholder som i seg selv er genmodifisert.

Man fikk én dose, så skulle det være to doser, så tre, så fire osv...

Etterhvert som viruset muterte, ble de gamle vaksinene for gamle. De første vaksinene vi fikk var utviklet for den første varianten, mens viruset da hadde mutert flere ganger i mellomtiden. Ettersom de skulle produsere vaksine for "hele" verdens befolkning, så tok det for lang tid å utvikle og produsere vaksine for de nye variantene ettersom de kom. Ellers er jeg enig i at de fleste hadde redusert nytte av vaksinen, spesielt etter de to første dosene.

En serie oppdateringer fra vitenskapen og eksperter fulgte etter hverandre etter hvert som tiden gikk

Det er flere kilder som tydelig viser at selv om man kan dø som vaksinert, så reduserte de sjansen for både sykehusinnleggelse og død betraktelig i forhold til uvaksinerte. Påstanden om at den skulle være en 100% sikker barriere for smitte, var det noen få som påsto, og som dessverre ble fremsatt som en sannhet av andre.

Jeg tror det hele var en bløff. Det var ingenting annet enn vanlige luftveis-virus, som forkjølelse og influensa som rammet folk

Der er vi helt uenige. Er du klar over hvor mange millioner med mennesker man måtte ha hatt med seg for å få denne bløffen til å fungere? Det er faktisk fysisk umulig.

Etter "vaksinene" falt folk om og døde i gatene, på fotballbanene, annen idrett osv...

Det skjedde også før vaksinene. I like stor grad. Spesielt toppidrettsutøvere er og har alltid vært spesielt utsatt for hjerteproblemer. Men spesielt i visse miljøer så blir det trukket mye tydeligere frem nå hver gang det skjer, som et bevis på at vaksinene er farlige.

Jeg vet ikke hva du mener om vaksiner generelt, men selv Kennedy Jr., etter han ble helseminister i USA, har snudd sin vaksineskepsis til at vaksiner faktisk er viktige, etter at han ser hvor farlig det kan være å kutte de ut/hvor stor nytte de faktisk kan gjøre.

Jeg kritiserer ikke hva du mener, alle har rett til sin egen mening. Men jeg føler det er riktig å påpeke det jeg mener er feil eller ukorrekt i slike påstander.

• Liker 7
Skrevet

Som jeg gjentok til det kjedsommelige i sin tid i denne diskusjonen: At man kan stille store spørsmålstegn ved hvordan pandemien ble håndtert, og også påvise feil ved flere av tiltakene i ettertid, er ikke et bevis på en konspirasjon.

• Liker 8
Skrevet (endret)
Nukleosid skrev (2 timer siden):

Det er mange som ikke ser den faktiske grunnen til at man bruker munnbind. Ja, det stemmer at munnbind er lite effektivt for den som bruker det. Men man bruker det for å beskytte andre, ved å unngå at spesielt hosting eller nysing slenger spytt og slim til alle kanter. Der er munnbind bevist veldig effektivt. Det stopper ikke alt, men det stopper mye og spesielt hvor langt det slenges ut. ...

I starten av "pandemien" ble det sagt i mediene våre, ved eksperter, at munnbind ikke hjelper. Denne 180º helomvendingen sier mye.

mRNA teknologien er ikke ny. Den har blitt utviklet siden 80 eller 90-tallet, om jeg ikke husker feil.

(...)

Det er også feil at folk blir genmodifisert med vaksinen, det er stoff som vaksinen inneholder som i seg selv er genmodifisert.

Den er ny som vaksine.

Det blir definisjons-dansing å si at folk ikke er blitt genmodifisert:

https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/zgaRnw/hurra-jeg-er-blitt-genmodifisert

Etterhvert som viruset muterte, ble de gamle vaksinene for gamle. De første vaksinene vi fikk var utviklet for den første varianten, mens viruset da hadde mutert flere ganger i mellomtiden. Ettersom de skulle produsere vaksine for "hele" verdens befolkning, så tok det for lang tid å utvikle og produsere vaksine for de nye variantene ettersom de kom. Ellers er jeg enig i at de fleste hadde redusert nytte av vaksinen, spesielt etter de to første dosene.

Dét er narrativet ja... men det stemmer ikke (heller ikke om man tror på narrativet om at viruset er ekte), bare følg med her:

https://rumble.com/vmpvlr-professor-sucharit-bhakdi-an-urgent-message-mirror.html

Det er flere kilder som tydelig viser at selv om man kan dø som vaksinert, så reduserte de sjansen for både sykehusinnleggelse og død betraktelig i forhold til uvaksinerte. ...

Selvfølgelig har du kilder som sier dét. Hele greia er en svindel, og det rådende narrativet manipuleres i tråd med svindelen. Da får man "kilder"...

Der er vi helt uenige. Er du klar over hvor mange millioner med mennesker man måtte ha hatt med seg for å få denne bløffen til å fungere? Det er faktisk fysisk umulig.

Systemet er hierarkisk. Man trenger ikke engang 100 personer. PCR-testen er det eneste man har brukt til diagnostisering, så den har, verden over, bestemt om man "hadde covid eller ikke". Fremgangsmetodene ble bestemt "fra toppen" og alle bare fulgte disse.

PCR-testen avslørt som falsk i NRK Debatten her:

Det skjedde også før vaksinene. I like stor grad. Spesielt toppidrettsutøvere er og har alltid vært spesielt utsatt for hjerteproblemer. ...

Dette er narrativ og ren løgn. Man så aldri slikt før etter disse vaksinene. Det der er en løgn ment for å skjule at "vaksinen" myrder folk.

Plutselig har det alltid vært normalt. Plutselig var det ikke lenger mistenksomt at mennesker med perfekt helse bare dør på flekken. Plutselig har det liksom alltid eksistert SADS... løgn.

Et vanlig direktiv politiet/detektiver i all tid før har fulgt er at *folk med perfekt helse ikke bare plutselig får hjerteproblemer og dør, og at om dette da likevel skjer så bør det bli en etterforskning*. Dette direktivet er tatt med i utallige krim-TV serier og filmer, nettopp fordi det alltid har vært mistenksomt. Friske folk dør nemlig ikke bare plutselig sånn.

Hvor ofte har vi ikke hørt lignende denne replikken, basert på direktiver, repetert på TV i filmer og serier: <"Caucasian male, early 20s, sudden death by heart failure. This is suspicious. Healthy, young and fit people don't just die like this. He must have been poisoned.">

Jeg vet ikke hva du mener om vaksiner generelt, ...

Jeg var 100% for vaksiner før, altså de tradisjonelle. Etter disse nye mRNA-"vaksinene" kom (de morderiske biovåpnene) har jeg mistet så mye tillit at jeg heller ikke stoler på de tradisjonelle lenger, fordi det finnes en stor vilje til å utelukkende bruke denne mRNA-teknologien til alle vaksiner i fremtiden.

Jeg kritiserer ikke hva du mener, alle har rett til sin egen mening. Men jeg føler det er riktig å påpeke det jeg mener er feil eller ukorrekt i slike påstander.

I like måte! :wee:

Her har du utallige eksperter som tidlig advarte. "This is not a real medical pandemic.":

Endret av Ogalaton
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Ogalaton skrev (35 minutter siden):

Et vanlig direktiv politiet/detektiver i all tid før har fulgt er at *folk med perfekt helse ikke bare plutselig får hjerteproblemer og dør, og at om dette da likevel skjer så bør det bli en etterforskning*. Dette direktivet er tatt med i utallige krim-TV serier og filmer, nettopp fordi det alltid har vært mistenksomt. Friske folk dør nemlig ikke bare plutselig sånn.

Du kan jo lese om dødsfall på fotballbanen av friske oppegående personer her:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_association_footballers_who_died_after_on-field_incidents

Ellers må jeg bare påpeke at fiksjon ment som ren underholding i TV-serier og filmer er noe som blir tolket som en troverdig kilde til din medisinsk kunnskap. Men ikke hva som faktisk skjer medisinsk sett ute i verden ignoreres..
Det er ikke ett godt tegn når man referer til filmer for sin kunnskap..

Endret av aklla
  • Liker 6
Skrevet
aklla skrev (3 minutter siden):

Du kan jo lese om dødsfall på fotballbanen av friske oppegående personer her:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_association_footballers_who_died_after_on-field_incidents

https://www.dailymail.co.uk/health/article-14148455/amp/Intriguing-reason-young-fit-footballers-collapsing-pitch-Fiorentinas-Edoardo-Boves-harrowing-black-out.html

Sitat

Fiorentina's Edoardo Bove has become the latest in a string of young and supposedly fit and healthy footballers to dramatically collapse on pitch.

I denne artikkelen ser vi også at forsvars-narrativet kommer inn for å påstå at det er vanlig...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fra artikkelen: Research has found there hasn't been a spike in sudden deaths among young athletes. 
'In our experience of looking after young individuals including athletes, both from a clinical and academic perspective, we have not seen an increment in young deaths due to Covid or the vaccine,' he said. 

Artikkelen linker også til dette, som viser til en drastisk nedgang i slike plutselige dødsfall etter vaksinen:

https://www.dailymail.co.uk/health/article-12761925/amp/Is-death-blow-major-anti-vax-theory-Landmark-20-year-study-finds-sudden-cardiac-deaths-athletes-fallen-despite-claims-Covid-jabs-fuelled-rise.html?ico=amp_articleInlineText

Cardiologists have hailed a 'landmark' and 'reassuring' study showing no spike in sudden cardiac deaths in young athletes.

Debunking a major claim peddled by anti-vaxxers in the wake of Covid, scientists discovered such cases have actually fallen after examining 20 years of US college sports.

Deaths remained stable even during the pandemic, they claimed, with rates having plunged by about 29 per cent every five years. 

Så, det er færre slike plutselige dødsfall etter corona, i følge artikkelen du selv linker til.
Hva ville du egentlig frem til?
At du ser på rene underholdings-programmer som den beste kilden til fakta?
99% av filmene og seriene klarer ikke bruke noe så simpelt som en defibrilator riktig engang..

Endret av aklla
  • Liker 8
Skrevet
3 hours ago, Nukleosid said:

Det er også feil at folk blir genmodifisert med vaksinen, det er stoff som vaksinen inneholder som i seg selv er genmodifisert.

Celler rundt omkring generelt overalt i kroppen blir gentransfusjonert med innholdet i sprøytepreparatene.

"Det som er nytt med en mRNA-vaksine er at den jobber gjennom genetisk kode. I praksis betyr det at vaksinen instruerer kroppen til å selv lage små, nøye utvalgte deler av viruset. Deretter utvikler du antistoffer mot viruset som forårsaker Covid-19. Det forklarer forsker Sven Even Borgos i SINTEF." Link

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, Ogalaton said:

PCR-testen er det eneste man har brukt til diagnostisering, så den har, verden over, bestemt om man "hadde covid eller ikke".

Det skal visst være mulig å fake en positiv test ved å bruke cola, eller juice. Og det er altså en mulighet for at en del ungdommer som ville ha langfri fra skolen utnyttet dette. Jeg husker det var en del innslag om at "Det har vært positive tester ved denne skolen, og skolen er dermed stengt". Kan selvfølgelig være mye ekte positive tester, men...

• Liker 2
Skrevet (endret)
aklla skrev (1 time siden):

Fra artikkelen: Research has found there hasn't been a spike in sudden deaths among young athletes. 
'In our experience of looking after young individuals including athletes, both from a clinical and academic perspective, we have not seen an increment in young deaths due to Covid or the vaccine,' he said. 

Artikkelen linker også til dette, som viser til en drastisk nedgang i slike plutselige dødsfall etter vaksinen:

https://www.dailymail.co.uk/health/article-12761925/amp/Is-death-blow-major-anti-vax-theory-Landmark-20-year-study-finds-sudden-cardiac-deaths-athletes-fallen-despite-claims-Covid-jabs-fuelled-rise.html?ico=amp_articleInlineText

Cardiologists have hailed a 'landmark' and 'reassuring' study showing no spike in sudden cardiac deaths in young athletes.

Debunking a major claim peddled by anti-vaxxers in the wake of Covid, scientists discovered such cases have actually fallen after examining 20 years of US college sports.

Deaths remained stable even during the pandemic, they claimed, with rates having plunged by about 29 per cent every five years. 

Så, det er færre slike plutselige dødsfall etter corona, i følge artikkelen du selv linker til.
Hva ville du egentlig frem til?
At du ser på rene underholdings-programmer som den beste kilden til fakta?
99% av filmene og seriene klarer ikke bruke noe så simpelt som en defibrilator riktig engang..

Sitat fra artikkelen... igjen:

Sitat

Fiorentina's Edoardo Bove has become the latest in a string of young and supposedly fit and healthy footballers to dramatically collapse on pitch.

Artikkelen har som mål å motbevise anti-vaxers, som de fleste narrativ-tro medier. Dette målet må kalkuleres inn i vår observasjon. Med artikkelens forsiktighets-regler i retorikken i tillegg, så blir det noe ≈ oversatt: "dramatisk økning av plutselige dødsfall".

Så motsier artikkelen seg selv i sin fortsettelse. Som jeg sa kom de med et forsvars-narrativ.

Sånn ≈ <"Det er nå en dramatisk økningen i folk som dør plutselig...... Neida, vi bare tulla! Ingenting å se her!!">

I underholdning henter man inn fakta om hvordan ting fungerer i forskjellige profesjoner. TV-krim er intet unntak, slik jeg skrev. Det er et ekte direktiv innad i profesjonen detektiv (men også generelt politiet). Kanskje de ikke bruker dette tankesettet lenger da, etter kvakksinene, men de fulgte det alltid før.

Endret av Ogalaton
  • Liker 1
Skrevet

Altså, vaksinen inneholder kode for MRNA, ikke DNA. Den inneholder altså koden cellene trenger for å danne spile-proteinet. Det har ingen, absolutt ingen mulighet, til å endre seg til DNA og inkorporeres i vårt genmateriale. Det er rent sprøyt

• Liker 4
Skrevet (endret)
Ogalaton skrev (32 minutter siden):

Artikkelen har som mål å motbevise anti-vaxers, som de fleste narrativ-tro medier. Dette målet må kalkuleres inn i vår observasjon. Med artikkelens forsiktighets-regler i retorikken i tillegg, så blir det noe ≈ oversatt: "dramatisk økning av plutselige dødsfall".

Så, det du egentlig sier er at alle kilder som er uenige med deg og dokumenterer at du tar feil tolker du som beviser på at du har rett.
Kort fortalt, helt uavhengig av innholdet, så mener du at alle kilder støtter deg, tror jeg forstår tankegangen din nå.

Håper du kommer inn på bedre tanker på sikt.

Ogalaton skrev (32 minutter siden):

I underholdning henter man inn fakta om hvordan ting fungerer i forskjellige profesjoner. TV-krim er intet unntak, slik jeg skrev. Det er et ekte direktiv innad i profesjonen detektiv (men også generelt politiet). Kanskje de ikke bruker dette tankesettet lenger da, etter kvakksinene, men de fulgte det alltid før.

På ingen måte, men jeg skal ikke forsøke å overbevise deg om noe annet. Hadde du hatt ett minimum av kunnskap om f.eks helse hadde du syntes de aller aller fleste filmer og serier om sykehus var plagsomme da de inneholder mer feil enn fakta.
Husker selv når foreldrene til ett barn i en eller annen film desperat måtte ha insulin til barnet da barnet startet å få kritisk lavt blodsukker..

Endret av aklla
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
15 minutes ago, Tussi said:

Altså, vaksinen inneholder kode for MRNA, ikke DNA. Den inneholder altså koden cellene trenger for å danne spile-proteinet. Det har ingen, absolutt ingen mulighet, til å endre seg til DNA og inkorporeres i vårt genmateriale. Det er rent sprøyt

Det er mange leger rundt om i verden som advarer om bruken av denne teknologien på mennesker. Og en av grunnene er potensialet for å forstyrre cellenes kildekode. Det er altså mange leger og professorer som mener at dette ikke er 'sprøyt'. Her er en av dem:

Florida State Surgeon General Calls for Halt in the Use of
COVID-19 mRNA Vaccines.

"The Surgeon General outlined concerns regarding nucleic acid contaminants in the approved Pfizer and Moderna
COVID-19 mRNA vaccines, particularly in the presence of lipid nanoparticle complexes, and Simian Virus 40 (SV40)
promoter/enhancer DNA. Lipid nanoparticles are an efficient vehicle for delivery of the mRNA in the COVID-19
vaccines into human cells and may therefore be an equally efficient vehicle for delivering contaminant DNA into
human cells. The presence of SV40 promoter/enhancer DNA may also pose a unique and heightened risk of DNA
integration into human cells.

...

• DNA integration could theoretically impact a human’s oncogenes – the genes which can transform a healthy
cell into a cancerous cell.
• DNA integration may result in chromosomal instability.
• The Guidance for Industry discusses biodistribution of DNA vaccines and how such integration could affect
unintended parts of the body including blood, heart, brain, liver, kidney, bone marrow, ovaries/testes, lung,
draining lymph nodes, spleen, the site of administration and subcutis at injection site"

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...