Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

57 minutes ago, Rikardv1 said:

Fikk leveringbekreftelse fra Elkjøp... hmm

Same.

Og nå kom kvittot, den billige 3070 xc3 ultra. Woho. 

 

Evga 3070 xc3 ultra fra 20/4 med bekreftet lagerdato på 10/5. 7590 kr. 

Endret av rfm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir bedre å leie lokaler da, for eksempel i en industripark hvor det gjerne allerede er kraftige elektriske anlegg.

Selv om det er er 10-15 kurser med 16A eller høyere i et hus er det sjelden dimensjonert for å bruke alle samtidig. Har man matlaging, dusjing og klesvask gående samtidig, er det ikke rom for en stor mining-operasjon ved siden av.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
BadCat skrev (7 timer siden):

PostNord skyr eg som pesten etter eit par mildt sagt ugreie opplevingar med dei i samband med levering av pakker. Diverre så er det ikkje alle plassar ein har noko val, somme nettbutikkar har dei som einaste leveringsalternativ...

Lenke til kommentar
7 hours ago, BadCat said:

Slikt gjør meg forbanna. Det er mange ting i elektroniske duppedingser som kan løsne eller bli skjevt av slik håndtering. Tunge kjølere på skjermkort osv.

Nå kan det hende at sjåføren er forbanna etter noe som har skjedd på jobben men man behandler ikke andres pakker slik av den grunn.
 

4 minutes ago, Garegaupa said:

PostNord skyr eg som pesten etter eit par mildt sagt ugreie opplevingar med dei i samband med levering av pakker. Diverre så er det ikkje alle plassar ein har noko val, somme nettbutikkar har dei som einaste leveringsalternativ...

Ja hos meg kan jeg ikke velge noe annet enn PostNord selv når jeg velger å få det levert til "Post i butikk".

EDIT:
Men på den siste saken må jeg si jeg også blir litt irritert på fotgjengere. Før i tiden stoppet vi for en lastebil med pipealarm som skulle rygge. Eller flyttet oss. Man går ikke bak lastebilen med en barnevogn eller står stille bak lastebilen.

Den siste synes jeg virker litt "ok boys la oss lage en video her".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

50+ zotac og tuf 3060 kort på komplett no. Skal bli interessant å sjå kor lang tid det tar før dei er vekk.

Edit: Og der var asusen vekk (ca. 3-4 min?)... og der var zotac vekke og (ca 10 min?). Sprøtt at dei fortsatt går so fort.

Endret av smthellan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...