Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dragonlove skrev (2 timer siden):

Sannsynligvis, jeg prøvde meg jo som alltid med flere, men ble kansellert 😂 men jeg fikk jo en Zotac også da 🙂

Så det er din feil!?! 😡 Haha.. De jobber visst overtid om dagen, min gikk fra "mottatt" til "behandles" rundt kl 01 natt til lørdag. 😅

Endret av DuffyKey
Lenke til kommentar
DuffyKey skrev (9 minutter siden):

Så det er din feil!?! 😡 Haha.. De jobber visst overtid om dagen, min gikk fra "mottatt" til "behandles" rundt kl 01 natt til lørdag. 😅

Får si som dattera mi, selv om ting er helt åpentlyst, "Ingen ting er min feil." :dribble::rofl: Nå ser jeg at både Zotac og Gaming Trio er på vei, Komplett leverer de :) men ser nå at Twin Edge 3060 er forandret til September, fuck da  blir det jo så å si helt ubrukelig pga den nye sperren. :wallbash: 

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (14 minutter siden):

men ser nå at Twin Edge 3060 er forandret til September, fuck da  blir det jo så å si helt ubrukelig pga den nye sperren. :wallbash: 

Bare å avbestille det.

 

Uansett så håper jeg elkjøp kan levere 3080 strix oc før sperren kommer. Noe de burde mtp av ikke mange forran meg i køen, ringer dem i morgen og hører.

Lenke til kommentar
4 hours ago, jocke said:

Satser på at det har sammenheng med at jeg valgte Porterbuddy-levering til tirsdag (i stedet for mandag, som også var et valg), og at de har optimalisert pakkingen for å minimere liggetid på lager eller noe 😄

Da var det "Behandles"-status på meg også. Yay!

 

edit: der var den sendt!

Endret av jocke
Lenke til kommentar
Ephrus skrev (1 time siden):

Bare å avbestille det.

 

Uansett så håper jeg elkjøp kan levere 3080 strix oc før sperren kommer. Noe de burde mtp av ikke mange forran meg i køen, ringer dem i morgen og hører.

Avbestiller ikke ett 3060 kort til 4000,- i disse dager, som den evige optimisten jeg er, regner jeg med at den blir en vei rundt den sperren eller bare mine andre ting som ikke bruker samme algoritme som Eth.

Lenke til kommentar
Garegaupa skrev (47 minutter siden):

Akkurat. Sikkert ugreitt for dei som driv med mining, men kanskje der då vert ein ørliten sjans for at me andre kan klare å få tak i eit skarve kort før 2023 utan å måtte betale ei månadsløn for det... 😂

Det kan jeg neste 100% garantere at slik blir det ikke, NVIDIA skal 'liksom' være snille med gamerne nå og lage sperre på disse kortene akkurat nå når etherium skal over på profe og stake, veldig beleilig lagt opp 😂 for så å pumpe ut dyre cmx mining kort og chip mangelen vil nok ellers vedvare med dertil priser.

Jeg tipper dette blir den nye standarden og at 40xx serie kort vil bli akkurat like dyre som dagens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...