Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Skrevet
shinsengumi skrev (4 minutter siden):

Jeg har samme ordre fra 16.03 også

image.png.a88e4665c72e083bad1d29f1c679ebf2.png

du?

Hvor lang tid ca brukte du på å bestille fra de la ut? Ligger ca 50 bak ditt nummer ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 minutes ago, Firex said:

Hvor lang tid ca brukte du på å bestille fra de la ut? Ligger ca 50 bak ditt nummer ...

Ikke peil, men betalinga tok en "evighet" fordi jeg måtte gjenom bankID

og det har jo null å si tydeligvis om du er 50 bak, for jeg var jo foran @rfm

Endret av shinsengumi
Skrevet
shinsengumi skrev (1 minutt siden):

og det har jo null å si tydeligvis om du er 50 bak, for jeg var jo foran @rfm

Hmm ja, det der gir ikke mening....

Skrevet
1 minute ago, shinsengumi said:

Kontakt dem og gå til krig. Ser ingen andre muligheter

Skrevet
Just now, shinsengumi said:

på tide å kontake lømlene og si at "en venn" med ordrenr 76183 fikk sin 8/4, hvor faen er min 

Flere av oss har gjort akkurat det. De kommer bare til å nekte og si at lagerstatusen er ubekreftet. Lykke til 👍

Skrevet
shinsengumi skrev (Akkurat nå):

på tide å kontake lømlene og si at "en venn" med ordrenr 76183 fikk sin 8/4, hvor faen er min 

Har lignende opplevelse med gigabyte 3070. Kortet har blitt lagt ut og sendt til kunder i to tilfeller etter jeg bestillte. Kundeservice sier bare at det er ikke de som styrer, det er lageret....får ikke noe kontaktinfo fra dem om hvem jeg kan snakke med. Drittfirma

Skrevet
1 minute ago, Rikardv1 said:

Har lignende opplevelse med gigabyte 3070. Kortet har blitt lagt ut og sendt til kunder i to tilfeller etter jeg bestillte. Kundeservice sier bare at det er ikke de som styrer, det er lageret....får ikke noe kontaktinfo fra dem om hvem jeg kan snakke med. Drittfirma

1 minute ago, ManglerGPU said:

Flere av oss har gjort akkurat det. De kommer bare til å nekte og si at lagerstatusen er ubekreftet. Lykke til 👍

Ja det er shitlist for NoN nå, jeg sa tidligere i dag at de nærmet seg. Nå er de på tredjeplass der, bare bak svindelkjøp og multicom 😅

Skrevet
shinsengumi skrev (Akkurat nå):

Ja det er shitlist for NoN nå, jeg sa tidligere i dag at de nærmet seg. Nå er de på tredjeplass der, bare bak svindelkjøp og multicom 😅

Elkjøp og Non leverer her, gang på gang, selv om det er noen ordrer jeg venter på og Elkjøp tyvlåner penger hos meg. :grin:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
2 minutes ago, shinsengumi said:

Har heldigvis ikke handlet hos multicom, men jeg er fullstendig enig angående "svindelkjøp" og NoN

Skrevet
shinsengumi skrev (17 minutter siden):

Jeg har samme ordre fra 16.03 også

image.png.a88e4665c72e083bad1d29f1c679ebf2.png

du?

edit: men @rfm jukser vett, med personlig Skynet som putter i kurv for han. Vi var sikkert for treige 😍

76181

Snart min tur da 😆

Skrevet
Just now, Nizzen said:

NoN er kongebutikk! Leverer skjermkort gang på gang, så har de 90 dagers retur. Hva mere trenger vi?

At dei faktisk leverar korta som er bestillt... Har levert 0/2 hos meg so langt, og venta 1+ mnd. på det første. Forskjell på flaksen til folk I guess.

Skrevet
1 minute ago, Nizzen said:

NoN er kongebutikk! Leverer skjermkort gang på gang, så har de 90 dagers retur. Hva mere trenger vi?

Vet ikke om du var sarkastisk eller prøver å være provoserende, men det er åpenbart en uting når de hopper over gamle bestillinger og heller leverer til nye?

Skrevet
1 minute ago, smthellan said:

At dei faktisk leverar korta som er bestillt... Har levert 0/2 hos meg so langt, og venta 1+ mnd. på det første. Forskjell på flaksen til folk I guess.

Forskjell på dyktighet ;)

Der ligger forskjellen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...