Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
shinsengumi skrev (Akkurat nå):

på tide å kontake lømlene og si at "en venn" med ordrenr 76183 fikk sin 8/4, hvor faen er min 

Har lignende opplevelse med gigabyte 3070. Kortet har blitt lagt ut og sendt til kunder i to tilfeller etter jeg bestillte. Kundeservice sier bare at det er ikke de som styrer, det er lageret....får ikke noe kontaktinfo fra dem om hvem jeg kan snakke med. Drittfirma

Lenke til kommentar
1 minute ago, Rikardv1 said:

Har lignende opplevelse med gigabyte 3070. Kortet har blitt lagt ut og sendt til kunder i to tilfeller etter jeg bestillte. Kundeservice sier bare at det er ikke de som styrer, det er lageret....får ikke noe kontaktinfo fra dem om hvem jeg kan snakke med. Drittfirma

 

1 minute ago, ManglerGPU said:

Flere av oss har gjort akkurat det. De kommer bare til å nekte og si at lagerstatusen er ubekreftet. Lykke til 👍

Ja det er shitlist for NoN nå, jeg sa tidligere i dag at de nærmet seg. Nå er de på tredjeplass der, bare bak svindelkjøp og multicom 😅

Lenke til kommentar
shinsengumi skrev (Akkurat nå):

 

Ja det er shitlist for NoN nå, jeg sa tidligere i dag at de nærmet seg. Nå er de på tredjeplass der, bare bak svindelkjøp og multicom 😅

Elkjøp og Non leverer her, gang på gang, selv om det er noen ordrer jeg venter på og Elkjøp tyvlåner penger hos meg. :grin:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Nizzen said:

NoN er kongebutikk! Leverer skjermkort gang på gang, så har de 90 dagers retur. Hva mere trenger vi?

 

Vet ikke om du var sarkastisk eller prøver å være provoserende, men det er åpenbart en uting når de hopper over gamle bestillinger og heller leverer til nye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...