Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

snp skrev (5 minutter siden):

Skjer med at NoN trøkker ut HOF når de verken har eller har hatt det siden lansering? Håper alle får 07.05.2021 som er den nye forventede datoen. Forrige var 27.02.2021, så ny dato har selvfølgelig ingen troverdighet, men det er lov å håpe.

Jeg bestilte i februar levering var bekreftet 27.02 venter fortsatt. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kontakter deg angående din bestilling som inneholder GeForce RTX 3080 ROG STRIX GAMING OC WHITE 10GB art. nr. 1015992. Produktet som du har bestilt finnes ikke på vårt lager for øyeblikket og derfor har vi ikke kunne sendt ordren til deg i tide. Dessverre har vi heller ikke en bekreftet leveringsdato for øyeblikket.

:(

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
rfm skrev (3 minutter siden):

Vi kontakter deg angående din bestilling som inneholder GeForce RTX 3080 ROG STRIX GAMING OC WHITE 10GB art. nr. 1015992. Produktet som du har bestilt finnes ikke på vårt lager for øyeblikket og derfor har vi ikke kunne sendt ordren til deg i tide. Dessverre har vi heller ikke en bekreftet leveringsdato for øyeblikket.

:(

Ja, fikk akkurat den samme e-posten..

Lenke til kommentar
lucky666 skrev (1 minutt siden):

"nVidias angrepslaner på minere" :)

Jeg sa det med 3060 kortene at det ikke kom til å ta lang tid før sperren i kortene var omgått, det som skjedde var at folk her på forummet kom med kommentarer om at nei det var umulig å det kom ikke til å skje..bla..bla..bla yadda yadda.

Jeg sier det igjen, neste sperr kommer til å kunne omgåes den også, er det nok folk i sving så skjer det ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...