Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

4 minutes ago, Ephrus said:

Det er bevist at de kan sjekke kø listen

Har ikkje sett at bevis har blitt lagt ut her. Bare en som påstod at han fikk greie på køen. Er en forskjell der :) Internet er internet vettu ;)

• Like 1

De må gå gjennom ordrende på aktuell produkt, dag for dag. Så lenge du kommer i kontakt med riktig person på kundestøtte så er det null problem 👍

Plats i køen gir deg jo null info iom ingen vet når neste leverans kjemmer og antalet.

Iom bensin stasjoner kan slette en reservasjon på sekunder burde det være fullt mulig for Elkjøp og. Istedenfor at den skal bokføres trekkes og sendes tilbake

rfm skrev (19 minutter siden):

Plats i køen gir deg jo null info iom ingen vet når neste leverans kjemmer og antalet.

Iom bensin stasjoner kan slette en reservasjon på sekunder burde det være fullt mulig for Elkjøp og. Istedenfor at den skal bokføres trekkes og sendes tilbake

Ja plass i køen betyr ingenting, det kan være 5 kaffetraktere mellom hvert skjermkort, så jeg må jo si jeg blir rimelig  frustrert av de som skriver "å nei jeg er jo hele 100 ordrer bak" eller noe sånn, er like fantastisk som de som akkurat har bestilt noe også spør de "Noen som vet når jeg har det,? nå har det gått 2 timer siden jeg bestillte å orker ikke å vente lenger"

Edited by Dragonlove
  • Like 1

50 minutes ago, Dragonlove said:

Hadde en ordre hos Klink for noen uker siden på en strømforsyning, beløpet ble trukket i helgen, jeg sendte mail om avbestilling og beløpet kom inn igjen på konto nesten umiddelbart, kan være at det er noe eget med Circle K kortet, har en egen app som plinger hver gang kortet blir brukt.

Tenker nå uansett at Elkjøp bruker år og dag på å tilbakeføre penger for de reserverer ikke, men trekker pengene.

kl.ink er en liten men veldig god butikk.

• Like 3

Theo343 skrev (1 minutt siden):

kl.ink er en liten men veldig god butikk.

Jada, jeg handler gjerne der engang, blir nok om jeg skal ha noe jeg ikke gidder å vente lenge på, betaler Gjerne noen kr ekstra for god service 🙂

En annen ting med "reservert" er jo f.eks denne støvsugern jeg kjøpte i Mai i fjor og fikk tilsendt umiddelbart. Den er jo fortsatt "reservert" haha 😂 for en butikk

image.png.3140223036e225f401c4d70b22474a4b.png

image.png.e6c436627058b86d653e1a2a026b6e44.png

• Like 1

Over 24 timer siden jeg bestilte. De har fortsatt reservert pengene og ordren står som reservert. Da regner jeg med at alt er i orden?

3 minutes ago, nocure said:

Over 24 timer siden jeg bestilte. De har fortsatt reservert pengene og ordren står som reservert. Da regner jeg med at alt er i orden?

Har du ikke fått SMS? :rofl:

10 minutes ago, nocure said:

17:12

det er sterkt mtp at jeg fikk bekreftelse 17:20, brukte vipps for fortgang, og distillen står på 1 min. Har distillen min ignorert at kortet var oppe i 8-10 min da 🤔

• Like 2

1 minute ago, shinsengumi said:

det er sterkt mtp at jeg fikk bekreftelse 17:20, brukte vipps for fortgang, og distillen står på 1 min. Har distillen min ignorert at kortet var oppe i 8-10 min da 🤔

Har du fått sms?