Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rfm skrev (19 minutter siden):

Plats i køen gir deg jo null info iom ingen vet når neste leverans kjemmer og antalet.

 

Iom bensin stasjoner kan slette en reservasjon på sekunder burde det være fullt mulig for Elkjøp og. Istedenfor at den skal bokføres trekkes og sendes tilbake

Ja plass i køen betyr ingenting, det kan være 5 kaffetraktere mellom hvert skjermkort, så jeg må jo si jeg blir rimelig  frustrert av de som skriver "å nei jeg er jo hele 100 ordrer bak" eller noe sånn, er like fantastisk som de som akkurat har bestilt noe også spør de "Noen som vet når jeg har det,? nå har det gått 2 timer siden jeg bestillte å orker ikke å vente lenger"

Endret av Dragonlove
  • Liker 1
Lenke til kommentar
50 minutes ago, Dragonlove said:

Hadde en ordre hos Klink for noen uker siden på en strømforsyning, beløpet ble trukket i helgen, jeg sendte mail om avbestilling og beløpet kom inn igjen på konto nesten umiddelbart, kan være at det er noe eget med Circle K kortet, har en egen app som plinger hver gang kortet blir brukt.

Tenker nå uansett at Elkjøp bruker år og dag på å tilbakeføre penger for de reserverer ikke, men trekker pengene.

kl.ink er en liten men veldig god butikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
3 minutes ago, nocure said:

Over 24 timer siden jeg bestilte. De har fortsatt reservert pengene og ordren står som reservert. Da regner jeg med at alt er i orden?

Har du ikke fått SMS? :rofl:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...