Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

BadCat skrev (7 minutter siden):

Se for deg ei eske med 3090 i den ene hånda og ei flaske cognac i den andre. Valgets kval. Selvsagt noe man sparer til helt spesielle anledninger.

Vis skjult innhold

1416.jpg?width=1200&quality=85&auto=form

Easy, drikker kun øl og brennevin så hadde nok blitt skjermkort ja.

BadCat skrev (16 minutter siden):

Har noen av dere opplevd at man bruker -10% uten at den forsvinner fra "perks" eller er det kanskje noe nytt at den ikke forsvinner før varen har blitt sendt?

Hvorfra, Komplett?

Kan det være at de har sendt ut SMS til alle som skadebegrensning for de siste par timene med ordrer siden det vil ta for lang tid å sortere mellom hvem som får og ikke, men at noen vil få?

Edited by BadCat

9 minutes ago, BadCat said:

Kan det være at de har sendt ut SMS til alle som skadebegrensning for de siste par timene med ordrer siden det vil ta for lang tid å sortere mellom hvem som får og ikke, men at noen vil få?

Hvem vet? det er vel ingen som har fått ordren(e) kansellert enda?

Ordren vises enda hos både elkjøp og klarna her hos meg , men 
Tenker den ikke vil dukke opp, skulle den gjøre det så vil det bli en fin overraskelse 

3 minutes ago, ManglerGPU said:

Hvem vet? det er vel ingen som har fått ordren(e) kansellert enda?

Nei, men slikt tar vel tid.

71Y0pleQkbL._SL1000_.jpg

• Like 2

Hvis noen får kortet likevel, håper jeg dere legger ut dokumentasjon på dette her. Da er jeg med på gruppeklage til Elkjøp og Forbrukerrådet.

• Like 4

6 hours ago, Le_Chuck said:

Der kom den.

Hei! Grunnet teknisk feil i et system viste vi feilaktig Gigabyte RTX 3080 tilgjengelig for kjøp i går på elkjop.No. Disse vil ikke komme inn på lager og vi er derfor nødt til å kansellere din bestilling. Vi beklager veldig, hilsen Elkjøp.

Det ante meg sterkt at det var falt i "for godt til å være sant" kategorien og avsto. Men det skapte jo litt spenning i hverdagen :D

6 hours ago, ilalo said:

F@@@@@@k!!! 

Våkne opp til denne meldingen

"Hahaha". 

Edited by Theo343

Skulle ikke ha varsla om det, men heller kjøpt de 5 kortene jeg har i bestilling å varslet Elkjøp istedet, kanskje jeg hadde fått de 😂🤪

BadCat skrev (1 time siden):

Nei.

Det reserverte beløpet på kredittkortet, bør tilbakebetales rimelig kjapt. Det går fort når en ringer å kansellerer ordre, men i dette tilfellet blir det spesielt, så blir intressant å se..

• Like 2

Det er jo fullt mulig at Elkjøp kundeservice kan sjekke kø men vil ikke fortelle det så de slipper hundratals samtal/chatt varje dag för några nørdar vil vite sin køstatus.

lucky666 skrev (45 minutter siden):

Det reserverte beløpet på kredittkortet, bør tilbakebetales rimelig kjapt. Det går fort når en ringer å kansellerer ordre, men i dette tilfellet blir det spesielt, så blir intressant å se..

Hadde en ordre hos Klink for noen uker siden på en strømforsyning, beløpet ble trukket i helgen, jeg sendte mail om avbestilling og beløpet kom inn igjen på konto nesten umiddelbart, kan være at det er noe eget med Circle K kortet, har en egen app som plinger hver gang kortet blir brukt.

Tenker nå uansett at Elkjøp bruker år og dag på å tilbakeføre penger for de reserverer ikke, men trekker pengene.

• Like 1

rfm skrev (3 minutter siden):

Det er jo fullt mulig at Elkjøp kundeservice kan sjekke kø men vil ikke fortelle det så de slipper hundratals samtal/chatt varje dag för några nørdar vil vite sin køstatus.

Eller nørdene lyver.

• Like 1

rfm skrev (10 minutter siden):

Det er bevist at de kan sjekke kø listen