Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
17 hours ago, BadCat said:

Ikke som at dette er med eller uten. Det ene kortet er bra og det andre er dårlig.

Endte opp med å få mail fra NoN at kortet ikke er på lager allikevel... Da er det tilbake å håpe at 3070 kortene kommer, evt 3060Ti til kona -.-

Lenke til kommentar

Haha hu var faktisk glad igår når jeg fortalte det da... Heldiggvis vet hu ikke så mye om kort, for alt er jo nesten en forbedring fra 1060 kortet hu eier fra før...
Men helt ærlig, jeg er sliten av all letingen, også er jeg super nervøs for at kortene vi allerede har skal stryke med før vi finner de kortene vi har fått anbefalt -.-

Lenke til kommentar
Blurrp skrev (Akkurat nå):

Haha hu var faktisk glad igår når jeg fortalte det da... Heldiggvis vet hu ikke så mye om kort, for alt er jo nesten en forbedring fra 1060 kortet hu eier fra før...
Men helt ærlig, jeg er sliten av all letingen, også er jeg super nervøs for at kortene vi allerede har skal stryke med før vi finner de kortene vi har fått anbefalt -.-

Du må lære deg å slappe av litt, så du ikke ender opp som Badcat som sitter på nett 24/7 å ser etter kort :green:

Lenke til kommentar
Just now, Dragonlove said:

Du må lære deg å slappe av litt, så du ikke ender opp som Badcat som sitter på nett 24/7 å ser etter kort :green:

Jeg prøver, virkelig.. Men når skjermene flikrer av og på engang iblant eller vi får en haug med blå piksler som blinker så er det vanskelig å ikke følge med på sånne tråpder som dette, eller falle for fristelsen av å bare kjøpe ett kort fordi jeg ikke orker mer xD
Følger bare med når jeg er foran pcen da. Men ender jeg opp med å se at jeg har gått glipp av ett slipp så merker jeg betraktelig nedgang i tankegangen ja xD

Lenke til kommentar
Blurrp skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver, virkelig.. Men når skjermene flikrer av og på engang iblant eller vi får en haug med blå piksler som blinker så er det vanskelig å ikke følge med på sånne tråpder som dette, eller falle for fristelsen av å bare kjøpe ett kort fordi jeg ikke orker mer xD
Følger bare med når jeg er foran pcen da. Men ender jeg opp med å se at jeg har gått glipp av ett slipp så merker jeg betraktelig nedgang i tankegangen ja xD

Vel, livet er mer enn Gaming, eller kanskje ikke så mye å gjør i disse Korona tider, men men...

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Dragonlove said:

Du må lære deg å slappe av litt, så du ikke ender opp som Badcat som sitter på nett 24/7 å ser etter kort :green:

Jeg har faktisk ikke sett etter kort på noen dager og tar det heller ikke så tungt at jeg gikk glipp av en del kort jeg kunne ha tenkt meg.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Dragonlove said:

Vel, livet er mer enn Gaming, eller kanskje ikke så mye å gjør i disse Korona tider, men men...

Hehe ja, det kunne vært bedre om jeg ikke har vært sykemeldt de 2 siste månedene (ikke ukene) med ryggproblemer også xD slik at livet er best i datastolen xD

Nei, jeg kom ikke hit for å sutre altså, jeg trengte bare å fortelle at jeg var sliten xD Ikke alle som er 20 år med masse penger og tid, eventuelt gode kunnskaper om scripting som kan følge med på alt og alle samtidig for å maksimere profitt og mining rigs 😛
Ja jeg blir litt snurt når jeg hører folk ahr bestilt sitt sjette kort som jeg bare skulle drømme om å få hvertfall 1 til, helst 2 men sånn får det bare være ^^

 

Endret av Blurrp
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Vær litt oppmerksom på kontoen når man handler og ting blir kansellert osv. Jeg hadde et kort som Post Nord leverte feil sted i landet i februar. Siden dette kortet var beregnet på noe som skulle skje den uken og jeg ikke  hadde mulighet til å vente eller kjøre for å hente så kansellerte jeg kjøpet med Komplett.

Men nå er dette en sak mellom Komplett og Post Nord hvor jeg fortsatt ikke har fått pengene mine tilbake og hvor Komplett etter 1 måned fortsatt venter på svar fra Post Nord ang. saken. Jeg hadde ikke hørt noe fra Komplett før jeg gikk igjennom banktransaksjoner og kontaktet dem igjen. 

Her ble altså varen trukket fra mitt kort av komplett, før den er levert til meg.

Heldigvis var ikke dette et kort til 25.000,-

Endret av Theo343
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...