Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fendel_ skrev (2 minutter siden):

Ser nå at på ordreoversikten hos elkjøp så står det "Status: Ubekreftet".

 

Hos meg står det «Reservert» inne på Elkjøp, og i mailen stod det «Ikke på lager».

Betyr det at jeg kan glemme å få det den datoen som stod? 😁

Lenke til kommentar

Er det noen andre som bestilte ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge ved lansering 25.2, som fortsatt venter på kort, eller nettopp har fått sitt? Var forventet på lager 3.4, men ordren ble oppdatert med forventet inn på lager 3.5. Ordren ble oppdatert den 18.3.

Synes 4.299 var en god pris, så jeg er villig til å vente til mai og omså enda lengere for å få det 🙂

Lenke til kommentar
kvantumkriger skrev (10 minutter siden):

Er det noen andre som bestilte ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge ved lansering 25.2, som fortsatt venter på kort, eller nettopp har fått sitt? Var forventet på lager 3.4, men ordren ble oppdatert med forventet inn på lager 3.5. Ordren ble oppdatert den 18.3.

Synes 4.299 var en god pris, så jeg er villig til å vente til mai og omså enda lengere for å få det 🙂

Skulle få i april men ser det er endret til 3 mai nå, har dog fått White amp edition til. 4793,-

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Folkens, jeg begynner å bli ganske frustrert nå. Har bestilt kort for 100 000 +- fra dustin. Ikke fått et eneste. Jeg ser nå at dersom pengene mine ikke hadde vært låst hos dustin, kunne jeg ha rukket å bestille fra andre butikker og allerede fått kortene. Er snakk om 3060ti til 6600-6800kr pr stykk. Vurderer å bare avbestille og heller satse på å bestille et og et kort fra mer pålitelige nettbutikker. 

Endret av bmwm
Lenke til kommentar
1 minute ago, bmwm said:

Folkens, jeg begynner å bli ganske frustrert nå. Har bestilt kort for 100 000 +- fra dustin. Ikke fått et eneste. Jeg ser nå at dersom pengene mine ikke hadde vært låst hos dustin, kunne jeg ha rukket å bestille fra andre butikker og allerede fått kortene. Er snakk om 3060ti til 6600-6800kr pr stykk. Vurderer å bare avbestille og heller satse på å bestille et og et kort fra mer pålitelige nettbutikker. 

Nettopp derfor hvorfor jeg bestiller med faktura / klarne få først, betal etterpå 

Lenke til kommentar
bmwm skrev (1 time siden):

Folkens, jeg begynner å bli ganske frustrert nå. Har bestilt kort for 100 000 +- fra dustin. Ikke fått et eneste. Jeg ser nå at dersom pengene mine ikke hadde vært låst hos dustin, kunne jeg ha rukket å bestille fra andre butikker og allerede fått kortene. Er snakk om 3060ti til 6600-6800kr pr stykk. Vurderer å bare avbestille og heller satse på å bestille et og et kort fra mer pålitelige nettbutikker. 

Har ett kort hos Elkjøp hvor pengene er låst, men tror de må ha gjort en feil, for har bestilt flere kort hvor de ikke har trukket penger, kun reservert slik de skal etter loven.

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Dragonlove said:

Har ett kort hos Elkjøp hvor pengene er låst, men tror de må ha gjort en feil, for har bestilt flere kort hvor de ikke har trukket penger, kun reservert slik de skal etter loven.

Har 6 kort hos Elkjøp, de har trukket peng for alle 6 😞

 

Edit: 6 kort i 4 ordrer

Endret av rfm
Lenke til kommentar
Just now, ilalo said:

rebestilt her også :(

men det bekrefter det jeg trodde da... jeg har faktisk genuint ikke sjangs å slå folk med bedre programmer, botter og generelt erfaring enn meg.
Lite tro på at jeg klarer å raske til meg noen 3070 kort nå... kanskje jeg bare burde ta meg til takke med 3060 kort 😕 evt noe annet :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...