Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Cardinal skrev (43 minutter siden):

Husker ikke men det var på det slippet midt på dagen. Lagerstatus ved bestilling var "100+" og de forsvant vel på 2-3 minutter. Elektronisk kvittering på mail kom ikke før senere på kvelden, rett før midnatt

Ok, fikk bekreftelse rundt 15.00 på mail og Kunne bestille flere etterpå, det sto også i mail at kort var på lager. Kort skulle bli sendt etter 1-4 dager sto det, penger trukket fra konto i snart en mnd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Dragonlove said:

Ok, fikk bekreftelse rundt 15.00 på mail og Kunne bestille flere etterpå, det sto også i mail at kort var på lager. Kort skulle bli sendt etter 1-4 dager sto det, penger trukket fra konto i snart en mnd.

Same. Det som er rart er at min forste bestilling tok 20-30 min at faa mail, den er reservert. Min andre bestilling fikk jeg mail pa sekunden og den er ubekreftet.

Seff har de pengene fra meg og.

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått strix 3090 OC kort fra Power ?

Jeg bestilte Dato: 1.2.2021 17:31  og tilsynelatende hadde de denne på lager og stod

pakkes og sendes til butikk.... men neida.. stod vel tidligere ETA 12 feb... etter denne dato står det ingenting, kun pakkes og sendes til butikk

og kundeservice vet ingenting...

Så jeg lurer på om andre har fått strix 3090 fra power...

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Dragonlove said:

Ok, fikk bekreftelse rundt 15.00 på mail og Kunne bestille flere etterpå, det sto også i mail at kort var på lager. Kort skulle bli sendt etter 1-4 dager sto det, penger trukket fra konto i snart en mnd.

Sjekket nå og det var innlegget her på forumet kl 1552 25 febr som gjorde at jeg bestilte. mener jeg var ca 1 min etter så antar da bestilt ca 1553.

 

Lenke til kommentar
1 hour ago, idleman_2 said:

Er det noen som har fått strix 3090 OC kort fra Power ?

Jeg bestilte Dato: 1.2.2021 17:31  og tilsynelatende hadde de denne på lager og stod

pakkes og sendes til butikk.... men neida.. stod vel tidligere ETA 12 feb... etter denne dato står det ingenting, kun pakkes og sendes til butikk

og kundeservice vet ingenting...

Så jeg lurer på om andre har fått strix 3090 fra power...

Samme status her, bare at jeg bestilte leeeenge etter deg, 10.02.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...