Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jdyver skrev (3 minutter siden):

3060 ti TUF på komplett, har de ligget der i flere dager, eller kom de i dag? 

Kom idag tror jeg. Men er nok bare for komplett pc-er. Det kundeservice sa iallefall

  • Innsiktsfullt 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange skjermkort-returer til aktører som Komplett og Netonnet før det påvirker kundeforholdet negativt tror dere?

Skrevet
chulo skrev (1 minutt siden):

Hvor mange skjermkort-returer til aktører som Komplett og Netonnet før det påvirker kundeforholdet negativt tror dere?

Hvem som sender i retur?

Skrevet
chulo skrev (5 minutter siden):

Hvor mange skjermkort-returer til aktører som Komplett og Netonnet før det påvirker kundeforholdet negativt tror dere?

Jeg tror nesten det er umulig å få en stor aktør til å se på et enkelt kundeforhold som negativt. Det er ingen som er høyt oppe i noen av disse bedriftene som noensinne kommer til å håndtere saker direkte tilknyttet ditt kundeforhold og den gjennomsnittlige kundebehandler/saksbehandler har ikke særlig skin in the game hva bedriftens interesser angår. De gjør bare jobben sin, sak etter sak, kunde etter kunde, med en ganske upersonlig tilnærming - rett og slett fordi det er så mange.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
11 minutes ago, MrMarbles said:

Hvem som sender i retur?

Jeg blir nok å sende 6900 XT (uåpnet) i retur da jeg ikke har kabinett stort nok til å romme det, og foretrekker Nvidia uansett. Ble bare veldig revet med da noen postet linken her i går. Ser ikke vitsen i å selge det  videre heller, da jeg ser de samme seks annonsene på Finn siden i går, ganske nærme kostpris

Skrevet
6 minutes ago, snp said:

Jeg tror nesten det er umulig å få en stor aktør til å se på et enkelt kundeforhold som negativt. Det er ingen som er høyt oppe i noen av disse bedriftene som noensinne kommer til å håndtere saker direkte tilknyttet ditt kundeforhold og den gjennomsnittlige kundebehandler/saksbehandler har ikke særlig skin in the game hva bedriftens interesser angår. De gjør bare jobben sin, sak etter sak, kunde etter kunde, med en ganske upersonlig tilnærming - rett og slett fordi det er så mange.

Og fordi dem som regel for ganske rævva betalt.

Det ligger dog like mye hos oss kunder, når jeg opplever bra service fra en bedrift så velger jeg gjerne dem over resten selv om jeg kanskje betaler litt ekstra.

  • Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutes ago, chulo said:

Jeg blir nok å sende 6900 XT (uåpnet) i retur da jeg ikke har kabinett stort nok til å romme det, og foretrekker Nvidia uansett. Ble bare veldig revet med da noen postet linken her i går. Ser ikke vitsen i å selge det  videre heller, da jeg ser de samme seks annonsene på Finn siden i går, ganske nærme kostpris

Å sende uåpnet i retur rett etter mottak vil aldri by på noen utfordringer. Ikke noe stort poeng å forsøke å videreselge akkurat disse kortene (unntaket er hvis du har benyttet en 10% kupong som ellers vil være tapt)

Endret av ps5
Skrevet
Pc Lynet skrev (Akkurat nå):

Holder det ikke å bli svindlet på Finn en gang per uke for deg?

Har ikke planer om å kjøpe, skal sende en saftig klage til netonnet

  • Liker 1
Skrevet
bmwm skrev (3 minutter siden):

Har ikke planer om å kjøpe, skal sende en saftig klage til netonnet

Kanskje han ikke vet hva leveringsdatoen faktisk er. Evt at han kjøpte det tidligere?

Skjermbilde 2021-03-17 kl. 14.32.47.png

Skrevet
MrMarbles skrev (Akkurat nå):

Kanskje han ikke vet hva leveringsdatoen faktisk er. Evt at han kjøpte det tidligere?

Skjermbilde 2021-03-17 kl. 14.32.47.png

Nei, han sa han bestile for 30 minutter siden, har spurt om å få ordrebekreftelse, han sendte uten dato seff. Nå sier han at det ikke står noe dato på ordrebekreftelsen 🙄

Skrevet
bmwm skrev (1 minutt siden):

Nei, han sa han bestile for 30 minutter siden, har spurt om å få ordrebekreftelse, han sendte uten dato seff. Nå sier han at det ikke står noe dato på ordrebekreftelsen 🙄

På Eagle kortet jeg bestilte, så står det heller ikke noen dato. Mistenker at jeg ikke fikk det. Så hadde jo vært hysterisk om han fyren du linka til driver og selger et kort han får langt inn i framtida 😂

Skrevet (endret)
3 minutes ago, bmwm said:

Nei, han sa han bestile for 30 minutter siden, har spurt om å få ordrebekreftelse, han sendte uten dato seff. Nå sier han at det ikke står noe dato på ordrebekreftelsen 🙄

Min ordrebekreftelse har inget dato heller btw

 

Edit: Forrige gang jeg fikk et kort fra Netonnet stod inget dato heller, da sendes den samme dag. Med prio-frakt. Annars har det statt  Forventet dato: Ikke bestemt

Endret av rfm
Skrevet (endret)

Ja, men han påstår at han har kortet innen uka. Det er både uetisk å selge noe man ikke har, og det bryter retningslinjene til finn. 

 

Vet ikke med dere, men jeg blir skikkelig irritert når jeg ser folk bestille kort på nett og starte budrunde uten å vite når de får kortet. 

Endret av bmwm
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...