Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derja, ventet en stund på denne

Quote

Kjære kunde,

Vi kontakter deg angående din bestilling som inneholder GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G art. nr. 1015474. Produktet som du har bestilt finnes ikke på vårt lager for øyeblikket og derfor har vi ikke kunne sendt ordren til deg i tide. Dessverre har vi heller ikke en bekreftet leveringsdato for øyeblikket.

Vi kommer tilbake til deg innen 5 virkedager per mail med oppdatering angående din ordre.

Om du har spørsmål angående din bestilling er du alltid velkommen til å kontakte oss på mail, chat eller telefon https://support.netonnet.se/hc/no/articles/360001160045-Kontakt-oss.
Tenk på å ha ditt ordrenummer tilgjengelig når du kontakter oss.
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, goofer said:

Akkurat samme historie med mitt 3080 Suprim X...

Det er trist å høre at flere sliter med det samme. Dette gjør meg ganske trist at kortet har blitt dårligere over tid. Jeg ventet 130 dager på det kortet og 3080 FTW3 Hybrid er fremdeles ikke kommet.

Jeg får ikke throttle så lenge vifta går på 100% men jeg får bittelitt throttle hvis jeg senker til 70% Hørselvern på, som de sa på skytebanen i forsvaret.

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (8 minutter siden):

Derja, ventet en stund på denne

 

Edit, nei nå skjønner jeg ingenting, står levert inne på ordresiden men nå fikk jeg og samme mail.

 

Ser det står levert hos meg, får vel snart beskjed fra PostNord da rekner jeg med 🙂

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

Mitt 3080 Strix OC White er helt håpløs på omtrent alt. Har ca 106-108C på mem i noen spill. Lurer på om det er derfor kortet har litt stutter. Mining er nesten bare å glemme. Ca 78MH/s pga. throttle. Skal jeg få temp på mem under 110C må jeg sette PL til 50%. Da stabiliserer temp på 104-106 mens hashrate synker til utrolige 69-70MH/s. Synes 104-106C fortsatt er ubehagelig mye.

Har bestilt en haug med thermal pads...🤞

Edit: glemte legge til at kortet mitt bråker ganske så mye under spilling...viftene spinner fort opp til 90%..

Endret av mozaix
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (5 minutter siden):

Edit, nei nå skjønner jeg ingenting, står levert inne på ordresiden men nå fikk jeg og samme mail.

 

Ser det står levert hos meg, får vel snart beskjed fra PostNord da rekner jeg med 🙂

Min HOF 3090 fra Netonnet sto levert siden dag en. Fikk den aldri. Så stemmer nok eposten du fikk.

Lenke til kommentar
29 minutes ago, BadCat said:

Jeg kommer ned på 106 hvis jeg virkelig går inn for det. De fleste 3080-kortene mine har vært middelmådig til dårlig på vram temp fra starten, men det kortet jeg snakker om har blitt dårligere over tid.

Når jeg tok av luft kjøleren på mitt strix så hadde pads "smeltet". Skikkelig møkkakvalitet mao

Lenke til kommentar
1 minute ago, Mumriken said:

Når jeg tok av luft kjøleren på mitt strix så hadde pads "smeltet". Skikkelig møkkakvalitet mao

Jeg ser for meg at det er noe slikt som har skjedd ja. Takk for info. Surt at en slik liten detalj skal ødelegge for en ellers god opplevelse.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Ingen av ordrene mine fra i går hos NoN vises under "mine sider" i dag.

Hadde følgende ordre:
Ordre 1: Asus Strix 3080 OC White. Bekreftet 31.03
Ordre 2: Asus Strix 3080 OC White. Ubekreftet dato 
Ordre 3: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03
Ordre 4: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03
Ordre 5: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03

Endret av JFM
Lenke til kommentar
9 minutes ago, BadCat said:

Jeg ser for meg at det er noe slikt som har skjedd ja. Takk for info. Surt at en slik liten detalj skal ødelegge for en ellers god opplevelse.

Kjøp noen høykvalitets pads av techbay så er problemet løst, men helt klart elendig. Mitt hadde i tillegg dårlig kontakt med core 😳

Lenke til kommentar
JFM skrev (3 minutter siden):

Ingen av ordrene mine fra i går hos NoN vises under "mine sider" i dag.

Hadde følgende ordre:
Ordre 1: Asus Strix 3080 OC White. Bekreftet 31.03
Ordre 2: Asus Strix 3080 OC White. Ubekreftet dato 
Ordre 3: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03
Ordre 4: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03
Ordre 5: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03

Huff og huff. Nå står ikke verden til påske.

Lenke til kommentar
JFM skrev (2 minutter siden):

Ingen av ordrene mine fra i går hos NoN vises under "mine sider" i dag.

Hadde følgende ordre:
Ordre 1: Asus Strix 3080 OC White. Bekreftet 31.03
Ordre 2: Asus Strix 3080 OC White. Ubekreftet dato 
Ordre 3: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03
Ordre 4: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03
Ordre 5: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03

min KFA 3070 ordre fra i går vises under "mine sider", var max 1 pr kunde og du har 3 ordrer, kanskje dem ikke likte det

Lenke til kommentar
muuha skrev (Akkurat nå):

min KFA 3070 ordre fra i går vises under "mine sider", var max 1 pr kunde og du har 3 ordrer, kanskje dem ikke likte det

Om de oppdager det så er jeg klar over at de ikke liker det. Men de trenger jo ikke kansellere alle. Må da kunne få 1?

Lenke til kommentar
JFM skrev (5 minutter siden):

Ingen av ordrene mine fra i går hos NoN vises under "mine sider" i dag.

Hadde følgende ordre:
Ordre 1: Asus Strix 3080 OC White. Bekreftet 31.03
Ordre 2: Asus Strix 3080 OC White. Ubekreftet dato 
Ordre 3: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03
Ordre 4: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03
Ordre 5: KFA2 3070 1-Click OC. Bekreftet 30.03

Netonnet sletter bare ordre helt tilfeldig om du har bestilt mer enn 1 stk. Det har skjedd meg meg. Tok 15 dager å få pengene tilbake. Betalte med Vipps.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (1 minutt siden):

Netonnet sletter bare ordre helt tilfeldig om du har bestilt mer enn 1 stk. Det har skjedd meg meg. Tok 15 dager å få pengene tilbake. Betalte med Vipps.

Betyr dette at av mine to Strix ordre, så kan de ha slettet den med bekreftet dato? Og beholdt den ubekrefta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...