Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pc^2015 skrev (1 time siden):

Dette stemmer nok bra, jeg tok selv kontakt med Komplett.no i går om leveranser av RTX-serien, de bekreftet at de kommer til å få inn et større kvantum med kortene fra ASUS.

Selv har jeg fått bekreftet leveringstid nå nylig på mitt RTX3070 fra ASUS.

image.png.a459136f9ba32987b6de3eff86e3f3e2.png

Det gjør meg glad å høre det! 

• Liker 1
Skrevet

For deg som ikke har OCD og posttraumatiskstress med nulltoleranse for berøring er det kanskje godt nok. Hvis den ytre emballasjen kommer i kontakt med den indre kan jeg ikke ha kortet uten unntak.

Det har ikke blitt bedre nå som alle snakker om vasking og desinfisering med sprit.

Skrevet
3 minutes ago, Mala said:

Er det derfor du har bestilte så jævlig mange kort ?

Nei, jeg har vært fornøyd med emballeringen til nå. Jeg har rett og slett mange PC-er.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Spør meg på Søndag/Mandag om jeg har en for mye 3060 Ti TUF gaming. Glemte at det ikke er mulig uten å kompromisse privatlivet.

Endret av BadCat
Skrevet
jokab skrev (2 timer siden):

De har ikke pakket noe når det gjelder mitt kort. Det var i original pakke fra Asus.

20210114_111743_cr.jpg

Mottok samme her idag , bestillt fra Elkjøp dag 1 (seint). Asus 3080 TUF OC

Skrevet (endret)
Athos70 skrev (26 minutter siden):

Mottok samme her idag , bestillt fra Elkjøp dag 1 (seint). Asus 3080 TUF OC

Flere som har mottatt Asus kort fra Elkjøp?

Endret av JFM
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Asus-kortet jeg mottok var godt innpakket også slik som over. Det fra proshop derimot hadde kun et tynt lag med brunt papir teipet utenpå Nvidia-esken.

Skrevet

Ringte Elkjøp idag igjen x)
Han mente at jeg vil få mitt 3080 TUF (non-oc) ila januar. Han sa også at kortet blir sendt direkte fra Asus og til meg

Skrevet
15 minutes ago, =Øyvind= said:

Asus-kortet jeg mottok var godt innpakket også slik som over. Det fra proshop derimot hadde kun et tynt lag med brunt papir teipet utenpå Nvidia-esken.

Da skal jeg ikke bestille grafikkort derifra. Jeg har allerede lagt merke til at minnesett, vifter og diverse derifra kun var pakket sånn akkurat.

Skrevet
JFM skrev (8 minutter siden):

Ringte Elkjøp idag igjen x)
Han mente at jeg vil få mitt 3080 TUF (non-oc) ila januar. Han sa også at kortet blir sendt direkte fra Asus og til meg

Nederland der Asus har hovedlager i Europa. Men så sier support hos Elkjøp så mye rart og det er bemannet av 16 pr gamle svensker så hvem vet? 

Skrevet
BadCat skrev (2 minutter siden):

Da skal jeg ikke bestille grafikkort derifra. Jeg har allerede lagt merke til at minnesett, vifter og diverse derifra kun var pakket sånn akkurat.

Jeg fikk en PSU fra Proshop i går ingen emballasje kun løst i esken med noen få poser med luft. Ikke happy for å si det mildt. 

Skrevet
BilliePeach skrev (1 time siden):

Ingen som vil selge meg en 3060ti?

Følg med på elkjøp, de har ofte PNY/Palit/Gainward inne, men de forsvinner fort. Alle de er rebranda Palitkort og de samme kortene med litt ulikt utseende. De hadde inne mange 3060ti for 3 dager siden tror jeg det var. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...