Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

5 minutes ago, Max883 said:

RTX 3090 TI på 7nm 24GB 

30% bedre en 3090

2.000$dollars 

The "Snowball in Hell" edition? 😛

• Like 1
  • Innsiktsfullt 1

Ringte Elkjøp i dag igjen for info om levering av Asus kort.

De sa i dag at Asus ikke har sendt kort til noen leverandører i Europa., og at levrandører venter på info fra Asus

Legger ved lydklipp fra samtalen (varer i ca 3-4 min)

elkjøp2100212120210106140428.m4a

Edited by JFM
  • Like 1
  • Innsiktsfullt 3

1 hour ago, JFM said:

Ringte Elkjøp i dag igjen for info om levering av Asus kort.

De sa i dag at Asus ikke har sendt kort til noen leverandører i Europa., og at levrandører venter på info fra Asus

Legger ved lydklipp fra samtalen (varer i ca 3-4 min)

elkjøp2100212120210106140428.m4a 3.27 MB · 9 downloads

LoL

Komplett.no ER europa kanskje hehe

Edited by Nizzen
  • Like 1

Kryptodebunker skrev (5 minutter siden):

For en pris men kvalitets kort 👍

Jepp, fikk satt det i bestilling så har muligens 3070 Suprim til overs av de som ble lagt ut her om dagen. Hvis det i det hele tatt dukker opp 😂

andrenils skrev (1 minutt siden):

Jepp, fikk satt det i bestilling så har muligens 3070 Suprim til overs av de som ble lagt ut her om dagen. Hvis det i det hele tatt dukker opp 😂

andrenils skrev (1 minutt siden):

Suprim er like bra eller bedre. 

19 hours ago, shauge2 said:

Det ville vært ganske surt etter å ha stått i Tuf OC køen siden 20 sept og når endelig jeg kanskje er med på neste batch, så kommer flere hundre fra en annen kø foran i køen (og sikkert mange av de kortene havner på finn).

Svenske komplett har latt ASUS NON-OC kunder fått stå i køen til OC kortene også, så de får oppgraderingen gratis om det kortet kommer før NON-OC kortet. Men selvfølgelig, de havnet bakerst i OC køen, så NON-OC folka sniker ikke i køen. Det finnes ikke noe tilbud for norske kunder så vidt jeg vet.

Edited by mybox
  • Innsiktsfullt 1

Fra proshop for 10 minutter siden:

Vi kan herved bekrefte at din ordre xxxxxxxxxxxx i dag d. 06-01-2021 20:41:23 er pakket og gjort klar til sending.

ASUS GeForce RTX 3090 ROG STRIX OC White 🤩

Nesten sikker på at jeg er først i Norge som får den. Jeg var første som bestillte den på proshop.no :p

De fikk inn 12 stk.

Edited by Nizzen
  • Like 4

20 minutes ago, BadCat said:

Jeg dropper den, for de har ikke greid det viktigste, hvit PCB.

Du greier å male de små delene som er synlig med hvit maling/lakk hvis det er viktig nok ;)

1 hour ago, Nizzen said:

Du greier å male de små delene som er synlig med hvit maling/lakk hvis det er viktig nok ;)

Jeg har hvit 011 Dynamic XL på vei i posten, så er det mørk helt som skal inn. Hvis det er sort PCB på de hvite kortene tar jeg heller sort grafikkort slik at det blir kontrast mellom hvitt kabinett og sorte komponenter. Jeg angrer litt på at jeg bestilte hvite daisy-chain-vifter, men nå har jeg fått 7 slike + 360 AIO (sort :() og jeg orker ikke bestille om til sorte vifter for det er leveringstid, Får heller bytte til hvit AIO hvis det blir rart. Det blir vel noen cremfargede vifter (NF-A12x25) på AiO-en etter hvert uansett så litt rart blir det den ene eller andre veien.