Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

https://www.notebookcheck.net/Asus-hikes-prices-for-its-graphics-cards-and-motherboards-Already-costly-ROG-Strix-Nvidia-GeForce-RTX-3090-White-OC-Edition-Gaming-goes-from-US-1-849-99-to-US-2-109-99.513133.0.html

Sitat

Asus hikes prices for its graphics cards and motherboards: Already costly ROG Strix Nvidia GeForce RTX 3090 White OC Edition Gaming goes from US$1,849.99 to US$2,109.99

 

Endret av coderbyheart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
56 minutes ago, coderbyheart said:

Forhåpentligvis gjelder dette kun USA som følge av import tariffer / straffetoll osv som Trump har innført. Ikke sikkert dette påvirker EU-priser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (9 timer siden):

Samtlige 30xx kort er flyttet til begynnelsen av Februar eller Mars hos Komplett. 

Vi snakket om dette for en side siden eller noe sånt, at egentlig alle varer som ikke er bekreftet inn i nærmeste framtid, har fått placeholder dato til februar, evt. mars (5900X f.eks). Det er ikke bare 3080, det er hovedkort, CPUer m.m. Mao. Komplett vet ikke når det kommer på lager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aetius skrev (1 time siden):

Jøss. Jeg har begynt å lukte på å kjøpe et grafikkort til en medie-PC, og snublet over dette. Dette er ALT av skjermkort som Komplett har på lager og som kan bestilles nå:

image.png.9f2baf8e2ec71054addf428f92d5edd6.png

That's it. No more.

https://www.komplett.no/category/10412/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort?nlevel=10000§28003§10412&stockStatus=InStock&sort=PriceDesc%3ADESCENDING

 

Det var litt bedre i desember, men ikke mye. Alt for dyre 5600XT/5700XT-kort, og alt for dyre GTX 1650-kort. Så scalpinga på RTX 30xx er ikke over.

Lenke til kommentar

Min ROG Strix OC bestilling ble oppdatert i natt, fra 6. til 3. februar (bestilt ved launch). Sikkert nok en random dato. Tror jeg kansellerer ordren og prøver meg på ProShop i stedet, lei av varierende datoer og ingen konkret info fra Komplett. 

Husker dere ved launch når Komplett sa de skulle holde oss oppdatert? "Din FPS er vår prioritet" :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Thomas_H said:

Jeg tviler på det. Jeg tipper dette blir mobil-GPUer, og kanskje noen desktop-GPUer i litt lavere klasser (3060, 3050 etc).

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...