Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pc Lynet skrev (4 minutter siden):

 

coderbyheart skrev (1 time siden):

Takker.
Tror jeg forsøker en av disse. Nå må jeg huske å avbestille alle de som ikke kommer først, for det begynner å bli en del bestillinger av 3080 nå...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
V8Climber skrev (Akkurat nå):

Bruker NetOnNet å være flinke til å "lukke" produktet med en gang de har solgt ut volumet, eller risikerer man å bestille og havne langt bak i en kø? Ser 3070 Suprim har ligget åpen en stund nå.

https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/msi-geforce-rtx-3070-suprim-8g/1016112.11111/

Ja de stenger med en gang fullt. På bekreftet dato.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
56 minutes ago, Pc Lynet said:

Jeg bestilte samme kort fra Dustin i desember. Forventet var 12.01. Jeg tviler på at det materialiserer.

Slengte likevel inn en bestilling som nå er "bekreftet", som bare betyr at det er registrert i systemet deres. Fat chance at det blir noe. Skulle kanskje prøvd meg på XC3 varianten istedet, men hvor mye større sjansen hadde blitt er det bare gudene som vet.:shrug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TemporalFracture skrev (2 minutter siden):

Slengte likevel inn en bestilling som nå er "bekreftet", som bare betyr at det er registrert i systemet deres. Fat chance at det blir noe. Skulle kanskje prøvd meg på XC3 varianten istedet, men hvor mye større sjansen hadde blitt er det bare gudene som vet.:shrug:

Jeg bestilte en del 3060 ti kort som stadig fikk ny dato. Avbestilte de nå. Men holder på Ultra som skal komme 12.01 på lager. Sier fra om det stemmer eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Pc Lynet said:

Jeg bestilte samme kort fra Dustin i desember. Forventet var 12.01. Jeg tviler på at det materialiserer.

Bestilte selv et kort i midten av desember. Første status var forventet 05.01, så endret den seg til 12.01, før den endret seg til 05.02, før den igjen endret seg tilbake til 12.01.

Usikker på om jeg skal ha kortet, da jeg har forhåpninger om å få et TUF OC før PSUen min, som jeg også venter på, ankommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vo0do0 skrev (32 minutter siden):

Bestilte selv et kort i midten av desember. Første status var forventet 05.01, så endret den seg til 12.01, før den endret seg til 05.02, før den igjen endret seg tilbake til 12.01.

Usikker på om jeg skal ha kortet, da jeg har forhåpninger om å få et TUF OC før PSUen min, som jeg også venter på, ankommer.

Mye venting på elektronikk i år... Føles nesten som om alt er forsalg. Men en god PSU kan ikke være vanskelig det OGSÅ nå?

Lenke til kommentar

Tror jeg begynner å bli lei av å vente. Ringte Elkjøp for tredje gang denne uka. Denne gangen viste de ingenting om mitt 3080 Tuf.

Fikk følgende sms et par timer senere:

 

"Hei, Vi snakket sammen tidligere i dag om din vare. Jeg har enda ikke funnet ut hvor det blir av, men jeg har lagt inn en sak for deg her så det vil bli undersøkt grundig. Du vil bli kontaktet i neste uke, så snart vi vet noe mer. Mvh Vilde, Elkjøp"

Lenke til kommentar
JFM skrev (16 minutter siden):

Tror jeg begynner å bli lei av å vente. Ringte Elkjøp for tredje gang denne uka. Denne gangen viste de ingenting om mitt 3080 Tuf.

Fikk følgende sms et par timer senere:

 

"Hei, Vi snakket sammen tidligere i dag om din vare. Jeg har enda ikke funnet ut hvor det blir av, men jeg har lagt inn en sak for deg her så det vil bli undersøkt grundig. Du vil bli kontaktet i neste uke, så snart vi vet noe mer. Mvh Vilde, Elkjøp"

Bytt ut med baby med GPU 😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er svaret jeg fikk fra Elkjøp ang TUF, så vi får se hva som skjer. 
 

Hei Björn! vi har fått svar fra leverandör att de ennå ikke har en oppdatering på ditt RTX 3080. De avventer fortsatt att den skal komme in for levering men har ikke ett bekreftet dato på dette. Varen ska bli sendt så fort den er kommet . MVH Elkjöp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...