Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Har et Gainward 3080 Phantom GS jeg muligens kan selge til kostpris her om noen er interessert. Komplett valgte å flytte min bestilling av HP Reverb G2 fra i dag til 18. januar 2021, så nå har jeg ikke noe bruk for det før i januar, og da får jeg uansett mitt TUF OC fra Elkjøp. Får vi håpe 😛 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alak87 skrev (1 minutt siden):

Har et Gainward 3080 Phantom GS jeg muligens kan selge til kostpris her om noen er interessert. Komplett valgte å flytte min bestilling av HP Reverb G2 fra i dag til 18. januar 2021, så nå har jeg ikke noe bruk for det før i januar, og da får jeg uansett mitt TUF OC fra Elkjøp. Får vi håpe 😛 

PM sendt :)

Lenke til kommentar
tbfk skrev (1 minutt siden):

Rart at dette skjer nå. Lurer på om dette gjelder alle som bestilte Strix oc eller bare noen. Ser at porshop har et par på vei inn og vil anta at komplett har det samme.

Sikkert kun fått en brøkdel av antallet de ble lovet.

Okdokk skrev (1 minutt siden):

Det kan jeg være enig i 😛 Sitter å regner ut nå om at jeg kan forsvare kjøp av et slikt kort, usikkerheten tar overhånd.

Kjøp en billig 3090 på finn.no flere Trinity til 16-17 000kr.

Jeg har kortet selv og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (11 minutter siden):

For guds skyld ikke kjøp fra Proshop. Velg en norsk nettbutikk.

Agreed. Har fortsatt ordren min på Gaming X Trio åpen som ble bekreftet 15:08 den 17.09 på mail. Ser det er typ 140-stk ish som har fått kortet sitt nå. Nekter å tro at jeg var så langt bak i køa. Helt tragisk at Norske kunder blir såpass nedprioritert. 2 måneder siden nå, så aldri skal jeg preordere hos ProShop igjen.

Edit: Ser at dette står i mailen også: Forventet forsendelse mellom 21-09-2020 - 24-09-2020

Endret av MrMarbles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
55 minutes ago, Pc Lynet said:

Noen her som venter på TUF OC som også har fått utsettelse til januar? Virker som om Asus har store problemer.

Står fremdeles 17. desember på min ordre. Men jeg blir ikke overrasket om det tar lengre tid enn det.

Uansett er oddsene gode for at jeg ikke skal ha det selv, og selger det heller til ca kostpris. Greit at noen her kan gjøre en god deal, heller enn Komplett.

Endret av Aetius
  • Liker 1
Lenke til kommentar
tbfk skrev (45 minutter siden):

Rart at dette skjer nå. Lurer på om dette gjelder alle som bestilte Strix oc eller bare noen. Ser at porshop har et par på vei inn og vil anta at komplett har det samme.

Min også utsatt til 2 januar nå i dag. 378996XX hos Komplett. Høres nesten ut som partiet som skulle til Komplett har havnet ett helt annet sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...