Gå til innhold

SIAN-leder Lars Thorsen slått ned av voldelige motdemonstranter i Bergen.


Gjest

Innlegg som fokuserer på person blir fjernet, det samme med alt annet som er OT.

Anbefalte innlegg

Psykake skrev (1 minutt siden):

Sporer av? Det er en observasjon jeg mener har rot i virkeligheten basert på hva som er uttalt om Islam. Både i denne tråden og andre. Det samsvarer med SIAN sitt budskap: Islam har ingenting i Norge å gjøre. 

Hva har dette med at folk her er medlem av SIAN ifølge deg? En patetisk billig hersketeknikk.

Endret av Simkin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Psykake skrev (30 minutter siden):

At jeg ikke forsvarer Islam betyr ikke at jeg gått inn for å være kritisk. Hvilke mental gymnastikk gjør du får å ende på den konklusjonen og attpåtil be meg om å dokumentere det?

Du skrev jo dette:

Jeg er helt med på at man ikke skal leve etter middelalder lover og regler, omskjære småunger, æresdrap osv. 

Så? Er du for eller mot islam og den steinalderkulturen du beskriver i setningen over? 

Å vende andre kinnet er en stilltiende aksept som jeg likestiller med at du forsvarer islamsk skikk og kultur. 

Dette har også den norske stat gjort ved å tilrettelegge for multikultur og mer eller mindre akseptert at våre nye landsmenn skal få gjøre som de har gjort det i moderlandet. 

Sitat

La oss holde oss til temaet i tråden. 

Og hva er temaet? Ytringsfrihet og religionskritikk? 

Er jo ikke unaturlig at diskusjonen forgreiner seg til islam når demonstrantene her demonstrerte nettopp mot islam. Og du bidra jo fint til å gå OT selv.

Psykake skrev (5 minutter siden):

Dette hatbudskapet er det dessverre veldig mange i denne tråden som forsvarer og støtter. 

Patetisk. Her er du i gang med brunbeising nok en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (Akkurat nå):

Du skrev jo dette:

Jeg er helt med på at man ikke skal leve etter middelalder lover og regler, omskjære småunger, æresdrap osv. 

Så? Er du for eller mot islam og den steinalderkulturen du beskriver i setningen over? 

Å vende andre kinnet er en stilltiende aksept som jeg likestiller med at du forsvarer islamsk skikk og kultur. 

Dette har også den norske stat gjort ved å tilrettelegge for multikultur og mer eller mindre akseptert at våre nye landsmenn skal få gjøre som de har gjort det i moderlandet. 

Og hva er temaet? Ytringsfrihet og religionskritikk? 

Er jo ikke unaturlig at diskusjonen forgreiner seg til islam når demonstrantene her demonstrerte nettopp mot islam. Og du bidra jo fint til å gå OT selv.

Patetisk. Her er du i gang med brunbeising nok en gang. 

Det er så mange ulike måter å praktisere islam på at å svare om jeg er for eller imot islam blir for bastant og enkelt. 

Det blir rett og slett for dumt. Beklager. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (1 minutt siden):

Det er så mange ulike måter å praktisere islam på at å svare om jeg er for eller imot islam blir for bastant og enkelt. 

Det blir rett og slett for dumt. Beklager. 

Men nå kan du jo fortelle alle oss andre her; 5 postitive ting Islam har å tilføre den vestlige verden?

Burde være pice of cake.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Simkin skrev (2 minutter siden):

Men nå kan jo fortelle alle oss andre her; 5 postitive ting Islam har å tilføre den vestlige verden?

Hvorfor plasserer du meg i en situasjon hvor jeg må argumentere for islam? Det gir ingen mening. Beklager. 

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
JØI skrev (2 timer siden):

Raymond Johansen av alle tar endelig opp det som skulle blitt tatt opp for 30 år siden, den systematiske kvinneundertrykkingen mange moskeer står for

 

https://www.nrk.no/norge/raymond-johansen-om-moske-striden_-en-patriarkalsk-elite-kan-ikke-lenger-holde-unge-og-kvinner-ute-1.15127551

Nå setter vel knefalleren Støre kaffen i halsen. Men skal AP vinne tilbake velgerne så må AP bli prinsipielle og la kvinnekamp og retten til den frie tanken også gjelde våre nye landsmenn. Kan det hende de endelig forstår at det eneste fornuftige er asimilering?

Denne og andre moskeer driver også med systematisk fysisk og psykisk mishandling av barn, også i skjulte moskeer. Det har vært snakk om at barn har blitt sendt til koranskoler i Somalia der de blir mishandlet? Jada, men det samme skjer her hjemme, rett under snuten på snuten. Barn blir grovt mishandlet daglig som en del av et "undervisningsopplegg", i et ganske stor miljø. I Norge. I 2020.

Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (1 minutt siden):

Du evner altså ikke ta et standpunkt. 

Ikke basert på et simpelt og absolutt grunnlag, uten noen form for nyanser. 

Det blir for enkelt og dumt. 

Skjønner du kanskje har en mastergrad i Islam fra livets harde skole du vil bruke, men jeg ser ikke poenget i å diskutere dette. Jeg er ikke noen edel forsvarer av Islam. 

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Psykake skrev (10 minutter siden):

Ikke basert på et simpelt og absolutt grunnlag, uten noen form for nyanser. 

Det blir for enkelt og dumt. 

Nei. Det hele er veldig enkelt. 

Sitat

Skjønner du kanskje har en mastergrad i Islam fra livets harde skole du vil bruke, men jeg ser ikke poenget i å diskutere dette. Jeg er ikke noen edel forsvarer av Islam. 

Livets harde skole? LOL. Ok.

Det virker som om du ikke greier å argumentere for deg selv og går til personkarakteristikker og brunbeising straks du møter litt motbør. Bør ikke gå inn i diskusjoner om du ikke ser poenget i å diskutere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 minutes ago, DukeRichelieu said:

Angrer som regel hver gang jeg åpner ormebolet her på diskusjon. Resultatet er som regel en bortkastet søndags ettermidag. :) 

Det finnes makt syke psychopater som vil "komme" opp hvor som helst. Om man kaller deg prins/duke så vil man bli eksponert. Men om man kaller seg selv for noe lavmælt som jordbærplukker så er det ingen som bryr seg og man kan snakke fritt

#Makt #Penger #Respekt er farlig kombinasjon og vil skape uro som dette.

Hit likes bitches

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...