Gå til innhold

Snart må du ha en Facebook-konto for å bruke Oculus' VR-briller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Brede_Skapstroppen said:

de gjør det jaggu enkelt å velge bort produkt iallefall. Har siklet etter VR headset lenge, men har sittet på gjerde på grunn av pris og nivå på teknologi. Valve index og det nye HP-settet begynner å gi mening, spesielt når konkurranse fra Oculus nettopp ble helt utelukket.

Jeg kjøpte rift s forid du får mest for penga, kontrollene er kjempe gode. Tracking er veldig bra.  Men tviler på mitt neste spill bli Oculus. De ser uansett ut til å satse på quest sakene mer enn PCVR. De betalte et utvikler  til å ødelegge  PCVR spillet sitt, så det skulle funke på Quest. De har nå rettet på det aller aller verste, men spillet har fremdeles en merkbar down grade.

Pluss at nå er spillet fult av små gutter på quest.

Lenke til kommentar

Kjøpte nylig Oculus Rift S og er svært fornøyd med den. Alyx f.eks er helt sinnsykt gøy.

Men denne nyheten likte jeg ikke i det hele tatt. (Selv om jeg egentlig ikke er overrasket.)

Ja, jeg har kjøpt noe fra et facebook-eid firma, men noe facebook konto er helt uaktuelt.

Heldigvis trenger jeg ikke tenke på dette før 2023, og da har jeg nok en Index, eller noe nytt fra HTC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, SirRobert said:

Kjøpte nylig Oculus Rift S og er svært fornøyd med den. Alyx f.eks er helt sinnsykt gøy.

Men denne nyheten likte jeg ikke i det hele tatt. (Selv om jeg egentlig ikke er overrasket.)

Ja, jeg har kjøpt noe fra et facebook-eid firma, men noe facebook konto er helt uaktuelt.

Heldigvis trenger jeg ikke tenke på dette før 2023, og da har jeg nok en Index, eller noe nytt fra HTC.

3ish år, er jo ca. 2 generasjoner i VR, så kan jo være mye kult da. Men det kan jo hende at om 3 år så har Oculus det beste settet og man må nøye seg med nest best om man skal unngå Facebook. 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (3 timer siden):

3ish år, er jo ca. 2 generasjoner i VR, så kan jo være mye kult da. Men det kan jo hende at om 3 år så har Oculus det beste settet og man må nøye seg med nest best om man skal unngå Facebook. 

Det skal man ikke se bort fra, umulig å forutse. MEN, oppdaget til min glede HP Reverb G2 settet i dag. Har ikke fått med meg at det eksisterte og det ser ut til å gjøre et kraftig sprang forbi både Rift S og Index-settet. Anbefaler å sjekke ut noen previews på youtube hvis du ikke allerede kjenner til det.  Hvis vi er heldige, så hiver flere selskap seg inn i kampen og holder press på facebook\oculus. Om man liker facebook eller ikke...konkurranse er fin fint :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, SirRobert said:

Det skal man ikke se bort fra, umulig å forutse. MEN, oppdaget til min glede HP Reverb G2 settet i dag. Har ikke fått med meg at det eksisterte og det ser ut til å gjøre et kraftig sprang forbi både Rift S og Index-settet. Anbefaler å sjekke ut noen previews på youtube hvis du ikke allerede kjenner til det.  Hvis vi er heldige, så hiver flere selskap seg inn i kampen og holder press på facebook\oculus. Om man liker facebook eller ikke...konkurranse er fin fint :)

Det ser veldig interesant ut. Men jeg liker virkelig rift s sine kontrollere,  den har god tracking i dårlig lys og er veldig enkel å holde i orden. 

Index virker jo bra, men er ikke like driftssikker osv. Så jeg ser mer etter slike ting , enn fancy duppeditter og best mulig bilde.

Bilde vil jo bare bli bedre og bedre. Men kontrollere, driftssikkerhet osv. Er jeg mer usikker på.

Lenke til kommentar

Helt enig, jeg elsker Rift S sine kontrollere. Så utrolig intuitive. Det som da er fint med HP sine kommende, er at kontrollere har samme design som Rift S, bare noe større.

Anmeldere påstår at trackingen også er på høyde med Rift S. MEN, dette er previews, så blir spennende å se hva forbrukerne sier. Vurderer sånn smått å forhåndsbestille, men må gnage litt på det...dyre leketøy :)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, SirRobert said:

Helt enig, jeg elsker Rift S sine kontrollere. Så utrolig intuitive. Det som da er fint med HP sine kommende, er at kontrollere har samme design som Rift S, bare noe større.

Anmeldere påstår at trackingen også er på høyde med Rift S. MEN, dette er previews, så blir spennende å se hva forbrukerne sier. Vurderer sånn smått å forhåndsbestille, men må gnage litt på det...dyre leketøy :)

Oh det virker jo veldig lovende. 

Min rift S er bare 9 måneder gammel, så må nok bruke den mer, før jeg kjøper noe nytt. Har jo nettopp bestilt en forcetube gunstock til VR som koster mer en Riften min. Så ikke noe nytt headsett på meg med det første. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...