Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han mener jeg har ligget med for mange.. Jeg må le


Gjest d6a40...90f

Anbefalte innlegg

Gjest 5f903...549
Gouldfan skrev (7 minutter siden):

Kan vi ikke slippe de wacko psycho Amerikanerne?

Er helt annen kultur, strippeklubb er ok og promiskuitet eller religiøse wackoer med hagle... 

Trådens tema, dama hadde 20 ligg i historien, om man er ung og singel og på byen og har noen forhold i bagasjen så er ikke det krise...

De amerikanere snakker 50-100, og det er noe annet... Det er vel lov å se an dama litt annet enn å telle til 20, det tallet sier ikke noe om hun er trofast, deg er totale pakka det kommer an på.

Ville heller tatt det som hvor mye erfaring du har med hvor mange man har ligget med.. Å 20-25 høres ganske bra/vanlig ut?

Anonymous poster hash: 5f903...549

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
D0vendyret skrev (16 minutter siden):

Nå sa du jo 50 - 100, ikke over 100 som du nå nevner i samme strofe som din erfaring sier deg noe om.

Nei jeg, sa de damene i US snakket om 50-100 eds.

Siden sa jeg hva jeg hadde lært, og over 50-100 som ung dame er ganske mye.

Men så sa jeg at det er hele pakka som teller, og folk utvikler seg og forandrer vaner også.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
D0vendyret skrev (6 minutter siden):

Nå sa du jo 50 - 100, ikke over 100 som du nå nevner i samme strofe som din erfaring sier deg noe om.

Jeg reagerte også på det.. først sa han til meg at det er "wacky psycho amerikanere" men dama har jo legitime poeng..

TS hadde 20 ligg mens "de amerikanerne" han snakket om var 50-100, men skjønner han ikke 20 og 50, det er ikke like mye, men det er fortsatt mye?

(20-100 det er bare min personlige mening at det er mye kun så det er nevnt)

Poenget til hu Nolagirl var at hu skjønner godt menn idag går over til MGTOW når damer idag ligger rundt, lager drama, ved skilsmisse (hvertfall i USA) får de mesteparten av godene økonomisk og ruinerer mannen, hun forstår godt idag at menn er skeptiske. Er derfor jeg personlig ikke klarer å finne en dame som har hatt "for mange partnere" attraktiv.

I dont roll with that shit. Jeg liker ei dame som er sterk og respekterer seg selv og ikke åpner opp beina til hvem som helst, det blir ei dame som jeg verdsetter høyest av alt fordi det viser at hun er seriøs og er potensielt konemateriale, ikke sånn som lever i hook-up kulturen og trives med å rote rundt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det jeg mener med wacko... Vel det er kanskje litt drøyt og fordomsfullt av meg å bruke det utrykk om amerikanere.

Inntrykk er, de er glad i en krig, men vet ikke hvor krigen er eller hva den handler om. Nasjonalsangen heter vist -The National Anthem ifølge de...

"Jo kanskje litt fordommer, men kultur er mer annerledes enn vi liker å tro."

Og enten er de promiskuøse og henger på strippeklubb og "barer". Det å "gå på bar" er ikke det samme som i Norge.

Ellers har du moralisme som hun dama, hun var antagelig jomfru og ventet med sex til ekteskapet.. Nå kjenner jeg ikke dama på YouTube, men det er vanlig i USA. (Er heller ikke uvanlig at damer dømmer hverandre, på ungdomsskolen begynner det, med mobbing og tilrop)

 

Er vel noe av det samme i bibelbeltet i Norge.

Jeg skal ikke ha noen mening om hverken promiskuøse eller de som venter til ekteskapet.

Mitt poeng er at vi må være realistiske, og i det norske samfunnet er det bedre å se an personen, enn å lete etter jomfruene som ikke finnes, annet enn i Afghanistan.... Bibelbeltet eller i midtvesten i USA....

 

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f skrev (På 23.6.2020 den 14.00):

Og det store tallet er altså 20. Hvordan kan han få dette til å bli mange? må nesten le litt. Med tanke på at jeg har vert singel hele veien og ikke ønsket meg kjæreste før studiene er slutt og jeg har jobb. 7 av disse fra russetiden. Og jeg er straks 25. Kjenner flere av mine venninner som har ligge med langt flere. syntes dere 20 sexpartnere er mye når man har vert singel hele veien? og attpåtil mange av de fra russetiden. 

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Hvem er "han"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
tezzo skrev (46 minutter siden):

hu skjønner godt menn idag går over til MGTOW når damer idag ligger rundt, lager drama, ved skilsmisse (hvertfall i USA) får de mesteparten av godene økonomisk og ruinerer mannen, hun forstår godt idag at menn er skeptiske. Er derfor jeg personlig ikke klarer å finne en dame som har hatt "for mange partnere" attraktiv.

1. Mye av dette (spesielt rundt skilsmisse) er relatert til USA. Og alt er crazy i USA, så dårlig eksempel å ta på Norge. Vi har mye færre av disse gale folkene her.

2. 99% Av de som går "MGTOW" er folk som ikke får seg noe eller har blitt "ødelagt" av et kvinnfolk og projiserer da det kvinnfolket på alle kvinnfolk. Halvparten av menneskene er kvinnfolk, og det er 100% sikkert noen der ute som kan matche en selv. "MGTOW" er for folk som er for usikre på seg, eller redd for å bli såret eller noe. Det er ikke fordi det er noe galt med kvinnfolk generelt.
 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f
aomt skrev (22 timer siden):

Det er ikkje negativt å ligge med folk, men negativ å ligge med for mange folk. Det mener eg og mange andre. Kva er "for mange" er opp til kvar enkelt å bestemme. Noen vil si 2 er for mange, mens andre kjemt te å si at 100 er "ok".
Det viser din holdning og dine verdier. Litt samme som å drikke. Det er ikkje galt å drikke. Men for mye/for ofte er litt verre. 
Det ER forskjell på menn og kvinner. Det er både fysiologiske og psykologiske forskjeller. Vi er bygd ulikt. Eg er for likestilling, men vi kan ikkje glemme at vi ER ulike. Frå naturen-sin side er det tiltenkt at menn må spre så mye som mulig, mens kvinner bør velge "den ene/den beste". Ein man kan ha 100000 unger i løpet av livet, kvinne kan ha 10-15. Uansett kor mye du skriker om feminisme og likestilling. 
Hadde du vert OK med dama som hadde 1001 før deg? Gangbanga av 50stk på rundgong med bukkakee og hele pakka? Det ville ikkje vert greit for meg. Uten å dømme, bra for ho (så lenge ho hadde det gøy), men det strider med mine verdier.

Ts her.. Det at kvinner bare kan få 10-15 barn er ikke sant. er en mor i storbrittania som har 22. Nå syntes jeg også det er stor forskjell på å ha 20 partnere og 101 da. haha . 50 stykker på gangbang er kanskje litt drøy, og tror ikke så mange har det akkurat. Hva med ei som har brukt sexleketøyet  sitt 100 ganger og kun hatt sex en gang ? er vel ikke greit det heller for deg.  Og hvem skal dere menn ligge med om vi damer kun har lov å ligge med den vi skal gifre oss med ? Hverandre da eller ?

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f skrev (1 time siden):

Ts her.. Det at kvinner bare kan få 10-15 barn er ikke sant. er en mor i storbrittania som har 22. Nå syntes jeg også det er stor forskjell på å ha 20 partnere og 101 da. haha . 50 stykker på gangbang er kanskje litt drøy, og tror ikke så mange har det akkurat. Hva med ei som har brukt sexleketøyet  sitt 100 ganger og kun hatt sex en gang ? er vel ikke greit det heller for deg.  Og hvem skal dere menn ligge med om vi damer kun har lov å ligge med den vi skal gifre oss med ? Hverandre da eller ?

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Gid den som var homo.

Tenk hvor gøy det hadde vært å date et seksuelt aktivt kjønn som ville pule :p

Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f

så du kan ligge med flere kvinner siden du skriver kvinner i flertall ? for at du skal kunne ligge med flere kvinner er man jo nødt til å ha kvinner å velge fra . Hvis alle kvinner skal være verdige og kun ha en sexpartner vil det ikke være kvinner igjen slik at du kan ha muligheten til å ha sex med kvinner, fordi alle venter jo på ekteskap ? :) hvordan tenker du det regnestykke går opp? hilsen ts

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f skrev (4 timer siden):

Ts her.. Det at kvinner bare kan få 10-15 barn er ikke sant. er en mor i storbrittania som har 22. Nå syntes jeg også det er stor forskjell på å ha 20 partnere og 101 da. haha . 50 stykker på gangbang er kanskje litt drøy, og tror ikke så mange har det akkurat. Hva med ei som har brukt sexleketøyet  sitt 100 ganger og kun hatt sex en gang ? er vel ikke greit det heller for deg.  Og hvem skal dere menn ligge med om vi damer kun har lov å ligge med den vi skal gifre oss med ? Hverandre da eller ?

Anonymous poster hash: d6a40...90f

22 er heller unntak enn regel. Men poenget blir uforandret om eg skriver "menn kan ha 1000-3000 barn og vel så det, mens kvinner kan får maks 25 barn".
For meg sexleketøy er greit. Alle eg var i fast forhold med har fått det som gave. Det er ingenting galt at jenta skal kose seg, kømme og nyte sexen. Det er fantastisk. Ingenting galt om hun er i lenger forhold og har sex 10 gonger om dagen. Men om hun ligger med mange ulike, syns eg lite om. 
Eg selv var aldri noe stor fan av ONS. Eg setter pris på forhold, evt sex-venner. Men det er meg. 
Som eg har skrevet fleire gonger, eg dømmer ikkje noen. Du kan/bør ha sex med så mange som du vil. Jenter, gutter whatever. Misjonær med lyset av, anal, bdsm, gangbang. Whatever makes your juices floating. Og det finst tusenvis av menn som kjem te å elske denne siden ved deg. Eg er ikkje ein av de. Vi alle har våre preferanser.

Siste argumentet er fullstendig ubrukelig. Satt på spissen, så holder det at kun 100 jenter i Norge ligger "med alle", så vil alle menn ende opp med å ha sex med 100 jenter. Mens resten 2,6 millioner kan være gifte å ha sex kun med 1 partner. 
Skal du bruke same argument for å være utro? Du må være utro, slik at menn skal ha noen å være utro med?

Endret av aomt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f skrev (4 timer siden):

Nå syntes jeg også det er stor forskjell på å ha 20 partnere og 101 da. haha .

Noen syns få er greit, 1- 2. Da er 20 mye for dem iom det er 10-20 ganger mer.

Du syns 20 er greit, men syns det er stor forskjell på det og 101 - det er dog bare 5 ganger mer enn hva du syns er greit.
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
BadCat skrev (På 27.6.2020 den 15.25):

Det er stort sett usikre menn og menn som føler at de ikke er bra nok som spanderer. Man kan enkelt sile ut useriøse kvinner ved å skru igjen krana eller snu på rollene.

Vel tja, det går en fin grense mellom å være usikker og å være gnien og gjerrigknark.

Det er pliktig å ærefullt av mannen å spandere middagen eller noe å drikke på dama. Sånn er kultur hos alle jeg kjenner. Om man er uenig, så kan man holde seg hjemme.

De andre må være sære skrullinger som bor i en hule, eller eventuelt Sunnmøringer eller Kramer fra Seinfeld....

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...