Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han mener jeg har ligget med for mange.. Jeg må le


Gjest d6a40...90f

Anbefalte innlegg

8 minutes ago, Guest d6a40...90f said:

Du lyver jo ikke ved å si at noe er privatsak ? Hvilket parti stemmer du på ? det er en privatsak kanskje du sier. Du har ikke løyet, lyve er to forskellige ting fra det. Å lyve er å si at man har ligget med syv om man i virkeligheten har ligget med 50. Å si at noe er en privatsak er jo ikke å lyve.

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Du må jo bare fortsette å lyge til deg selv. En oppegående mann vil uansett skjønne at "privatsak" betyr at antallet er så høgt at man burde vike unna ?

Hva politikk har med dette å gjøre vet jeg ikke, men Piratpartiet, SP, AP og Høgre er vel de aktuelle kandidatene ved evt valg.  Politikk for meg er uansett nesten kun relevant på valgdagen. 

Men, ikkje fortvil, du finner deg nok ein flott hanrei ein dag ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest c9c0c...8b9 skrev (14 minutter siden):

Eksdama di slo deg fordi di ikke ville være med henne hjem?

Anonymous poster hash: c9c0c...8b9

Ja på byen typ jeg snakket med en kamerat ved et bord også kom hun satt seg på fanget, befølte meg og visket at hun ville bli med hjem. Jeg sa pent nei takk og da reiste hun seg og jeg fikk en fin hånd-smack...

Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien skrev (3 minutter siden):

Du må jo bare fortsette å lyge til deg selv. En oppegående mann vil uansett skjønne at "privatsak" betyr at antallet er så høgt at man burde vike unna ?

Hva politikk har med dette å gjøre vet jeg ikke, men Piratpartiet, SP, AP og Høgre er vel de aktuelle kandidatene ved evt valg.  Politikk for meg er uansett nesten kun relevant på valgdagen. 

Men, ikkje fortvil, du finner deg nok ein flott hanrei ein dag ?

En oppegående mann er ikke nerd og sammenligner antall knulle nr han selv har, og dømmer ho for hun har x antall mer nr. Dette er så nerd...

Om det er mye promiskuøsitet kan det være et varsko, men samtidig behøver det bety null... Det er helheten i et forhold som gjelder og ikke et Nerdete nr.

Komisk også at der det oppstod altså ordet hore var i bibelen Abrahams tid elns. En dame var hore utenfor ekteskap.

Abraham og co hadde vel 4-7 koner samt alle slavedamene til konene og Detta var sef helt okai, for det var godkjent ekteskap, slavinner inkludert da de var konas eiendom elns.

Lenke til kommentar

Jeg er enig sånne nr ER privatsak. Og det er helt nerd å kleint å mase om nr..

Jeg liker ikke at dama snakker om ekser hvor ille de var osv, og jeg liker ikke at hun maser om mine.

Historie er historie. Grunnen til at de har nattklubber og alkohol er vel fordi samfunnet synes det er ok.

På Gress-Tiden jeg viste til ville biskopen Forby den nye rocke dansen, fordi den ledet til Synd og Hor.

Spør du meg er det greit at sånt er historie.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f
Thorbjørn_lien skrev (5 minutter siden):

Du må jo bare fortsette å lyge til deg selv. En oppegående mann vil uansett skjønne at "privatsak" betyr at antallet er så høgt at man burde vike unna ?

Hva politikk har med dette å gjøre vet jeg ikke, men Piratpartiet, SP, AP og Høgre er vel de aktuelle kandidatene ved evt valg.  Politikk for meg er uansett nesten kun relevant på valgdagen. 

Men, ikkje fortvil, du finner deg nok ein flott hanrei ein dag ?

den er grei det  får være din mening.  TS

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f
Gouldfan skrev (12 minutter siden):

Jeg er enig sånne nr ER privatsak. Og det er helt nerd å kleint å mase om nr..

Jeg liker ikke at dama snakker om ekser hvor ille de var osv, og jeg liker ikke at hun maser om mine.

Historie er historie. Grunnen til at de har nattklubber og alkohol er vel fordi samfunnet synes det er ok.

På Gress-Tiden jeg viste til ville biskopen Forby den nye rocke dansen, fordi den ledet til Synd og Hor.

Spør du meg er det greit at sånt er historie.

veldig enig her. TS :)

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien skrev (3 timer siden):

Du må jo bare fortsette å lyge til deg selv. En oppegående mann vil uansett skjønne at "privatsak" betyr at antallet er så høgt at man burde vike unna ?

 

Og en oppegående kvinne styrer unna forutinntatte menn som tenker det verste om alt hele tida. "En privatsak" kan bety hva som helst.

Lenke til kommentar

Jeg har vært ute tre ganger hver uke i 10 år. Da har jeg ikke tatt med de tre årene jeg gamet 24/7. Da var jeg ikke ute i det hele tatt. En gang i uka de siste to årene og null de siste fire månedene. Aktiv innen dans, først på gulvet, sist av. Hver gang jeg har vært i baren har det kommet damer og sagt at jeg må styrte med drikken og komme på gulvet. Hva om jeg vil ha en rolig kveld eller bruke 30 minutter på å nyte en bedre Whisky, nei ikke tale om.

Tenk om jeg hadde sagt ja til sex hver gang. Grøss og gru. Hadde ikke greid å leve med meg selv hvis jeg hadde gått til sengs med kvinner. Derfor har jeg sagt nei på byen. Har vært forlovet og har hatt noen lengre forhold. Aldri tilfeldig sex og kun sex med upløyd mark.

Fem i utseende, pluss en for rette tenner, pluss to for å gi av meg selv, pluss en for å være den kuleste fyren i lokalet.

Sitat: Synd å si det men han skallede halvfeite trettiåringen er kulere enn alle dere tyveåringer tilsammen.

Sitat: Han fikk det servert på et sølvfat og så gjorde han ikke noe. Strøken dame i tyveårene. Alt det vi andre drømmer om. Herregud, at det går an. 

Lenke til kommentar

Var i tvil om å poste, men like greit å utlevere hvilke verdier man står for slik at andre slipper å synse eller påstå man er troll. ?

Uansett er jeg ferdig med både uteliv og damer.

Poenget er at det ikke er godtatt eller sosialt akseptabelt å si nei. Sier man nei til ei flott dame får man høre det i flere år fremover. Det verste er å ha stempel på seg for å være en rundbrenner når man ikke er det. Det kommer han fem om dagen sa de i 2008.

Sitat: Ser du kan som sitter der borte. Vi vet ikke hva han heter men vi kaller ham for fem og dagen og snart er det din tur.

Sitat: Han har så mye drag at han kommer til sengs med damer som er lesbisk.

Det har vært et helvete. Jeg vet ikke hva som kom først, ryktene eller den utagerende festingen, men jævlig har det vært.

Sitat: Butikkansatt: Hvorfor er du ikke med hun damen du var på date med forleden? Meg: Vi var ikke på date og forresten så spiller hun på det andre laget. Butikkansatt: Tullprat, jeg har sett dere på date mange ganger. Osv. 

Pass på ikke å prate med en kvinne man møter tilfeldig, for da er man tydeligvis på date. Prater man sammen tre eller fire ganger er man praktisk talt gift, spesielt om hun ikke liker menn i det hele tatt. 

Telefonen har ikke stått stille i dag om å bli med ut på livet. Jeg vil ikke og det er for jævlig at folk ikke aksepterer det.

"Nå er det endelig åpent igjen og hvordan kan du si nei etter en så lang pause. Damene er mer sultne nå en de har vært i manns minne osv." 

Hvis jeg har holdt meg store deler av livet, hvorfor skal jeg storme ned til sentrum for å bedrive hor?

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

I mitt tilfelle er det snakk om uønsket seksuell oppmerksomhet fra kvinner på 20-25 år. Dessverre gjelder ikke metoo begge veier.

"Du var da på dansegulvet, og da må du regne med at noen tar deg i skrittet. Liker du ikke damer? Ingen andre ville hatt noe imot det." 

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 9c633...810
BadCat skrev (1 time siden):

Det verste er når man får på tinder, takk for sist, og så er det ikke sant. 

Særlig når kona eller samboer din ser det over skuldra di...

Neida..

Tråden var om prippne menn som reagerer på x antall nr på damene, og ikke kara oppi åra med flintis og mage som holder liv på dansegulvet som om det var friggin Roxburys?

Anonymous poster hash: 9c633...810

Lenke til kommentar
sarah95 skrev (På 23.6.2020 den 16.04):

Men så er det jo sånn at de mindre pene guttene kan bare kjøpe seg en pen prostituert, Men hva skal en stygg jente gjøre som vil ha en kjekk gutt ? Så stygge jenter har det verre enn stygge gutter. 

Var regnet som kjekk i mine yngre dager før sixpacken ble erstattet med ølmage og hadde noen kompiser som og kunne regnes som kjekk. Samtlige endte opp i senga med mindre pene jenter til tider på fylla.

Veldig lett for jenter det der, gutter må vel være redd for voldtektsanklage i disse tider hvis de ligger med fulle jenter men tviler på at det samme gjelder andre veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Guest 9c633...810 said:

Særlig når kona eller samboer din ser det over skuldra di...

Neida..

Tråden var om prippne menn som reagerer på x antall nr på damene, og ikke kara oppi åra med flintis og mage som holder liv på dansegulvet som om det var friggin Roxburys?

Anonymous poster hash: 9c633...810

Hvis man mister håret i en alder av 20 har det ikke noe med gamle gubber å gjøre. Man blir heller ikke en gammel gubbe av at det går ti år.

Her er min leveregel. 

Hvis du har ligget med flere enn fem, du får ikke være med meg hjem. Hvis du har ligget med flere enn fire, jeg vil ikke bruke ditt skræv til slire. Hvis du har ligget med flere enn tre, ei du meg naken får se. Hvis du har ligget med flere enn to, vi skal ikke bygge og vi skal ikke bo. Har du ligget med flere enn én, til vårt bryllup jeg bli alt for sen (aldri) . Har du ligget med bare én, jeg synes du er ganske pen. Men hvis du mot alle odds har ligget med null, blir det giftermål og * i samtlige hull.

Dessverre er det mulig å gå på en smell selv om man finner ei jomfru og man har bare en sjanse til å lykkes. Vi skal være sammen for alltid, sa hun, denne jomfru i nød. Jeg har bare hatt deg og vil for alle dager bare ha deg. La gå, sa jeg, høres ut som en deal. Jeg har også bare hatt deg nær og vill heller ikke ha noen andre like kjær. Løgn og svik. I dag er hun gift og skilt mange ganger. Glad jeg kom meg unna denne demon av en kvinne. For henne er menn er en forbruksvare, men det var ikke det hun sa.

Synes likevel det står høyere i kurs å bli svekket av ei jomfru enn ærlighet og troskap fra ei som har ligget med halve byen.

Tjue er mye, men ser man lyst på det, det kunne ha vært to hundre. Over femti helger i året, fire år med uteliv og plutselig er man der. Går man ut onsdag, torsdag, fredag og lørdag, kan man nå tusen innen fem år. I noen byer går folk ut på tirsdager også. Go for it. 

Endret av BadCat
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg for min del må le litt av folk som mener at f.eks. 100 ganger med 100 forskjellige menn er så mye verre enn 100 ganger med samme mann.

Akkurat som dama liksom blir mer "løs" av 100 ganger med ulike menn enn med samme duden.

20 menn i en alder av 25 syns jeg ikke er altfor mye hvis halvparten eller mer er ONS eller noen TS har ligget med noen få ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...