Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han mener jeg har ligget med for mange.. Jeg må le


Gjest d6a40...90f

Anbefalte innlegg

Comma Chameleon skrev (1 minutt siden):

Eller så kan du sammenligne det med et kjøretøy som ikke er innkjørt og har begrenset effekt første perioden. Flott med nytt kjøretøy synes du sikkert, men det tar lang tid før du kan kjøre over 40 km/t med den. Elendig sammenligning begge to uansett.

Det oser usikkerhet av å ha slike følelser mot personer som ikke er jomfru. Du tror kanskje at du framstår som verdensvant og selvsikker, men det er ikke slik du framstår.

100% enig. Nybil/bruktbil-sammenligningen er fullstendig håpløs.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er så utrolig kleint at folk holder telling. For meg er telling et symptom på spesiell psykisk tilstand.

Ellers har du vel god hukommelse...

Dette gjelder både de prippne moralistiske, samt Rune Rudberg som synger 1001 eller damer som som spiser menn og holder tellinga....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Spesielt hvor forskjellige kjønnene er, vi skal liksom være likestilte...

En stor vits.

Et eksempel en ung mann blir gjort til latter hos dama om han bare har 0-2 forhold.

Mens dama skal helst være så jomfru som mulig.... Skal vel helst ha 0-2???

Ganske tullete opplegg... Om ikke tallet er usannsynlig høyt, hørte 100... Så er sånt ikke noe å tenke på, annet enn at folk er forskjellige....

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f skrev (På 23.6.2020 den 14.00):

Og det store tallet er altså 20. Hvordan kan han få dette til å bli mange? må nesten le litt. Med tanke på at jeg har vert singel hele veien og ikke ønsket meg kjæreste før studiene er slutt og jeg har jobb. 7 av disse fra russetiden. Og jeg er straks 25. Kjenner flere av mine venninner som har ligge med langt flere. syntes dere 20 sexpartnere er mye når man har vert singel hele veien? og attpåtil mange av de fra russetiden. 

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Se denne,

virkelig, se denne.

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 time siden):

Nei, verdien er den samme for begge, redusert. Du kan føre det over til hva som helst. For eksempel et eple som er tatt en bit av eller er rynkete i skallet.

Jeg har lært enormt masse gjennom mine forhold, både om meg selv, hva jeg ønsker utav et forhold, og hvordan en sunn forholdsdynamikk bør være. Dette er også noe jeg ønsker partneren min skal ha lært, og altså ikke være helt klein nybegynner.

Endret av afterall
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (4 minutter siden):

?? Minner om usikre religiøse tullinger. Full av fordommer og feil. At du faktisk hører og tror på det tullet der. Hysterisk.

At det er full av fordommer og feil er jo kun din egen subjektive mening. Det er ikke noe fasit eller fakta.

Jeg personlig syns ikke en dame er attraktiv hvis hun har hatt for mange partnere, det viser at hun ikke tar ansvar og liker å ligge med mange. Det viser ikke noe særlig selvkontroll og det riktige ordet blir vel "Slut" på Engelsk eller tøs på Norsk.

Hvis du syns sånne damer er digg, hey for all del bare kjør på ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
tezzo skrev (1 time siden):

det viser at hun ikke tar ansvar og liker å ligge med mange. Det viser ikke noe særlig selvkontroll og det riktige ordet blir vel "Slut" på Engelsk eller tøs på Norsk.

Ansvar for hva da? Det er ikke negativt å ligge med folk. Ansvaret ligger kun på å ha trygg og sikker sex. Det viser da fin selvkontroll, hvis det er slik at de selv ønsker å ha sex. Hvorfor er det forskjell på mannfolk og kvinnfolk? Mangler vi selvkontroll hvis vi har sex med 20 stk? Er vi mindre verdt? Er vi "utbrukt"? Verken penis eller vagina blir utbrukt. Sikkert noen som sliter med å kontrollere seg, men da har de diagnose som sex-avhengig og de er ikke så mange av som det dere prøver å legge fram.

tezzo skrev (1 time siden):

Hvis du syns sånne damer er digg, hey for all del bare kjør på ;)

Er dama digg så er dama digg. Det er ikke slik at man tenner på selve ideen over hvor mange en person har hatt sex med. Det har mer med at det er urelevant. Det har ikke noe å si. Hvis antallet er skyhøyt så er grunnen til at antallet er høyt viktigere enn antallet. Har de bare hatt det gøy, eller har de problemer med å binde seg?
Jeg føler meg ikke truet over antallet sexpartnere som motparten har hatt, akkurat som at de ikke er truet over antallet sexpartnere jeg har hatt. Det er en utrolig barnslighet og usikkerhet som ligger bak det dere tenker.

Holdningene deres går rett inn med resten av "Nice guys", "MGTOW" og "Incel"-gjengen. Slutshaming på høyt nivå. Beta-stemning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (13 minutter siden):

-

Det er ikkje negativt å ligge med folk, men negativ å ligge med for mange folk. Det mener eg og mange andre. Kva er "for mange" er opp til kvar enkelt å bestemme. Noen vil si 2 er for mange, mens andre kjemt te å si at 100 er "ok".
Det viser din holdning og dine verdier. Litt samme som å drikke. Det er ikkje galt å drikke. Men for mye/for ofte er litt verre. 
Det ER forskjell på menn og kvinner. Det er både fysiologiske og psykologiske forskjeller. Vi er bygd ulikt. Eg er for likestilling, men vi kan ikkje glemme at vi ER ulike. Frå naturen-sin side er det tiltenkt at menn må spre så mye som mulig, mens kvinner bør velge "den ene/den beste". Ein man kan ha 100000 unger i løpet av livet, kvinne kan ha 10-15. Uansett kor mye du skriker om feminisme og likestilling. 
Hadde du vert OK med dama som hadde 1001 før deg? Gangbanga av 50stk på rundgong med bukkakee og hele pakka? Det ville ikkje vert greit for meg. Uten å dømme, bra for ho (så lenge ho hadde det gøy), men det strider med mine verdier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Poenget her er jo at de er så utrolig prippen på hvor grensene går. De to eksemplene du kommer med hadde nok ikke jeg synes hadde vært kult å tenke på, men det er en del swingers party som foregår så skal aldri se bort i fra at noen du møter kan ha vært dynket av en del andre folk. Men det er liksom hele greia, at det er umulig å se på en person fysiologisk hvor mange den personen har hatt sex med. Disse teite eksemplene om at noen er "utbrukt" eller "slitt" er så latterlig at det faller på sin egen urimelighet.

Dette går kun på hva de tenker om det. Om de ikke klarer å legge fra seg tankene om at dama har blitt knullet av andre, ja da får så det være deres problem. Hvis en person de møter har hatt sex med et antall folk som er helt innenfor normale grenser (la oss si < 30 pers) og ikke takler det, ja da er de noen pripne pyser som lar usikkerheten deres ta overhånd. Gammeldagse holdninger om at kjerringa skal være jomfru og ikke ha hatt sex med andre går kun på usikkerheten i seg selv.

Dette er snakk om helt normale folk, og mengder partnere som er helt innenfor. Og de kan ikke bli "slitt" slik som BadCat liker å legge det fram.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (47 minutter siden):

Ansvar for hva da? Det er ikke negativt å ligge med folk. Ansvaret ligger kun på å ha trygg og sikker sex. Det viser da fin selvkontroll, hvis det er slik at de selv ønsker å ha sex. Hvorfor er det forskjell på mannfolk og kvinnfolk? Mangler vi selvkontroll hvis vi har sex med 20 stk? Er vi mindre verdt? Er vi "utbrukt"? Verken penis eller vagina blir utbrukt. Sikkert noen som sliter med å kontrollere seg, men da har de diagnose som sex-avhengig og de er ikke så mange av som det dere prøver å legge fram.

Er dama digg så er dama digg. Det er ikke slik at man tenner på selve ideen over hvor mange en person har hatt sex med. Det har mer med at det er urelevant. Det har ikke noe å si. Hvis antallet er skyhøyt så er grunnen til at antallet er høyt viktigere enn antallet. Har de bare hatt det gøy, eller har de problemer med å binde seg?
Jeg føler meg ikke truet over antallet sexpartnere som motparten har hatt, akkurat som at de ikke er truet over antallet sexpartnere jeg har hatt. Det er en utrolig barnslighet og usikkerhet som ligger bak det dere tenker.

Holdningene deres går rett inn med resten av "Nice guys", "MGTOW" og "Incel"-gjengen. Slutshaming på høyt nivå. Beta-stemning.

oii.. oii. oiii...

Nå tror jeg du overanalyserer litt.

For å gjøre det enkelt, jeg sa kun at det handler om ens egen preferans.

Foretrekker du damer av typen som ligger rundt og ikke har noe problem med det, fint for deg.

Jeg respekterer din preferans og at noen kan være sånn.

Men prøv også å forstå at folk er forskjellige og ikke alle liker det samme.

Jeg personlig liker ikke damer som ligger mye rundt, mest fordi jeg syns at kjæresten min skal være for meg, og ikke føle at hun er noe som har blitt "godt brukt" hvis du skjønner.

For en dag så blir kanskje den kjæresten kona mi,

da syns jeg det er godt å tenke på at hun ikke var noe tøs som lå rundt tenker jeg da..

Jeg syns Bjerknez sa det i grunn på en fin måte.

Bjerknez skrev (På 23.6.2020 den 14.11):

Hva som er mye for jo være opp til hver enkelt og mene noe om. Men 7 forskjellige i løpet av russetiden vil vel i vertfall JEG annse om et ganske høyt tall. Uten at jeg skal dømme noen av den grunn. 

Derimot kan det virke som om den som mener du har ligget med for mange får litt prestasjonsangst og redd for å ikke strekke til. Nå sier jeg ikke at man nødvendigvis blir noen god elsker av å vifte rundt med blomsten med 2 i promille, men det får nå være en annen sak. 

Så lenge du er komfortabel med det selv, så ser jeg ingen problemer med å hive seg rundt i høyet. Men mange sexpartnere (over "normalen") er gjerne ikke noe en gutt med respekt for seg selv anser som spesielt positivt. Man blir gjerne sett på som "uvøren" og "uskikkelig" og man føler kanskje det vanskeligere å stole på ei som har bestøvet halve venneflokken. Uten at man bør ha noen rasjonell grunn til det. 

Som en god mann skal man snakke med høflighet, respekt og forståelse.

Når jeg la ut den videoen så nevnte du ord som "usikre religiøse tullinger. Full av fordommer og feil. Hysterisk".

Da jeg slang ut en liten tilbake "hvis du liker sånne kjør på ;) "  så vippet det deg kanskje litt over kanten..

Da kom du med en veldig dømmende "Holdningene deres går rett inn med resten av "Nice guys", "MGTOW" og "Incel"-gjengen. Slutshaming på høyt nivå. Beta-stemning." Det der var bare lavmål og patetisk :) 

Jeg syns damer som hopper fra ene til andre er hysteri.

Men da vil jeg påminne igjen, det er ikke noe fasitsvar, respekter at folk er forskjellige og har forskjellige preferanser.

Hvis du ikke har noe problem med ei dame som har ligget med 20+, fint for deg.. jeg er bare ikke sånn.. det må du tåle å høre.

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (3 timer siden):

Poenget her er jo at de er så utrolig prippen på hvor grensene går. De to eksemplene du kommer med hadde nok ikke jeg synes hadde vært kult å tenke på, men det er en del swingers party som foregår så skal aldri se bort i fra at noen du møter kan ha vært dynket av en del andre folk. Men det er liksom hele greia, at det er umulig å se på en person fysiologisk hvor mange den personen har hatt sex med. Disse teite eksemplene om at noen er "utbrukt" eller "slitt" er så latterlig at det faller på sin egen urimelighet.

Dette går kun på hva de tenker om det. Om de ikke klarer å legge fra seg tankene om at dama har blitt knullet av andre, ja da får så det være deres problem. Hvis en person de møter har hatt sex med et antall folk som er helt innenfor normale grenser (la oss si < 30 pers) og ikke takler det, ja da er de noen pripne pyser som lar usikkerheten deres ta overhånd. Gammeldagse holdninger om at kjerringa skal være jomfru og ikke ha hatt sex med andre går kun på usikkerheten i seg selv.

Dette er snakk om helt normale folk, og mengder partnere som er helt innenfor. Og de kan ikke bli "slitt" slik som BadCat liker å legge det fram.

Ein kan jo vere "slitt" og "oppbrukt" på andre måter enn fysisk?

Noen som har vert med 1000-vis andre og prøvd alt, kan fort bli lei av sex. For ho (eller han, for den slags skyld) blir det som "been there, done that". Eller at ho har opparbeida seg bestemte fetish og thats it.
Når begge i paret er relativt lite erferne, så har begge mulegheit til å utforske sex livet og åpne opp nye ting saman. 

Eg er heilt uenig med deg ang grense og "usikker". Eg ER god i senga. Er avg. størrelse og gjør ikkje noe spesielt. Eg liker å tilfredstille jenta/se ho komme. Anyway, ei eg data har ligget med 15-20. Det var noe som plaget meg. Ho hadde "hemmelig liste", der ho rangerte alle ho hadde sex med (dato/sted/karakter). Eg var øverst på den. Fortsatt plaget det meg. usikkerheit? Nei. Det er rett og slett i strid med mine verdier og kva EG syns er normalt.

Men som sagt, alle er jo ulike. Finst drøssevis som syns 50stk er "for lite".

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (15 minutter siden):

Men da var ikke problemet antallet. Det du hadde problem med kunne hun gjort etter bare 3-4.

Problemet er mine verdier. Eg syns ikkje stort om folk som ligger med alle de møter på gata. Å vare i forhold å ha sex er normalt. Dess eldre ein er, dess fleire partnere ein har. ONS - 1/2 gonger er "OK". Men slik som TS, 7 kun i løpet av russetia +++, syns eg lite om. Igjen, det er kun mine verdier. Finst tusenvis av menn som kunne ikkje bry seg mindre om det.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
aomt skrev (14 minutter siden):

Problemet er mine verdier. Eg syns ikkje stort om folk som ligger med alle de møter på gata. Å vare i forhold å ha sex er normalt. Dess eldre ein er, dess fleire partnere ein har. ONS - 1/2 gonger er "OK". Men slik som TS, 7 kun i løpet av russetia +++, syns eg lite om. Igjen, det er kun mine verdier. Finst tusenvis av menn som kunne ikkje bry seg mindre om det.

Neida jeg forstår deg veldig godt. Damer i dag er gærne, det har blitt ett helt annet samfunn enn det som var for f.eks. 50 år siden.

Derfor er jeg sykt fan av denne youtube profilen Nolagirl. Kom å møt henne.

Hun er i 30 årene, hun har hatt kanskje 1, 2, 3 partnere max (husker ikke eksakt), men hun er gift og har barn (med mannen hun er gift).

Hun sier selv hun er utrolig lykkelig gift, har en god mann og har en helt klar ide om hvordan kvinner burde være.

Hun ble forlatt av sin egen mor som egentlig ville ta abort, men moren gjorde det ikke fordi pengene som hun hadde ville hun heller bruke på en livsstil som var ofte festing og henging med andre menn, enn å bruke det på abort. Moren hennes som hun har fortalt kunne ikke brydd seg mindre om henne. (Sorry men slike ting skjer..) Når hun var født ringte moren staten og de kom og tok seg av problemet. Hun fikk oppdragelsen av sine besteforeldre.. Det tror jeg kan ha hatt mye å si hvorfor så mange ser opp til henne idag..

Hun har mye fokus på at kvinner idag forventer drømmemannen, men de oppfører seg ikke som en dame skal.. hvordan kan de da forvente drømmemannen? Hun sier damer idag oppfører seg mer som menn faktisk. Og det er ikke bra. De vil gjøre ting uten at det får konsekvenser..

Hun snakker harde fakta, og for noen blir det mye å ta inn, derfor har hun fått mye kritikk av "Sluts" som kaller henne alle verdens stygge ting, men hun bryr seg ikke. Hu vet ihvertfall hva som funker for hu ;) (Men er ganske enig i hennes synspunkter) 

 

 

 

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar
Gjest 5f903...549

Har ligget med 2, et forhold og et ons jeg angrer noe jævlig på.

Tror jeg bare kan drømme om og nå 20, selv om det høres høyt ut er det kanskje bare meg.

Anonymous poster hash: 5f903...549

Lenke til kommentar

Kan vi ikke slippe de wacko psycho Amerikanerne?

Er helt annen kultur, strippeklubb er ok og promiskuitet eller religiøse wackoer med hagle... 

Trådens tema, dama hadde 20 ligg i historien, om man er ung og singel og på byen og har noen forhold i bagasjen så er ikke det krise...

De amerikanere snakker 50-100, og det er noe annet... Det er vel lov å se an dama litt annet enn å telle til 20, det tallet sier ikke noe om hun er trofast, det er totale pakka det kommer an på.

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...