Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dette med dating er jammen ikke lett. Hva vil dere menn egentlig?


Gjest 8c139...224

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

I mine øyne - jo mer usikker en mann er på sin egen verdi, jo mer trenger han at partneren er avhengig av han.

Jeg mener at den gjennomsnittlige mann aller mest ønsker en kvinne som ikke er så veldig selvstendig, smart og dreven, selv om man liker å si det.

Det er jo en god følelse å vite at partneren er litt avhengig av deg. Utfordringa er å få en god balanse der.

Lenke til kommentar
jonasbc skrev (30 minutter siden):

I mine øyne - jo mer usikker en mann er på sin egen verdi, jo mer trenger han at partneren er avhengig av han.

Jeg mener at den gjennomsnittlige mann aller mest ønsker en kvinne som ikke er så veldig selvstendig, smart og dreven, selv om man liker å si det.

Det er jo en god følelse å vite at partneren er litt avhengig av deg. Utfordringa er å få en god balanse der.

Det kan gå begge veier, men mange menn ønsker å være dominante, og flere dominante i et forhold pleier å gå dårlig. Jeg tror ikke det har noe med smarte og selvstendige kvinner, bortsett fra en potensiell korrelasjon med at de ikke synes noe om å bli dyttet rundt av en dominerende mann og være en pyntegjenstand på kjøkkenet, så da blir det opprør og krangel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...