Gå til innhold

jonasbc

Medlemmer
  • Innlegg

    50
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

3 517 profilvisninger

jonasbc sine prestasjoner

65

Nettsamfunnsomdømme

  1. Synes det er fullt mulig, og sannsynlig at det er skjevfordeling på Tinder. Selvfølgelig er menn mer interessert i å matche og møtes. Det er forskjell i sosial status mellom kjønnene, og ikke minst i mulige konsekvenser. Kvinner må ta i betrakning risiko for graviditet og voldtekt i større grad enn menn. At mange her retter seg tilbake til TS med argumenter som at man bare må lage en god profil osv, tror jeg kommer av at man antar verden er rettferdig. Det er den ikke. Om man skal få seg uforpliktende p*levenn på Tinder så bør man som mann være veldig attraktiv. Og jeg er enig med TS at menn med gjennomsnittlig utseende like gjerne kan holde seg unna, med mindre de skrur ned forventningene sine, og gjør grepene de kan for å veie opp for genetikken.
  2. Fairphone har en ordentlig bra visjon for telefonene sine. Som første firma på flere år spør du meg. Virker som den også vil selges av Proshop her i Norge.
  3. Fasinerende hvordan vi enkelt vi kan få et objekt til å endre seg fra nasjonens stolthet verdt mange milliarder kroner, til skrap og armeringsjern.
  4. Model Y er vel like mye tilgjengelig som C40. Kan bestilles nå med levering på slutten av året. Er EQA virkelig "mye mindre"? Er ikke både den og XC40 er kompakte SUVer?
  5. 555 000. Ganske så stiv pris vil jeg si. Dyrere enn både Mercedes EQA og Model Y LR..
  6. Og verdens minste fiolin spiller for deg og dine sorger. Alle monner drar, spesielt de hvor man som befolkning endrer adferd. Jeg er ikke enig i at bare fordi vi har høye utslipp så skal vi kaste inn håndkle. Vi bør jobbe der vi har mest å hente som land. Generelt sett er forbruket av teknologi et fint sted å gå mot det også. Bil og i neste steg transport er et område hvor vi har mye å hente, det er store utslipp der. Og vi har mulighet til å påvirke, og sende signaler, slik vi har gjort via elbil-strategien vår. Et neste steg fremover kan være å subsidiere alternativer til bil og lastebil hardere også utenfor Oslo.
  7. Dersom spørsmålet er et åpent "Er elbiler bra for klima" så er svaret nei. Dersom det er spesifikt om elbiler er bedre for klimaet enn forbrenningsbiler, så tror jeg enhver vil se at det er det. Det virkelige spørsmålet er nok heller hvordan vi kan redusere forbruket vårt, hvordan kan vi ende opp slik at vi ikke engang produserer biler? De fleste andre typer nærtransport er nok mer miljøvennlige. En interessant sammenligning kunne vært en forbrenningsmotor kollektivbuss på et representativt sted, med gjennomsnittlig antall passasjerer, i forhold til de samme antall passasjerene med elbiler.
×
×
  • Opprett ny...