Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheOp skrev (1 minutt siden):

Fikk akkurat sms fra en bekjent på den lokale Elkjøp-butikken. Der lå det med ett bilde av en x-box med min kvittering på, og følgende spørsmål: "Gleder du deg til i morgen?"

Da er det bare å rusle rolig ned i morgen ved åpningstid 😀

Gratulerer! 

Og beherskede du som vil klare å rusle rolig.. 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TheOp skrev (Akkurat nå):

Fikk akkurat sms fra en bekjent på den lokale Elkjøp-butikken. Der lå det med ett bilde av en x-box med min kvittering på, og følgende spørsmål: "Gleder du deg til i morgen?"

Da er det bare å rusle rolig ned i morgen ved åpningstid 😀

Er noen som har det! Ofte en fordel med lokale sjapper framfor de store varehusa i byene på det punktet. Heldig! 

Lenke til kommentar
Wik skrev (3 minutter siden):

Er noen som har det! Ofte en fordel med lokale sjapper framfor de store varehusa i byene på det punktet. Heldig! 

Er blant de største butikkene i landet, så ingen liten lokal sjappe. Alikevel min lokale 😀

Bone skrev (3 minutter siden):

Og beherskede du som vil klare å rusle rolig.. 😛 

Ja, har det vel ikke så travelt. Butikken åpner først kl 10 uansett

Lenke til kommentar

Da fikk en venn av meg hente melding ifra CDON..

Værste er at jeg bestilte hos Elkjøp ca 10 sekunder etter dem åpnet for bestilling. Han kanskje en time etterpå..

Og så får han først 😆 

Synes forøvrig det er rart Elkjøp sier dem ikke har fått lov av Microsoft å sende ut før lansering når Microsoft selv sender ut før lansering slik at folk ikke overraskende skal få maskinen levert til lansering. Og at Xbox har gått ut og sagt offentlig at om du får maskinen tidlig så er det bare å koble opp å kose seg.

En blir jo litt gretten gubbe av slikt 😤😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
8 minutes ago, LarZen said:

Da fikk en venn av meg hente melding ifra CDON..

Værste er at jeg bestilte hos Elkjøp ca 10 sekunder etter dem åpnet for bestilling. Han kanskje en time etterpå..

Og så får han først 😆 

Synes forøvrig det er rart Elkjøp sier dem ikke har fått lov av Microsoft å sende ut før lansering når Microsoft selv sender ut før lansering slik at folk ikke overraskende skal få maskinen levert til lansering. Og at Xbox har gått ut og sagt offentlig at om du får maskinen tidlig så er det bare å koble opp å kose seg.

En blir jo litt gretten gubbe av slikt 😤😆

I følge Elkjop er allerede konsollene sendt ut og de er klar på din lokale post i butikk i morgen. Høres rart ut men flere har fått denne beskjeden hos kundeservice. Er bare å  vente til i morgen for å se om dette stemmer. I følge hun jeg snakket med var den allerede på min lokale post butikk men jeg fikk først hente melding i morgen.

Endret av Raul07
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Raul07 skrev (10 minutter siden):

I følge Elkjop er allerede konsollene sendt ut og de er klar på din lokale post i butikk i morgen. Høres rart ut men flere har fått denne beskjeden hos kundeservice. Er bare å  vente til i morgen for å se om dette stemmer. I følge hun jeg snakket med var den allerede på min lokale post butikk men jeg fikk først hente melding i morgen.

Da hadde jeg tatt turen bort å spurt om det er en pakke med ditt navn på

 

skal jammen høre med elkjøp jeg og. Får jeg samme svar stikker jeg bort

Endret av David_1214
Legge til
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...