Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raul07 skrev (17 minutter siden):

I følge Elkjop er allerede konsollene sendt ut og de er klar på din lokale post i butikk i morgen. Høres rart ut men flere har fått denne beskjeden hos kundeservice. Er bare å  vente til i morgen for å se om dette stemmer. I følge hun jeg snakket med var den allerede på min lokale post butikk men jeg fikk først hente melding i morgen.

Aldri hørt det blitt gjort slik før med tanke på scanning av pakker osv som da igjen blir formidlet til Post appen. Men hadde jo vært helt topp om det stemmer. Men vi ser jo det i morgen da...men jeg forventer heller et par dager med Snapchat meldinger ifra en kødd som godter seg mens jeg furter 😄

Lenke til kommentar
LarZen skrev (1 minutt siden):

Aldri hørt det blitt gjort slik før med tanke på scanning av pakker osv som da igjen blir formidlet til Post appen. Men hadde jo vært helt topp om det stemmer. Men vi ser jo det i morgen da...men jeg forventer heller et par dager med Snapchat meldinger ifra en kødd som godter seg mens jeg furter 😄

Jeg tipper vi alle hadde vært den kødden om vi hadde hatt mulighet :D

Lenke til kommentar
Onkel Klo skrev (11 minutter siden):

OM dette stemmer så er det jo en genial måte å gjøre det på. Forstår dog ikke helt hvordan de har fikset det for å unngå at Posten har sendt melding om at en sending er på vei. Men jeg kan ikke slik logistikk.

 

😂😂😂 kan ikke drømme om at posten har mulighet til å inngå en slik avtale. Det er heller sannsynlig at kundeservice på Elkjøp var lei all kjeft og mas og gått inn for å si dette for å få en bedre dag blandt de ansatte. 

Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (3 minutter siden):

 

😂😂😂 kan ikke drømme om at posten har mulighet til å inngå en slik avtale. Det er heller sannsynlig at kundeservice på Elkjøp var lei all kjeft og mas og gått inn for å si dette for å få en bedre dag blandt de ansatte. 

Haha. Å utsette kjeft virker veldig sjelden. Da blir det mange egenmeldinger på kundeservice i morgen🙃 

Lenke til kommentar
Måsadåtten skrev (3 minutter siden):

Pågangen roer seg nok momentant ja. Men grepet med å holde kundene for narr er av en slik art at det påkaller media. Håper og tror Elkjøp er for seriøse til slikt

Er ikke uenig. 
 

men bare se hvordan komplett holder på hvert eneste år med alt av store lanseringer. Lover og lyger og forventet lager blir skøvet på gang på gang. De overlever fint uten at kundene forsvinner.  
 

jeg skal aldri si aldri, men hvordan skal posten klare å ikke scanne akkurat de pakkene som inneholder en konsoll ? Spredt utover hele det norske land ... 

Lenke til kommentar
kewell79 skrev (15 minutter siden):

offtopic...men du kan få nå Vallhalla ultimate til PC for 109 kr via ubisoft+ siden... koster over 1000 kr 

 

kjøpt og bekreftet pris

Takk for tipset. Trenger ikke Ubisoft+ heller. Fant den til den prisen i ordinær butikk på Ubisoft Connect appen.

Prøvde å avbestille spillet til konsoll, men det var visst allerede pakket. Så da får jeg vanillautgaven til PS5 også 😛 Jaja. Kan alltids selge det igjen 🙂

Lenke til kommentar

Har flere her bestilt med All Access? Jeg ble fortalt at når jeg bestilte All Access så var konsollen tilgjengelig for henting til lansering. Har ikke hørt noe fra butikken og tok kontakt med kundeservice og da var pipa noe annet. Da mente kundebehandler at konsollene sendes til butikk på lanseringsdatoen og at jeg da får SMS når den ankommer.

Hvis andre har bestilt All Access har dere hørt noe fra deres respektive butikk?

Lenke til kommentar
kewell79 skrev (24 minutter siden):

offtopic...men du kan få nå Vallhalla ultimate til PC for 109 kr via ubisoft+ siden... koster over 1000 kr 

 

kjøpt og bekreftet pris

Kjøpt det og mange andre jeg kjenner har kjøpt det. Så er det bare å håpe at ikke bestillingen blir kanselert da siden det er opplagt feilpris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...