Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt lovet av Elkjøp kundechat at min er med på "første lasset" og jeg bestilte såpass sent som 09:23 etter mye tenking da jeg først bestilte hos Komplett akkurat kl 09:00, og der ser det jo ikke ut som det er noe håp, men er redd for at det ikke blir sendt før i morgen gitt.

En annen ting som akkurat skjedd hos Elkjøp dog er at jeg forhåndsbestilte AC:Valhalla da det kostet 649kr som de da sett ned til 499kr i slutten av forrige uke en gang, altså før release. Kontaktet de og ble informert om at de kunne dessverre ikke endre på orderen da den var "i produksjon", men at det bare var å kontakte de i etterkant, så skulle jeg få refundert deler av beløpet. Fast forward til i dag så blir jeg shutta rett ned av Elkjøp kundechat om at det ikke var mulig å få til. Er jo ikke snakk om mange kronene her, men det er ganske frustrende når man blir fortalt en ting også plutselig en annen ting.

Lenke til kommentar
Ezio skrev (Akkurat nå):

Hva med å bare vente som et normalt menneske til konsollen faktisk kommer og blir sendt? Men det har jo blitt gitt live oppdateringer på dette i flere uker nå.

Er du ett mye bedre menneske enn oss andre som gleder oss eller skal du enkelt og greit ikke ha den på release? På meg så virker det som det "normale menneske" her gleder seg like mye som meg og er like utålmodig. Syns bare du har sutret om det samme flere ganger og du bør forstå at vi ikke kommer til å slutte å være utålmodige før vi vet mer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Onkel Klo skrev (2 minutter siden):

Er du ett mye bedre menneske enn oss andre som gleder oss eller skal du enkelt og greit ikke ha den på release? På meg så virker det som det "normale menneske" her gleder seg like mye som meg og er like utålmodig. Syns bare du har sutret om det samme flere ganger og du bør forstå at vi ikke kommer til å slutte å være utålmodige før vi vet mer.

Enig!

Lenke til kommentar
ingeplinge skrev (1 minutt siden):

Flere som har bestilt fra microsoft store? PÅ microsoft store står det beregnet  levering den 10.nov. 
Følger man sporingsnummeret er kun label laget den 07.nov med UPS i Nederland

Har personlig erfaring med sendinger via UPS fra Nederland i jobbsammenheng, og avhengig av sendingsmåte så sender de med levering til Oslo på under 24t. Vi snakker opphenting Nederland rundt 15/16 og avlevering i Oslo rundt 10-12. Mulig dette er kalkulert inn og at de lagde label på Lørdag for sending i løpet av dagen i dag?

Lenke til kommentar

Fikk et helt merkelig svar fra Elkjop kundeservice her. Der var det en svensk dame som skrev tilbake at den allerede var sendt ut og jeg fikk melding på mobilen i morgen at den kunne hentes, tar ikke det som god fisk. Har jo ikke fått mail om den er sendt men i følge henne var den allerede sendt og klar til å hentes i morgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ingeplinge skrev (6 minutter siden):

Flere som har bestilt fra microsoft store? PÅ microsoft store står det beregnet  levering den 10.nov. 
Følger man sporingsnummeret er kun label laget den 07.nov med UPS i Nederland

 

Min erfaring fra når jeg fikk Xbox One, er at den blir plukket opp rundt 15. Så tar flyet videre på kvelden fra Nederland til Tyskland, så Danmark og videre til Norge rundt 06.00

jeg fikk min på dør 13.30 , bor ca 2 timer fra Oslo sørover

 

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Onkel Klo skrev (6 minutter siden):

Er du ett mye bedre menneske enn oss andre som gleder oss eller skal du enkelt og greit ikke ha den på release? På meg så virker det som det "normale menneske" her gleder seg like mye som meg og er like utålmodig. Syns bare du har sutret om det samme flere ganger og du bør forstå at vi ikke kommer til å slutte å være utålmodige før vi vet mer.

Bedre? Jeg sa at ved å vente som et normalt menneske. Det å sitte i flere uker, sjekke om det har blitt endret status fra "Reservert" opptil flere ganger om dagen, i flere uker og samtidig skrive i tråden hele tiden om dette, samtidig som man kontakter kundeservice opp til flere ganger under denne perioden. Det er overhode ikke normalt. Nå har jeg ikke et problem med at folk gleder seg, det gjør vi alle. Men det finnes da grenser til hvor ofte man må nevne kundeservice, ordrehistorikken, reservert osv. Det er ganske kjedelig å lese om.

Man har fått en dato og den datoen forholder man seg til. Det er veldig enkelt og ingen grunn til å sutre over at elkjøp må få ut fingeren daglig.
 

Endret av Ezio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...