Apathy Skrevet 30. april Skrevet 30. april 13 minutes ago, Woff said: Pink Floyd-bølgen fortsetter her. I dag blir det så langt Animals, det er omtrent et år siden denne ny-utgivelsen kom i Atmos som selvsagt er en del av samlinga. Samtidig har Platekompaniet sendt ut "Pink Floyd at Pompeii - MCMLXXII" som forhåpentligvis kommer før helga! Spent på denne. 1 1
Raspeball Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai "Mindfields" er et noe undervurdert album fra Toto, imo. Siste til Kimball, og denne er jo bare tight og nydelig catchy. 2
Woff Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai (endret) OMSIDER ankom 'Pink Floyd at Pompeii MCMLXXII'! I går sendte jeg KLAGE til Platekompaniet og presiserte at denne hadde release 2/5.... 😁 Nå er anlegget NY-kalibrert og klar for timer med nytelse i Atmos! 😊🎼🔊🎶 Endret 6. mai av Woff 2
Woff Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai (endret) Det er jo nesten utrolig at dette er snaue 55 år gammelt... 😇 Jada, de har nok brukt MYE tid & penger på denne restaureringen og for oss som ELSKER Pink Floyd er dette absolutt verdt pengene! Etter å ha spilt konserten OG filmen så er jeg lett rystet! Blir nok spilt NOEN ganger i dag denne her! Veldig synd at Lillehammer IKKE har IMAX! Kan jeg anbefale folket å investere i litt plastikk og papp? Løp og kjøp! 🤑 Eller bestill den! (Nei, det kan ALDRI bli det samme å ha denne streamet på ørevoks-utstyret, denne fortjener et skikkelig anlegg! Endret 6. mai av Woff 2
Duriello Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai (endret) Fått veldig sans for soundtracket til John Wick-filmene. Endret 7. mai av Duriello 2
Xiphac Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai En flott cover av Marie Fredriksson's låt (Roxette) "Sparvöga" fremført av indie/retro pop bandet Dina Ögon. 1
OC-Freak Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Ble så hekta at jeg hørte den 5-6 ganger på repeat første gangen. 1
b-real Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai "Problem with this film is that metal people are so fucking ugly. You could have fixed your fucking hair at least please. Cunts." 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå