Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


sfenne

Hvilken mobil har du?  

380 stemmer

  1. 1. Hvilken mobil har du?

    • Nokia
      137
    • Siemens
      68
    • Sony Ericsson
      126
    • Motorola
      2
    • Samsung
      26
    • LG
      11
    • Panasonic
      5
    • Annet
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg den eldste mobilen her inne? Har en Nokia 3210 :blush: Solgte 3510'en min til lillesøs da jeg trengte penger ;) Kjøper meg Sendo X når den kommer ut... *glede seg villt*

Vel.. Når du utfordrer så...

Jeg bruker en Ericsson T29, Lansert våren 2000, Kjøpt høsten 2000.

ericsson_t29_front.jpg

Kanskje på tide med noe nytt snart.. :yes:

Lenke til kommentar

Har en Nokia 6600 og en Sony Ericsson T610.

 

SE T610 er rett og slett den perfekte mobiltelefon for mannen i gata som har litt peiling på teknologi.

 

Er også litt fornøyd med 6600'en men det er jo en Nokia og da kan man ikke forvente all verden siden Nokia ikke er kjent for å produsere kvalitets mobiler de siste årene.

 

For 2 mnder siden ville jeg helt klart anbefalt en Nokia 6600 til den teknologi kåte, men i dag så finnes det ett mye bedre alternativ som heter Siemens SX1 og da er det overhode ikke noe god grunn til å kjøpe 6600.

Om en mnd eller to så kommer det en mobil som er minst like god som Siemens SX1 og MYE bedre enn 6600 ( Sendo X : www.sendo.co.uk )

 

Så visst du skal kjøpe deg en mobiltelefon så kjøper du en SE T610/T630 og visst du skal ha en mobiltelefon med litt ekstra så har du bare ett valg SX1

Lenke til kommentar

Har: Sony Ericsson P900

 

Kjempefornøyd! Rettet opp alt jeg ikke var fornøyd med på P800 (skjermen, og tastaturet) P900 er deffinitivt den mest avanserte telefonen du får!

 

Ingen planer å bytte før det kommer noe som kan matche den. Ingenting er foreløpig anonsert!

Lenke til kommentar

jeg har en sony ericsson t610

grunnen til at jeg velgte denne er at jeg er så gørr lei av nokia og at di klikker etter 2 uker!!!! pluss at denne telefonen så veldig fin og bra ut!!!!!

:thumbup:

+ God skjerm!

+ Bra kamera

+ god meny (*gørr nei av nokia menyene!!!*)

+ gode knapper

+ mange mms muligheter (ikke film)

 

:thumbdown:

- kameraet er dårligt i mørke rom

- d tar laaaaaaaaaaaang tid å hente et nummer fra tlf. listen når du skriver mms og sms

- skjermen er veldig utsatt for riper. på andre mobiler går skjermen innåver, på denne stikker den ut

- dårlig å spille med (selv om jeg ikke spiller på mobilen)

 

DETTE ER EN VELDIG BRA MOBIL!!!:thumbup:

 

2. samsung

3. microsoft mobilen

4. nokia

5. siemens (siemens er en JÆVLI telefon, di er treige!!! menyen er stressende og den/di dårlige skjemen/skjermene er uduglige!!!)

Endret av JaFFaR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...