Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


sfenne

Hvilken mobil har du?  

380 stemmer

  1. 1. Hvilken mobil har du?

    • Nokia
      137
    • Siemens
      68
    • Sony Ericsson
      126
    • Motorola
      2
    • Samsung
      26
    • LG
      11
    • Panasonic
      5
    • Annet
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Nokia 7250. Det mest irriterende med denne kontra "dagens" andre mobiler må være skjermen. den er rett og slett for dårlig. kamera er også ganske crap, men det gjelder etter min mening alle mobil baserte kamerar så langt (jobber som fotograf, og bruker litt råere utstyr der).

 

Positive ting må være at den har veldig mye minne.. 4 mb.. har fortsatt en del ledig selv om jeg har utallige spill og proggies inne på den.

 

For øyeblikket ser det ut som min neste mobil blir en Nokia 6230 - syns den ser utrolig spennende ut! så da er det bare å vente.. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

SE t68i

 

Generelt sett en flott mobil for meg.

 

Irriterende ting: "Geigertellertendenser" noen ganger når jeg snakker i den. (Klin gæren klikking i røret som høres i begge ender) Var sånn siden jeg fikk den, men gadd aldri sende den i retur. Skulle jeg klaga nå hadde de vel bare avskrevet det som fuktskader.

 

Merkelige software-bugs til tider:

 

- Bokstaver som rett og slett ikke eksisterer - går fra d rett til f - må skrive en annen bokstav først for å få den til å skrive e.

 

- At den ikke vil bytte gå videre i ordlista uten at jeg først skriver en bokstav til, og så visker den ut.

Lenke til kommentar

Var lei nokia etter å ha hatt en 7250, synes den virket lite solid. I tillegg var overføring av alt mulig så knotete lagt opp og polyfon. sugde! Kjøpte meg i steden en t610 som jeg gikk for lei at den eledige responsen og at den generelt var treig!

 

Kjøpe meg nå en 6220 (synes den så mye bedre ut en 6230 og trenge ingen funksjoner den har, kanskje med unntak av skjermen..) og er storfornøyd! Har alt som jeg trenger, rask fin respons på sms. stabil. Virker mye mer solid samt 16 toners poly og noe ala truetones!

 

Er derfor ikke enig i at 7250 og 6220 er samme tlf!

Lenke til kommentar
Jeg har en Nokia 7250. Det mest irriterende med denne kontra "dagens" andre mobiler må være skjermen. den er rett og slett for dårlig. kamera er også ganske crap, men det gjelder etter min mening alle mobil baserte kamerar så langt (jobber som fotograf, og bruker litt råere utstyr der).

 

Positive ting må være at den har veldig mye minne.. 4 mb.. har fortsatt en del ledig selv om jeg har utallige spill og proggies inne på den.

 

For øyeblikket ser det ut som min neste mobil blir en Nokia 6230 - syns den ser utrolig spennende ut! så da er det bare å vente.. :)

Hva er dårlig med 7250 skjerm? Størrelsen? For den er jo like stor som 6230's... :ermm:

At den har 65000 farger tror jeg ikke teller så sinnsykt mye at det blir en annen skjerm...

( 7250's skjerm suger max! :thumbdown: )

Lenke til kommentar
Jeg har en Nokia 7250.

Hva er dårlig med 7250 skjerm? Størrelsen?

At den har 65000 farger tror jeg ikke teller så sinnsykt mye at det blir en annen skjerm...

7250 sin skjerm er liten, har få farger, dårlig kontrast, dårlig lysstyrke.

Det er jeg enig i, men uansett så blir skjermen på 6230 ikke større (Og det er det største problemet hos meg)

Jeg hater skjermen på min 7250!!! Skal ha meg en skikkelig skjerm neste gang! :thumbup:

Lenke til kommentar

3510i ble ødelagt så fikk meg en 3100 Blå i går...

Søt liten tlf det :love:

 

Skjermen er hvertfall 100 ganger bedere enn på 3510i, men ser at dere sier 7250 har dårlig skjerm...

Og jeg har joh den samme, så kanskje den ikke er så bra likvell....

Men men...

Holder til mitt bruk enda, eneste jeg savner er diktafon,cam og radio...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...