Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


sfenne

Hvilken mobil har du?  

380 stemmer

  1. 1. Hvilken mobil har du?

    • Nokia
      137
    • Siemens
      68
    • Sony Ericsson
      126
    • Motorola
      2
    • Samsung
      26
    • LG
      11
    • Panasonic
      5
    • Annet
      5


Anbefalte innlegg

Etter ønske fra Errae, starter vi en avstemning, "Hvilken mobil har du?".

 

Det hadde vært flott om dere kunne ha slengt med litt negative/positive erfaringer med modellen dere har :thumbup:

 

Selv har jeg en 3510i, og må innrømme at jeg savner med gamle 3510 mye, da den har plass til langt flere tekstmeldinger enn 3510i-versjonen :ermm:

 

Men ellers er det en OK mobiltelefon. Fargeskjerm, polyfoniske ringetoner, MMS og mer, helt standard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har N3100. Er svært tilfreds med den. Den har verken blåtann eller kamera, men det har jeg heller ikke bruk for.

 

Positive sider med mobilen: Liten, selvlysende (faktisk ikke så høy fjortisfaktor over det som jeg trodde, pluss utrolig kjekt når du skal finne mobilen i et mørkt rom), veldig mange ringetoner å velge mellom, ekstremt lett å bytte deksel, bra fargeskjerm til å være så billig, billig ;) , stort minne (til meldinger tenker jeg mest på), Gå til-hurtigtast, rundt 20 bakgrunnsbilder å velge mellom, veldig responsiv (god prosessor), bedre taster enn det kan se ut som på bilder, mange profiler.

 

Negative sider med mobilen: Litt mye plastikk, ikke så veldig bra design, tastene er litt nærme hverandre, joysticken er ganske dårlig til spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...