Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger win XP, eller?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er avhengig av en laptop som kjører XP (jeg har både laptop og ekte XP) hvordan skal jeg få installert operativsystemet på denne, nå som Windows ikke lar meg aktivere programvaren?

Grunnen for at jeg må ha XP er fordi jeg bruker noen gamle programmer (bildiagnose) som etter det jeg vet bare lar seg installere i XP.

Eller ser dere en annen løsning på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som kjører individuelle maskiner med XP og eldre systemer, så hadde overrasket meg om Microsoft hadde slukket lyset for godt, selv om de har gjort sitt for å få folk vekk fra eldre systemer. Oppdaterte XP ved en anledning og da funket ikke lyd og WiFi lengre. Kunne forstått WiFi, men å kutte lyden er litt i overkant. Problemet forsvant heller ikke ved å avinstallere oppdateringene som ar gjort via windows update. Denne varianten av XP var faktisk telefonutentisert som nevnt.

Lenke til kommentar

Det beste er jo bare å kjøre native XP om en får det til. Har opplevd at det blir timingsproblemer når en ikke kjører rent og rett på hardware. Noe som for min del lagde mye ekstra-arbeid. Hvis du kjører noe ODB-software kan det godt være at det vil fungere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...