Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Dette var det Obama som startet, ville sett rart ut om Trump skulle stoppet det, eller?

Men all oppgangen er borte nå. Mye pga corona. Men bare dem som er ignorante drittsekker selv, kan like en sånn skapning. For det er nettopp det han selv er. Og han har sneket/betalt seg unna militærtjeneste 5 ganger. Bra! Lyver nesten 10 cm på høyden sin til og med. Virkelig en figur å se opp til. PFØY!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Granca skrev (10 minutter siden):

Men all oppgangen er borte nå. Mye pga corona. Men bare dem som er ignorante drittsekker selv, kan like en sånn skapning. For det er nettopp det han selv er. Og han har sneket/betalt seg unna militærtjeneste 5 ganger. Bra! Lyver nesten 10 cm på høyden sin til og med. Virkelig en figur å se opp til. PFØY!!

Ja, så lenge de får beholde våpen og retten til å skaffe dem som knaller ned skolelever og andre titt og ofte er det vel bra nok for mange. Dessverre. Helt uforståelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (31 minutter siden):

Men all oppgangen er borte nå. Mye pga corona. Men bare dem som er ignorante drittsekker selv, kan like en sånn skapning. For det er nettopp det han selv er. Og han har sneket/betalt seg unna militærtjeneste 5 ganger. Bra! Lyver nesten 10 cm på høyden sin til og med. Virkelig en figur å se opp til. PFØY!!

Ignorante drittsekker...!

Herlig debattskikk du har , Gud bedre..

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (11 minutter siden):

Det er jo det, men 90-tallet var 90-tallet. Jeg har sett ting jeg gjerne skulle fått lobotomert vekk fra hukommelsen.

90-tallet var nok mitt beste tiår. Skulle gjerne dratt tilbake dit. Var på byen og koste meg 3 dager i uka.

Lenke til kommentar

Innlegg som dette vil sikre dere en suspensjon fra forumet:

Sitat

Var en figur på VGD i kveld som mange ganger har drevet å vitset om at han skal på hytta da og da til tross for at det er forbudt og kan medføre bøter eller fengselsstraff inntil 6 måneder. Vedkommende jobber i helsevesenet og burde vite bedre. Tenk på alle som er rammet av situasjonen vi er i, de som har kjære i karantene, eldre og syke som ikke kan ta imot besøk og barn som må holde seg hjemme og ikke kan leke med vennene sine, på grunn av smittefaren. Dette er ufølsomt og usmakelig etter min mening og vedkommende burde som sagt vite bedre. Jeg lekset opp for ham, men det tok ikke dessverre.

En av dere har allerede fått sin. Om du vil beholde din tilgang på dette forumet så er det strengt forbudt å drive på med slik insinuert persondiskusjon.

Er det vanskelig å forstå problemet her, eller om du har andre spørsmål så send meg gjerne en PM, ikke kommenter i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...