Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, da skjønner jeg hvorfor tallene spretter så mye opp i forhold til Sverige og Danmark. Vi har jo vært flinke til å teste i forhold til disse tidligere, men nå lurer jeg på om de nye maskinene er i gang. 34.500 testede til sammen i går er sprekt.

Endret av Yiddo10
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Aha, da skjønner jeg hvorfor tallene spretter så mye opp i forhold til Sverige og Danmark. Vi har jo vært flinke til å teste i forhold til disse tidligere, men nå lurer jeg på om de nye maskinene er i gang. 34.500 testet i går er sprekt.

Hvad sker der med Den USA? Har de begynt å hemmeligholde tallene sine nå. Bare derfra det ikke kommer opp tall nå. Har narren intervenert, cause his moves are weak?

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Aha, da skjønner jeg hvorfor tallene spretter så mye opp i forhold til Sverige og Danmark. Vi har jo vært flinke til å teste i forhold til disse tidligere, men nå lurer jeg på om de nye maskinene er i gang. 34.500 testet i går er sprekt.

Når kommer neste innlegg på bloggen tror du?

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Aha, da skjønner jeg hvorfor tallene spretter så mye opp i forhold til Sverige og Danmark. Vi har jo vært flinke til å teste i forhold til disse tidligere, men nå lurer jeg på om de nye maskinene er i gang. 34.500 testet i går er sprekt.

De virker særdeles opptatt av disse vannkoppene, eller hva det er. Stemmer dette inntrykk?

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Når kommer neste innlegg på bloggen tror du?

Det kom faktisk ett innlegg der den syttende, eg gjentar, den syttende (17) mars. Før det var det den femte. Svak posting i denne modulen, men foreleser i forrige modul drepte lysten. Nå fikk jeg imidlertid svært gode tilbakemeldinger fra denne modulens foreleser på innleggene, så kanskje jeg poster flere før modulen er over.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Hvad sker der med Den USA? Har de begynt å hemmeligholde tallene sine nå. Bare derfra det ikke kommer opp tall nå. Har narren intervenert, cause his moves are weak?

Selvfølgelig ,han gikk jo først ut og sa at dette ikke var et problem, i et forsøk på å roe børsene. Så sier han at det er Kina som er problemet, så etter  en stund begynner de å teste folk, så når alvoret går opp for tomsingen da skal man stenge grensene bortsett fra Storbritannia. Hvor mange reiser via Storbritannia til USA, nehh det hadde han ikke tenkt på. Nå er vel grensene stengt der også. Så er alt Europas skyld, ikke lemfeldig omgang med smittefare og jeg vet best retorikk. Så ble han testet selv, selvfølgelig negativt, men hvem vet, det hadde aldri kommet ut at han var smittet. Da hadde han tapt ansikt og det kan jo ikke Donald Trump gjøre.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...