Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, TitanSable said:

Høres faktisk ut som en god produktide å ha sjokolade rundt den, men er åpenbart for sent å tipse Fazer om det.

Du kan jo "skape" et dokument datert april 1857, hvor det hevdes at Demses tipptipptipptipptipptipp-stesøster nedtegnet et forslag om at dandere sjokoladetrekk rundt et grønnaktig materiale senere kjent som Gelé. 

Husk at brenne dokumentet litt i kantene og krøll det sammen nogen ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, SirOwen said:

Du kan jo "skape" et dokument datert april 1857, hvor det hevdes at Demses tipptipptipptipptipptipp-stesøster nedtegnet et forslag om at dandere sjokoladetrekk rundt et grønnaktig materiale senere kjent som Gelé. 

Husk at brenne dokumentet litt i kantene og krøll det sammen nogen ganger.

Jeg kan tilbakedatere en email, det er mye enklere.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (8 minutter siden):

Granca må på banen nå, det er blitt sjokoladetråd! Jeg setter meg fint på benken og følger med.

Ja, nå føler jeg meg på hjemmebane! Elsker sukker høyere enn livet. Nesten. Men ondsinnede tunger skal ha det til at det er usunt. Ren løgn, satt ut av mine fiender. Mistenker spesielt noen av landets portører!

Lenke til kommentar
1 minute ago, Stormoen33 said:

Sånn ren mørk sjokolade regnes vel for å være sunt i måtelig mengder selvfølelig?

Jeg har også lest dette. Konkluderte med at dersom mørk sjokolade er veldig sunt og lys sjokolade (som i praksis er mørk sjokolade + melk) er veldig usunt så må melk være usunt.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Jeg har også lest dette. Konkluderte med at dersom mørk sjokolade er veldig sunt og lys sjokolade (som i praksis er mørk sjokolade + melk) er veldig usunt så må melk være usunt.

Har vel noe med sukkerinnhold å gjøre tror jeg ... Vet ikke,spiser jo ikke søtsaker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...