Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Lekkede bilder av Xbox Series X-prototyp viser baksiden av konsollen

Recommended Posts

Sitat

Det snedigste med denne lekkasjen er at modellnummeret til konsollen er synlig i bildene, noe som nok vil få konsekvenser for vedkommende siden Microsoft sannsynligvis har god kustus på hvem som sitter på hvilke prototyper. 

Eller så har Microsoft "lekket" dette selv for å skape blest rundt eget produkt....

• Like 1

Annonse

Konkurranse er viktig. Heier på Xbox, jeg. Det er tilgode for Playstation-folka (og Switch-folka også)

• Like 2

Guybrush 3pwood skrev (18 timer siden):

Jeg tør påstå veldig, veldig få vil savne Xbox, de fleste bruker playstation

De fleste bruker faktisk en mobil enhet til spilling. PC er omtrent likt som PS og Xbox tilsammen. Men alle disse tre plattformene taper stadig mot håndholdt. Fakta er fakta, hold deg til det.

worldwide-distribution-of-games-market-revenue-from-2015-to-2019-by-segment-and-screen.jpg.edb4c61156bc714e4f79f6d32de4ee8b.jpg

TEG_LiLBeastskins skrev (1 time siden):

men mange liker xbox og so de e ca like mange som bruke xbox som ps4 kansje sann 2 mill fleire som bruker PS4 en xbox men xbox e somoftast vore bedre en PS4 da

Det er solgt 2 mill flere PS4 enn Xbox One ja. Ok, notert.

TEG_LiLBeastskins skrev (1 time siden):

men mange liker xbox og so de e ca like mange som bruke xbox som ps4 kansje sann 2 mill fleire som bruker PS4 en xbox men xbox e somoftast vore bedre en PS4 da

106+ millioner ps4 solgt.

47 millioner Xbox one solgt.

Altså en del over 2 millioner flere Playstation...

• Like 1

Guybrush 3pwood skrev (På 22.1.2020 den 21.36):

Jeg tør påstå veldig, veldig få vil savne Xbox, de fleste bruker playstation

Hvorfor påstå noe som det finnes tall på? Vi vet at det er solgt et sted mellom 45 og 50 mill Xbox. Hvorfor komme med en påstand?

Jeg påstår at Erna Solberg er Norges statsminister og at Oslo er Norges hovedstad.

• Like 4

Donkey Kong skrev (På 24.1.2020 den 16.35):

Hvorfor påstå noe som det finnes tall på? Vi vet at det er solgt et sted mellom 45 og 50 mill Xbox. Hvorfor komme med en påstand?

Jeg påstår at Erna Solberg er Norges statsminister og at Oslo er Norges hovedstad.

Konseptet heter trolling. 

• Like 2