Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

721 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      421
    • Nei.
      97
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
henrikwl skrev (1 minutt siden):

Aldri sett noen kø eller noe annet enn den grå "Ikke tilgjengelig" knappen på Elkjøp jeg. 😅

forsiden under konsoll>playstation fant jeg den, 

Skrevet (endret)

Gratulerer til dere andre som også fikk!! :) 
For dere andre så dukker det helt sikkert opp flere muligheter, eventuelt kan dere ba ta turen på Finn osv, for der dukker det nok opp noe den neste uken. 

Endret av Ezio
Skrevet (endret)

Noen måte å finne ut om man faktisk fikk sikret en, eller om man må prøve igjen kl.13?, som sagt penger trukket og står som ubekreftet.

Endret av MacBain
Skrevet
ScandiFlick skrev (1 minutt siden):

forsiden under konsoll>playstation fant jeg den, 

Ja, jeg finner produktsiden. Men jeg bare kommer rett til produktsiden hvor det står en grå knapp med "Ikke tilgjengelig". Folk her snakker om å ha havnet i en kø, men jeg har aldri sett den.

Skrevet
8 minutes ago, Zaetar said:

Samme her!! Men får opp "status: ubekreftet" når jeg trykker på ordrehistroikk, samme med deg?

Ja, står det samme hos meg. Har dog fått ordrebekreftelse på mail og penger har blitt trukket fra konto.

Skrevet
3 minutes ago, MacBain said:

Hadde blitt logget ut etc. så måtte taste som om det stod om livet. 

Jeg ble også logget ut, men hadde heldigvis autofill fra bitwarden så det gikk raskt.

Skrevet

Fikk nettopp bekreftelse fra Obs, var lenge heng fra Nets og tilbake til Obs. Jeg tror at hvis du ikke er i kassen en gang så kan man bare gi opp Obs. Var personlig i kassen for lenge siden før jeg havnet hos Nets.

Skrevet
MacBain skrev (3 minutter siden):

Noen måte å finne ut om man faktisk fikk sikret en, eller om man må prøve igjen kl.13?, som sagt penger trukket og står som ubekreftet.

Den lar deg ikke kjøpe flere om du allerede har "sikret" deg en

Skrevet (endret)

PS5 er fortsatt i handlekurv hos Elkjøp... Bare tiden vil vise om den er sikra eller ikke.

Om jeg går ut og inn av Elkjøp i en ny fane, så popper leverinsalternativer opp i et millisekund før det forsvinner når jeg trykker på handlekurv... Bra opplegg!

Endret av Sisto
  • Liker 1
Skrevet
Just now, Necrotes said:

Jeg ble også logget ut, men hadde heldigvis autofill fra bitwarden så det gikk raskt.

Står jo tilgjengelighet på nettlager i ordrebekreftelsen så da har det vel gått greit. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutes ago, Iki said:

Ser det er folk på finn som ønsker å kjøpe en ps5 for 10.000,-

Hardware er jo lett verdt 10k, så om jeg hadde manglet og vært gnien på å spille noen av de nye spillene hadde jeg lett betalt 10k.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...