Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Noiz said:

Med mindre Horizon 2 får støtte for 60 FPS performance mode og KB/M support blir det nok ein god del år til eg plukker opp PS5, men skal nok definitivt ha den på sikt ja. Blir uansett kjøpt når neste God of War kommer.

Hadde ikke spilt Horizon med KB/M selv om det var eneste mulighet. Så vondt kan man da vel ikke ønske seg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Croc Man skrev (28 minutter siden):

Hadde ikke spilt Horizon med KB/M selv om det var eneste mulighet. Så vondt kan man da vel ikke ønske seg selv.

Kan funke greit det, men straks kommer jo HZD til PC, så da får vi et endelig svar om hvordan de implementerer det. 

Lenke til kommentar
9 hours ago, samco said:

Får håpe fuzzy looking Horizon 1 på pro ser litt bedre ut på Ps5 ... kansje jeg lol klarer å se bort fra dansende pixler og fullføre det.

Fuzzy grafikk og dansende pixler i Horizon Zero Dawn? Hadde du klaget på elendig stemmeskuespill og ekstremt dårlig skrevet dialoger hadde jeg skjønt det og vært enig, men at grafikken var hovedproblemet i det spillet kom litt overraskende på meg.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
12 hours ago, Mala said:

Meget lekkert spill. Hadde mer problemer å la meg bli engasjert i det, men kom meg igjennom til slutt :)

Hvor langt tid tok det før du ble engasjert? Jeg la det midlertidig på hylla etter 3 timer da det var gørrkjedelig i starten, og 30fps@1080p hjalp ikke akkurat på motivasjonen det heller, så tenker jeg venter på PC versjonen istedet før jeg starter på nytt.

Lenke til kommentar

Nei det husker jeg ikke, men husker at Breath of the Wild tok meg rundt 30 timer  før det spillet "satt"  ? Så det er alltid håp hehe. Samme greiene med BoTW altså, la det fra meg ett par ganger før jeg tok det opp én siste gang og da gav jeg meg faen ikke før jeg "skjønte" hva det var for noe.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BotW fenget meg umiddelbart, men hadde absolutt satt pris på bedre ytelse der også og ikke minst skikkelig AA.

Nå var jeg også totalt utsultet etter ett nytt BRA Zelda spill på den tiden etter å ha ventet  sinnsyke 11 år mellom Twilight Princess og BotW også siden alt vi fikk servert i mellomtiden var det aborterte misfosteret Skyward Sword. I tillegg var jeg sykt glad og hyped over at Nintendo ville prøve seg på noe skikkelig nytt med open world for denne serien.

Lenke til kommentar
1 hour ago, XtaZ said:

Hvor langt tid tok det før du ble engasjert? Jeg la det midlertidig på hylla etter 3 timer da det var gørrkjedelig i starten, og 30fps@1080p hjalp ikke akkurat på motivasjonen det heller, så tenker jeg venter på PC versjonen istedet før jeg starter på nytt.

Tok nok fort 5-6 timer før jeg ble engasjert, kanskje mer. Og ja, frameraten er håpløs, hvertfall på base PS4. Det er litt rart, siden Spiderman også er 30 fps men føles MYE bedre å spille. 

Lenke til kommentar
XtaZ skrev (27 minutter siden):

BotW fenget meg umiddelbart, men hadde absolutt satt pris på bedre ytelse der også og ikke minst skikkelig AA.

Nå var jeg også totalt utsultet etter ett nytt BRA Zelda spill på den tiden etter å ha ventet  sinnsyke 11 år mellom Twilight Princess og BotW også siden alt vi fikk servert i mellomtiden var det aborterte misfosteret Skyward Sword. I tillegg var jeg sykt glad og hyped over at Nintendo ville prøve seg på noe skikkelig nytt med open world for denne serien.

Skyward Sword ja...grusomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...