Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

721 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      421
    • Nei.
      97
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
6 minutes ago, SweetDollarTee said:

DA ER MIN FRA ELKJØP SENDT!!!!
OG ANTATT LEVERING FAKTISK 1 DAG FØR RELEASE :D

ps5.thumb.png.797be714a8a55e412fb968f47b2645e9.pngps52.thumb.png.49a0ce3066b2e055602d6b90a7d6ba9f.png

Fantastisk! kos deg masse, sleng ut et par bilder her av pakken når den ankommer.

Endret av ausura
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hennigolsen skrev (13 minutter siden):

Er dette fra Komplett? Krysser fingrene for at Elkjøp snart gjør det samme :)

Dette er komplett ja! Har en ekstra som broren min skal få hos elkjøp dog! Ingen endringer der! Bare dette:

F8BE4E0B-0C43-450F-BE27-3F6C2378C9D2.jpeg

Skrevet
Jesperiano skrev (1 minutt siden):

Dette er komplett ja! Har en ekstra som broren min skal få hos elkjøp dog! Ingen endringer der! Bare dette:

F8BE4E0B-0C43-450F-BE27-3F6C2378C9D2.jpeg

Hvor på elkjøp.no fant du denne statusoppdateringen? 😮 

• Liker 1
Skrevet

M

puppiesareugly skrev (1 minutt siden):

OMG! Flere fra Elkjøp som har fått melding??? Blir f... meg nervøs av dette mtp. Xbox styret :((((((((

Oppdaterer mail konstant!!!!

Skrevet
2 minutes ago, Underkiller said:

Fikk du melding på SMS eller email?

Har faktisk ikke fått noe mail fra elkjøp, lurer på om det er spam filteret som tuller nå.
Fikk først mail fra posten som sier at de har en sending til meg fra elkjøp, også sjekket jeg ordrestatus og jaggu var det oppdatert til sendt. 

Skrevet
SweetDollarTee skrev (6 minutter siden):

Har faktisk ikke fått noe mail fra elkjøp, lurer på om det er spam filteret som tuller nå.
Fikk først mail fra posten som sier at de har en sending til meg fra elkjøp, også sjekket jeg ordrestatus og jaggu var det oppdatert til sendt. 

Når bestilte du?

Skrevet
Lord Claymore skrev (1 minutt siden):

Har ikke fått beskjed, bestilte kl. 10.08.

Ikke fått beskjed. Ordrebekreftelse kl. 10.01.  (Oppdaterer mail, posten og elkjøp så tlf er helt varm her nå)

Skrevet (endret)
3 minutes ago, Lord Claymore said:

Har ikke fått beskjed, bestilte kl. 10.08.

Jeg kjøpte 10:05 fra elkjøp fikk beskjed om at jeg ville få min neste uke når jeg kontaktet chat, pga elkjøp har kø ordning.

Endret av Underkiller
Skrevet

Jeg fikk dette til svar når jeg hørte med chatten hos Elkjøp nå:

Det stämmer vi kommer att börja senda ut dessa imrogen men du kommer att få ett spår id så snart den är skickad till dig, men det står att den ska vara med i fösta batchen på din order :)

Skrevet (endret)
Underkiller skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøpte 10.05 fra elkjøp fikk beskjed om at jeg ville få min neste uke når jeg kontaktet chat, pga elkjøp har kø ordning.

Fikk du beskjed på chat eller mail/SMS?

EDIT: så du skrev chat nå :) beklager.

Endret av SverreLøk
Skrevet

Fikk bekreftelse kl.10.02 fra Elkjøp. Ingen mail og fremdeles bare reservert på ordreoversikten. Virker som rekkefølgen  på utsendelsen hos Elkjøp er like random som på Xbox-releasen de hadde.....

Skrevet
1 minute ago, cale32 said:

Fikk bekreftelse kl.10.02 fra Elkjøp. Ingen mail og fremdeles bare reservert på ordreoversikten. Virker som rekkefølgen  på utsendelsen hos Elkjøp er like random som på Xbox-releasen de hadde.....

Dem som har forhåndsbetalt får sendt først, dem som har valgt betaling med klarna når man mottar, er sist i køen som meg

Skrevet
Underkiller skrev (1 minutt siden):

Dem som har forhåndsbetalt får sendt først, dem som har valgt betaling med klarna når man mottar, er sist i køen som meg

Jeg betalte med kort og ble trukket(reservert) med en gang. Beløpet ble bokført et par dager etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...