Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Finnes det en annen måte å legge tråden til "mine innlegg" enn å måtte legge inn en meningsløs kommentar?

7849648[/snapback]

Det går an å bruke "Favoritter" i stedet for "Mine innlegg". Bare trykk på "Legg til i favoritter" øverst i tråden så legger den seg i "Favoritter" helt til du velger å slette den derfra.

 

"Mine innlegg" er kun for tråder med egne innlegg i. Trådene man har deltatt i forsvinner etter en stund hvis man ikke poster mere. Øverst på siden "mine innlegg" går det an å velge hvor lang tid man vil at det skal ta før de forsvinner. Valgene er fra 2 måneder til aldri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Fellowes DVD-cover 199,- kroner Sjekk prisguiden"

 

Er dette kun snakk om vanlige DVD-cover i plast? En 5-pakning? Jeg har da sett det til både 19 og 29 kr andre steder...

7852756[/snapback]

Det finner du ut hvis du ser på PSData sine sider.

Halv pris på Fellowes DVD-cover - beskytt kopierte DVD-er med solid cover i hardplast. Gjør et kupp denne uken, og sikre deg produktet som alltid mangler når du trenger det.

Kartong med 100 stk

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
@Orjanp

Siden din validerer ikke Strict XHTML 1.0 ... :(

:) Der skremte du meg. Har hele tiden vært opptatt av at den skulle validere. Og den har hele tiden gjort det. Helt til jeg selv trykte på linken. Da gjorde den det ikke. Kunne ikke skjønne hvorfor. Alt så korrekt ut, helt til jeg så på linken til siden som skulle valideres. Det var http://ukenstilbus.narjo.net, ikke http://ukenstilbud.narjo.net. Dermed ble det feil. :) Det er nå rettet opp. Takk for tipset.

 

ellers, hvorfor tvinger du ikke alle bildene til å være XxY slik at du slipper problemet som PSdata har ATM?

7931892[/snapback]

Var heller ikke klar over at psdata så slik ut. Trodde det ikke ville by på problemer med å ikke definere høyden. Men ser jo nå at det i visse tilfeller vil bli det. Så det er nå ordnet.

 

Igjen, takk for tilbakemeldingene. :)

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...