Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer det er krakk i prisen på LCDskjermer snart eller? i og med at alle nettbutikkene hadde en LCDskjerm som en del av ukens tilbud mener jeg :p

8048490[/snapback]

Neppe. Prisene har sunket jevnt og trutt og vil nok fortsette med det. De minste skjermene fases ut. Det er ca 3 år siden 15" ble faset ut og ca 1 år siden 17" ble faset ut. Nå er det vel 19" sin tur å bli faset ut.

 

For 3 år siden var 20" high-end i prisklassen 12.000+, for 1 år siden var 24" high-end og nå er 30" high-end.

Lenke til kommentar

Som jeg har nevnt en del ganger før i denne tråden. Ojanp du gjør en EKSTREMT god jobb og jeg håper du holder ut i mange år til :woot:

 

Men.......:whistle: en ting jeg lurer på, siden Mamoz bare er link, hva med å fjerne linja under som er:

Siste Oppdatering utført: Torsdag 21 Desember 2006 07:15:49

Og kommer Mamoz noen gang tilbake med bilder, for den hadde vel det i starten hvis jeg husker riktig?

 

Og hva med en link til elkjop.no som også har ukens tilbud? De har jo hatt en stund, men jeg husker det sjelden siden jeg har som vane å bare klikke på de linkene i første tråd ;)

 

Best å avslutte innlegget med litt skryt også ;)

Stå på Orjanp DU ER OG KOMMER TIL Å VÆRE EN VIKTIG PERSON her i hw.no forumet i mange år til :D STÅ PÅ :woot:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Takk for skrytet Goodall. :)

 

Når det gjelder Mamoz så skal de inn igjen med bilder og linker. Må bare finne tid til å fikse scriptet som plukker ut tilbudene. Men det er pri en. Har fjernet linja med 'Sist oppdatert'. Trenger ikke være der for øyeblikket.

 

Har lagt til Elkjop over butikker med ukens tilbud.

 

Takk igjen. Bra å høre at det er noen som er fornøyd med jobben jeg gjør.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
Bug: Baby Born Basic 2006 er bare her og ikke på nettsiden.

8149904[/snapback]

 

Er ikke bug, men det er forrige ukes tilbud + at MPX er litt sånn at de bytter en vare her og en vare der, med andre ord de bytter ikke alle varer på f.eks mandag.

Derfor er er det litt forvirrende spør du meg det derre ukens tilbud på MPX

 

Et produkt fra mandag til mandag, et annet fra tirsdag til tirsdag o.sv

 

Men så at den var til samma pris, selvom den ikke er på ukens tilbud lengre

Lenke til kommentar

Stemmer det.

 

Det er ikke alltid jeg klarer å holde MPX oppdatert siden de bytter ett og ett tilbud.

 

Når det er sagt, så er ukens tilbud nettsiden mer oppdatert enn denne tråden, siden scriptet automatisk oppdaterer nettsiden.

 

Databutikken er fjernet.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...