Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, med tanke på ukens tilbud , dette kortet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325105&cks=WYO

 

Er det bedre enn Sapphire X800XT PE 256mb PCI-E ?

7276030[/snapback]

 

ENDEL bedre ja. Du vil garantert merke forskjell.

7276135[/snapback]

 

Så koselig da, mitt PC X800XT ble kjøpt for knappe 2.5 år siden for en vanvittig sum, oxo kommer et slikt billigkort og gruser det. Jaja, kalles vel utvikling. Kjipt at kona hadde tatt av hvis jeg hadde kjøpt nytt skjermkort allerede *ler*

Lenke til kommentar

Idioti å stenge tilbudstråden for Netshop, det har da vært tradisjon å lage egen tråd når de slår til med supertirsdag. Ofte tar netshop ansatte turen innom forumet for å svare på spørsmål i tråden, ingen grunn til at alt skal sopes inn i en tråd som allerede er på 52 sider. Det er ikke et "ukestilbud" heller

Lenke til kommentar
Idioti å stenge tilbudstråden for Netshop, det har da vært tradisjon å lage egen tråd når de slår til med supertirsdag. Ofte tar netshop ansatte turen innom forumet for å svare på spørsmål i tråden, ingen grunn til at alt skal sopes inn i en tråd som allerede er på 52 sider. Det er ikke et "ukestilbud" heller

7374418[/snapback]

 

Ja, der må jeg si meg enig. Idiotisk av en brukeradmin å stenge tråden for supertirsdag når bl.a forumbrukere og Netshop selv pleier å bruke slike tråder til å diskutere og komme med forslag til tilbud o.l.

 

Derfor ber jeg derfor en brukeradmin med litt "vett" om å låse opp tråden igjen slik at forumbrukerne her kan få lov å diskutere og komme med forslag i en egen tråd!

 

ref: Super tirsdag hos Netshop i morra

Endret av Stian87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...