Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke se bort i fra at vi har sett hverandre. Har jobbet en god del på ettermiddag i fjor.

 

Nå er det mest automatikk i dette. Har noen python scripts som henter ut tilbudene, og legger dem ut på nettsiden. Det eneste jeg er nødt til å gjøre manuelt, er å legge det inn i forumet. Scriptet genererer en tekstfil med alt ferdig formatert med bbcode, så det er en enkel copy - paste som skal til.

Hadde det ikke vært for at jeg automatiserte dette, hadde nok tråden vært død i sommer. Har hatt veldig mye å gjøre i det siste året. Derfor har det også tatt tid å fått mpx og mamoz tilbake.

 

Når det gjelder eget domene, så fikk jeg et i orden i dag faktisk. Domenet er http://ukenstilbud.net. Og det er oppe å går nå. Skal legge inn en redirect fra det gamle området i løpet av morgendagen.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn forsvinner denne tråden fra mine innlegg etter noen uker. Eneste grunnen til å få den inn igjen er å legge igjen en melding...slik som dette...

8396511[/snapback]

Det er vel et par måneder siden sist du postet her nå:

 

Finnes det en annen måte å legge tråden til "mine innlegg" enn å måtte legge inn en meningsløs kommentar?

7849648[/snapback]

Det går an å bruke "Favoritter" i stedet for "Mine innlegg". Bare trykk på "Legg til i favoritter" øverst i tråden så legger den seg i "Favoritter" helt til du velger å slette den derfra.

 

"Mine innlegg" er kun for tråder med egne innlegg i. Trådene man har deltatt i forsvinner etter en stund hvis man ikke poster mere. Øverst på siden "mine innlegg" går det an å velge hvor lang tid man vil at det skal ta før de forsvinner. Valgene er fra 2 måneder til aldri.

7855084[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...