Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjøres det ikke automatisk lenger? kan ikke se det positive i det

 

For å enklere kunne følge med og holde oversikt over lengre/mer avanserte diskusjoner der det er behov for flere enn 1 quote. Spesiellt nyttig der man deler opp ett innlegg i flere quotes og svarer på hvert spørsmål sånn. Uansett, dette er ikke rett kategori å ta opp sånt i, det finnes ett par tråder om det på "Tilbakemeldinger til forumet".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

For å enklere kunne følge med og holde oversikt over lengre/mer avanserte diskusjoner der det er behov for flere enn 1 quote. Spesiellt nyttig der man deler opp ett innlegg i flere quotes og svarer på hvert spørsmål sånn. Uansett, dette er ikke rett kategori å ta opp sånt i, det finnes ett par tråder om det på "Tilbakemeldinger til forumet".

Hvorfor gjøres det ikke automatisk lenger? kan ikke se det positive i det

Ok skjønner men syns det blir mye rot spesielt vist man har en kjempe lang diskusjon hvor hvert innlegg er kjempe langt og før eller siden rammer opp en hel side. Skal ta resten i tilbakemeldinger vist det er noe mer jeg lurer på

Lenke til kommentar

 

 

Limitless?

 

Nope

 

Det handlet om en fyr som tok dop og lærte myye ble en forretningsmann - dopen gjorde så fokuserte elns

Lenge siden jeg har sett den

 

 

Helt sikker på det ikke er den? Høres sånn ut.

 

Traileren ligner ikke helt på den filmen jeg har sett, men jeg kan prøvde å se den anyways

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Traileren ligner ikke helt på den filmen jeg har sett, men jeg kan prøvde å se den anyways

Husker du noen skuespillere fra filmen? Det vil hjelpe oss veldig mye å finne ut hvilken film det er.

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Traileren ligner ikke helt på den filmen jeg har sett, men jeg kan prøvde å se den anyways

Se den anyways, du.

 

Limitless handler om

en forfatter som kommer over en pille som gjør ham super-duper-ultrafantastisk-ninja-fokusert. Dette bruker han til sin fordel ved å lære seg hvordan aksjemarkedet funker, og blir meget rik, for å si det slik. I tillegg til dette er det den vanlige kampen om hvorvidt han får dama eller ikke, i tillegg til hvordan han skal få produsert mer av denne fantastiske pillen om og hvis han går tom.

 

 

Edit: La til spoiler. Tankeløst av meg å ikke legge det til til å begynne med.

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se den anyways, du.

 

Limitless handler om

en forfatter som kommer over en pille som gjør ham super-duper-ultrafantastisk-ninja-fokusert. Dette bruker han til sin fordel ved å lære seg hvordan aksjemarkedet funker, og blir meget rik, for å si det slik. I tillegg til dette er det den vanlige kampen om hvorvidt han får dama eller ikke, i tillegg til hvordan han skal få produsert mer av denne fantastiske pillen om og hvis han går tom.

 

 

Edit: La til spoiler. Tankeløst av meg å ikke legge det til til å begynne med.

Nøyaktig det det filmen jeg så for lenge siden handlet om, så Limitness er da filmen jeg mente.

 

 

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Lurer på navnet til en film. Er en fyr som er hos ei dame og alle tror han er grei men egentlig er han syk i hodet sitt og for eksempel slår til kompisen hennes mens han jogger og når vennina hennes er på besøk en gang stikker han en kniv inni magen hennes og dreper henne. Noen som vet navnet på filmen?

Lenke til kommentar

Lurer på navnet til en film. Er en fyr som er hos ei dame og alle tror han er grei men egentlig er han syk i hodet sitt og for eksempel slår til kompisen hennes mens han jogger og når vennina hennes er på besøk en gang stikker han en kniv inni magen hennes og dreper henne. Noen som vet navnet på filmen?

 

Killer Joe, kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Lurer på navnet til en film. Er en fyr som er hos ei dame og alle tror han er grei men egentlig er han syk i hodet sitt og for eksempel slår til kompisen hennes mens han jogger og når vennina hennes er på besøk en gang stikker han en kniv inni magen hennes og dreper henne. Noen som vet navnet på filmen?

 

Killer Joe, kanskje?

Nei var nok ikke det. Husker den var britisk og den gikk på tv i våren 2007 eller høsten 2006
Lenke til kommentar

Svært takknemmelig til den som kan hjelpe meg med denne gamle filmen!!!

 

Jeg så den en gang som liten guttunge,og har siden den gang lurt forferdelig på hva det var. Minnene er litt svake,men det må være på midten av 80-tallet jeg så det.

 

Det eneste jeg kan huske fra den,som brente seg fast,er at det omhandler en form for bilkonkuranse,og jeg tror det er innenfor en arena hvor de krasjer i hverandre,hvor den ene ved en senere anledning,fikser ett dirty-trick i bilen sin med en h-bjelke(o.l.) som kommer ut i fronten som han bruker for å gjøre mest mulig skade på motstandere.Mener han fikset en hydraulisk ordning på den,så han kunne styre den inn/ut fra en spak inne i bilen.

 

Det jeg også husker,som jeg mener er fra samme film,er at de også holder på med hjemmebrenning,og at det foregår under bakken. De hadde bare en lem over jorda som de åpnet og gikk ned i brennerommet. Tror også ganske sikkert at en scene var at det brenneriet gikk i lufta.

 

Svært svært takknemmelig til den som kan hjelpe meg med denne,jeg har lurt siden den gang,og det byner å bli mange år siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...