Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

 

Leter etter en film som begynner med at en afroamerikansk gutt med.. afro, stjeler ett par Nike sko som er tydeligvis helt syke og designet til en spesiell fyr, så blir han senere sendt til en leir eller noe lignende i ørkenen. Der treffer han en hvit gutt som lærer han å lese og de blir gode venner, så prøver han å rømme. De holder på å dø av tørste eller noe lignende så finner de 'squash'.

 

 

Leter som en gal, finner ingenting!

Merkelig hva hvilke inntrykk en sitter igjen med etter filmer ^_^

 

Høres ut som Holes fra 2003 med Shia Leboeuf (?)

Er på mobil så kan ikke gi link dessverre

 

 

*dobbelpost glitch*

 

 

Holes ja, herrefred! Sinnsykt lenge siden jeg har sett den, tusen hjertelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leter etter en gammel norsk film, er nok fra rundt 60 tallet, mener å huske den var i sort/hvitt.

 

Den handler om 2 bygder som ikke kan der de som bor ikke kan fordra hverandre, også har det blitt arrangert et ski vm eller ol, der det er en deltager fra det stedet som deltar. De 2 bygdene krangler til slutt noe veldig om hvem av bygdene han ski løperen bor i, for begge stedene skal arrangere velkomstkomitè når han kommer hjem og begge bygdene mener han er en "navn på en som bor i den bygda".

 

Husker også at alle ble samlet i huset til han ene der de satt å hørte på radioen når ski løpet gikk, og så ble det dårlig signal og en måtte opp på taket å fikse antenna.

 

Noen som vet ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei! Er en film som gikk på fem eller tvnorge for et par år siden..Det eneste jeg rakk å se var et lite klipp. Klippet gjorde at jeg hadde veldig lyst til å se hele filmen,men nå noen år etter så husker jeg selvfølgelig ikke tittelen..

 

Det jeg rakk å se var ei datter (?) og en stefar (?) som avslørte at dem hadde/skulle drepe mora til hun dattera, slik at den dattera og stefaren kunne inngå i et forhold. Mener å huske at hun som spiller dattera er Francia Raisa. Var en drama film tror jeg..

Endret av Lucyangel
Lenke til kommentar

En film til jeg har leita etter i mange år,men har dessverre mislyktes..

 

Handler om ei ung jente som blir spilleavhengig av poker eller blackjack over internett. Hun vinner en del, men etterhvert så taper hun alle pengene sine, så hun tar opp lån hos venner tror jeg, for å vinne dette tilbake. Det går så langt at gjelden hos vennene hennes er så høy at hun ikke klarer å betale tilbake. Så hun går med på at dem skal gjøre et innbrudd hos hun og familien hennes slik at gjelden blir betalt. Dem forsikrer hun om at dette ikke går utover familien hennes fordi forsikringen/inneboforsikringen dekker alt som blir stjålet.

 

Denne jenta mener jeg å huske er blond :p

Lenke til kommentar

 

Her er noen filmer jeg hadde likt å funnet ut navnet på:

 

1. En mann og ei dame strander på en øy der de oppdager pirater elns. Mannen og damen utvikler følelser for hverandre.

 

2. En gjeng med ungdommer lager et kart elns over hvor regnbuen ender, og sykler dit. De går inn i regnbuen og begynner å fly. Mener de finner noen diamanter i regnbuen.

Endret av Zoku
Lenke til kommentar

En film til jeg har leita etter i mange år,men har dessverre mislyktes..

 

Handler om ei ung jente som blir spilleavhengig av poker eller blackjack over internett. Hun vinner en del, men etterhvert så taper hun alle pengene sine, så hun tar opp lån hos venner tror jeg, for å vinne dette tilbake. Det går så langt at gjelden hos vennene hennes er så høy at hun ikke klarer å betale tilbake. Så hun går med på at dem skal gjøre et innbrudd hos hun og familien hennes slik at gjelden blir betalt. Dem forsikrer hun om at dette ikke går utover familien hennes fordi forsikringen/inneboforsikringen dekker alt som blir stjålet.

 

Denne jenta mener jeg å huske er blond :p

http://www.imdb.com/title/tt0279204/?ref_=nm_flmg_act_19

 

Lucky Girl

Lenke til kommentar

 

En film til jeg har leita etter i mange år,men har dessverre mislyktes..

 

Handler om ei ung jente som blir spilleavhengig av poker eller blackjack over internett. Hun vinner en del, men etterhvert så taper hun alle pengene sine, så hun tar opp lån hos venner tror jeg, for å vinne dette tilbake. Det går så langt at gjelden hos vennene hennes er så høy at hun ikke klarer å betale tilbake. Så hun går med på at dem skal gjøre et innbrudd hos hun og familien hennes slik at gjelden blir betalt. Dem forsikrer hun om at dette ikke går utover familien hennes fordi forsikringen/inneboforsikringen dekker alt som blir stjålet.

 

Denne jenta mener jeg å huske er blond :p

http://www.imdb.com/title/tt0279204/?ref_=nm_flmg_act_19

 

Lucky Girl

 

Tusen takk!! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hovudpersonen i filmen er ein austtysk agent for KBG som hoppar av til MI6. Mykje av filmen er minnane til hovudpersonen frå den andre verdskrigen i Tyskland. Han hadde eit forhold til ei jamnaldra jente som vart valdteken av russiske soldatar mot slutten av filmen. Rett etter at russarane inntok Berlin vart hovudpersonen rekruttert av ein kvinneleg KGB-agent. Eg hugsar også ei scene der ein MI6-agent skaut ein austblokkagent med ein slags paraplypistol.

Lenke til kommentar

 

Jeg leter etter en film som handler om et Cruice Ship som folk sprenger i luften, Som kommer ombord med falsk id! Er omtrent nesten lik som Poseidon (2006) ,

men jeg mener den har et annen navn. Er noen som husker hvilket film jeg mener?

 

 

Ca år kom filmen ut?

Eneste jeg kommer på er en episode fra MacGyver "Countdown".

Lenke til kommentar

 

 

Jeg leter etter en film som handler om et Cruice Ship som folk sprenger i luften, Som kommer ombord med falsk id! Er omtrent nesten lik som Poseidon (2006) ,

men jeg mener den har et annen navn. Er noen som husker hvilket film jeg mener?

 

Speed 2?

Neei. Er en liten gutt med på filmen også. Han filmer med kamera sitt.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg leter etter en film som handler om et Cruice Ship som folk sprenger i luften, Som kommer ombord med falsk id! Er omtrent nesten lik som Poseidon (2006) ,

men jeg mener den har et annen navn. Er noen som husker hvilket film jeg mener?

 

Ca år kom filmen ut?

Eneste jeg kommer på er en episode fra MacGyver "Countdown".

Det husker jeg ikke. Se på det andre svaret jeg skrev. Kanskje du kommer på det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...