Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Lurer på en film jeg så for 7 år siden, husker flmen var fra 2005 på tv norge tror jeg, husker jeg syns det var stort at de viste en så ny film på tv. Uansett så handler det om at i begynnelsen så har mannen til ei dame problemer med en fyr eller noen folk så ender han opp med å skyte seg selv i hjemmet sitt og mange år etterpå møter dama den mannen som var ansvarlig for at han endte opp med å drepe seg selv, husker ikke om det var slik hun gjenkjente han men en fyr som egentlig var på rømmen ble kjent med den dama og de inngikk ett forhold og så hadde hun dama en kompis som var sherrif og inni filmen så tar han mannen og knekker nakken på fyren

Ingen som vet? Har veldig lyst til å vite hva filmen heter

 

Seriøst ingen? Jeg vil virkelig vite hva filmen heter

 

 

Noen skuespillere du drog kjensel på der?

Den var engelsktalende, Amerikansk ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Lurer på en film jeg så for 7 år siden, husker flmen var fra 2005 på tv norge tror jeg, husker jeg syns det var stort at de viste en så ny film på tv. Uansett så handler det om at i begynnelsen så har mannen til ei dame problemer med en fyr eller noen folk så ender han opp med å skyte seg selv i hjemmet sitt og mange år etterpå møter dama den mannen som var ansvarlig for at han endte opp med å drepe seg selv, husker ikke om det var slik hun gjenkjente han men en fyr som egentlig var på rømmen ble kjent med den dama og de inngikk ett forhold og så hadde hun dama en kompis som var sherrif og inni filmen så tar han mannen og knekker nakken på fyren

Ingen som vet? Har veldig lyst til å vite hva filmen heter

 

Seriøst ingen? Jeg vil virkelig vite hva filmen heter

 

 

Noen skuespillere du drog kjensel på der?

Den var engelsktalende, Amerikansk ?

 

Nei husker desverre ingen, husker bare litt av handlinga

Lenke til kommentar

Lurer på en barnefilm. Husker ekstremt lite om den, og det lille jeg husker er jeg usikker på. Det er en tegnefilm, handler om noen dyr; om det er kaniner, mus eller hva husker jeg ikke, men de bodde i hvertfall i noen slags hull i jorden. Et av dyrene var syke, og hovedkarakteren prøver å finne noe som kan gjøre dyret friskt. Det er en passe skummel barnefilm, med en badguy som enten er en svart katt eller grevling eller noe i den dur. På et eller annet tidspunkt blir hovedkarakteren fanget i et bur inne i et hus men klarer å presse seg ut ved åpningen til drikkeflasken. Mener også at det var en slags inngang til en underverden ved et tre, ikke langt unna huset. Ville gjettet at filmen er fra 80-90 tallet, og om den er norsk eller engelsk husker jeg ikke...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Lurer på en barnefilm. Husker ekstremt lite om den, og det lille jeg husker er jeg usikker på. Det er en tegnefilm, handler om noen dyr; om det er kaniner, mus eller hva husker jeg ikke, men de bodde i hvertfall i noen slags hull i jorden. Et av dyrene var syke, og hovedkarakteren prøver å finne noe som kan gjøre dyret friskt. Det er en passe skummel barnefilm, med en badguy som enten er en svart katt eller grevling eller noe i den dur. På et eller annet tidspunkt blir hovedkarakteren fanget i et bur inne i et hus men klarer å presse seg ut ved åpningen til drikkeflasken. Mener også at det var en slags inngang til en underverden ved et tre, ikke langt unna huset. Ville gjettet at filmen er fra 80-90 tallet, og om den er norsk eller engelsk husker jeg ikke...

Bamse i troll skogen?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Lurer på en barnefilm. Husker ekstremt lite om den, og det lille jeg husker er jeg usikker på. Det er en tegnefilm, handler om noen dyr; om det er kaniner, mus eller hva husker jeg ikke, men de bodde i hvertfall i noen slags hull i jorden. Et av dyrene var syke, og hovedkarakteren prøver å finne noe som kan gjøre dyret friskt. Det er en passe skummel barnefilm, med en badguy som enten er en svart katt eller grevling eller noe i den dur. På et eller annet tidspunkt blir hovedkarakteren fanget i et bur inne i et hus men klarer å presse seg ut ved åpningen til drikkeflasken. Mener også at det var en slags inngang til en underverden ved et tre, ikke langt unna huset. Ville gjettet at filmen er fra 80-90 tallet, og om den er norsk eller engelsk husker jeg ikke...

Bamse i troll skogen?
Takk for raskt svar, men desverre nei :-/ tegnemåten er mer realistisk enn bamse om jeg ikke husker feil
Mulig jeg roter meg enda mer bort, men lurer på om det faktisk var om en mus med en slags rød kappe?

Fivel?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Moderatormelding

 

Fint om dere fjerner quotes som ikke trengs nå som det ikke gjøres automatisk lengre.

Er ikke noe vits i å ha 4 siste innleggene i quote..

 

Hvorfor gjøres det ikke automatisk lenger? kan ikke se det positive i det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...