Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen år tilbake gikk det en britisk serie på NRK2, den gikk på ymse ukedager kl 19.00 minns jeg. Serien handlet om at det var en stor vei som skulle legges tvert igjennom en liten by, eller noe. Ellers husker jeg bare bruddstykker:

-Oppe i fjellet bodde det noen folk med griseneser.

-Serien tok for seg flere familier, blant annet en familie som var helt besatt av frosker. Tar jeg ikke feil bodde det en fyr hos denne familien, denne fyren kunne tenke seg å bli brannmann.

 

Jeg husker ikke stort da jeg var relativt ung da serien gikk, men jeg husker at jeg synes serien var hysterisk morsom.

Noen som vet navnet på denne serien? Jeg ville satt stor pris på det da jeg kunne tenke meg å se den absurde serien igjenn.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Takker, må prøve å få klørne i DVD'en. :)

6413234[/snapback]

I noen markeder skal den visstnok gå under navnet "Burger Cop" på video/VCD/DVD.

Eneste versjonene jeg finner inprint noe sted er VCD eller DVD basert på VCD, så ikke all verdens kvalitet (men ganske billig).

 

Edit:

VCD

DVD, i følge brukeromtale@amazon lagd av VCD'en nevnt over .

Begge etailerne er svært gode.

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en norsk film som oppnådde svært høye seertall på kino fordi den var så dårlig. Folk så den faktisk for å le av hvor dårlig den var. Det eneste jeg husker fra den er at man ser noen som maler et skilt, og er nesten ferdig med skiltet. Så i neste scene ser man de samme personene som maler på det samme skiltet, men da er de plutselig langt fra ferdig. Noen som vet hvilken film jeg snakker om? Jeg regner med at den er relativt gammel.

Lenke til kommentar

Det er 2 filmer jeg lurer på hva heter.

 

1: husker så vidt noe fra filmen, men.. Det er en kis som tar ei dame som gissel. I nesten hele filmen så dreier det som om at de skal slippe unna purken, nesten bare bilkjøring. Åsså i løpet av den bilturen så blir kidnapperen og hun som ble kindnappet forelsket i hverandre.. I slutten så redder hun ham fra politiet.. Noen som vet hva den heter?

 

 

2. En ander husker jeg kun 1.scene. En mann sitter bundet fast til en stol. Så er det ei dame som har kidnappet han som "voldtar" han. Mens hun rir han så kommer det en kar in og skyter hue av kjerringa. Handlingen i filmen var et eller annet om et pengeproblem ( Ikke akkuratt til så mye hjelp da, men...)

 

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Det er 2 filmer jeg lurer på hva heter.

 

1: husker så vidt noe fra filmen, men.. Det er en kis som tar ei dame som gissel. I nesten hele filmen så dreier det som om at de skal slippe unna purken, nesten bare bilkjøring. Åsså i løpet av den bilturen så blir kidnapperen og hun som ble kindnappet forelsket i hverandre.. I slutten så redder hun ham fra politiet.. Noen som vet hva den heter?

6423549[/snapback]

Out of Sight (1998), med George Clooney og Jennifer Lopez?

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke den. Husker lit mer fra filmen om det kan hjelpe. Fyren som det handler om er på rømmen fra purken. Han er på en bensinstason da det kommer 2 politi men inn, så i panikk tar han en sjokolade og holder den intil ryggen på en dame( Både damen og politiet tror det er en pistol) så går de til damens bil og da begynner biljakten osv.

Lenke til kommentar
Det er 2 filmer jeg lurer på hva heter.

 

1: husker så vidt noe fra filmen, men.. Det er en kis som tar ei dame som gissel. I nesten hele filmen så dreier det som om at de skal slippe unna purken, nesten bare bilkjøring. Åsså i løpet av den bilturen så blir kidnapperen og hun som ble kindnappet forelsket i hverandre.. I slutten så redder hun ham fra politiet.. Noen som vet hva den heter?

 

Takk :)

6423549[/snapback]

jeg vet veldig godt hvem det der er, det er nemlig snakk om The Chase med Charlie Sheen og Kristy Swanson

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...