Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Ey, for en del år siden.. så jeg en film på tv.. Det var om et stort cruseship som ble kapret, også var det mye som skjedde om bord på båten.. til slutt, var båten påvei inn til en byhavn, det var ingen som styrte båten, og båten kjørte rett inn i byen.

Det var en mann i den byen, som hadde kjøpt seg en ny rød(mener og huske) cab som han parkerte et sted, og båten stoppet rettforran bilen, til slutt, datt ankeret ned over bilen.. så var filmen slutt..

 

Noen som veit tittel på denne??

6533729[/snapback]

Det er Speed 2 Cruise Control.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ey, for en del år siden.. så jeg en film på tv.. Det var om et stort cruseship som ble kapret, også var det mye som skjedde om bord på båten.. til slutt, var båten påvei inn til en byhavn, det var ingen som styrte båten, og båten kjørte rett inn i byen.

Det var en mann i den byen, som hadde kjøpt seg en ny rød(mener og huske) cab som han parkerte et sted, og båten stoppet rettforran bilen, til slutt, datt ankeret ned over bilen.. så var filmen slutt..

 

Noen som veit tittel på denne??

6533729[/snapback]

Det er Speed 2 Cruise Control.

6534187[/snapback]

 

Tusen tusen takk!

Lenke til kommentar

Leter etter navnet på en Action film fra 80 eller tildlig 90 tallet. Handelingen er lagt til en kostskole der mange av elevene er barna av rike, politikere etc. Så kommer det noen som holder de gissel mot noe jeg ikke husker :S. Noen av det jeg husker er at noen av ungene får sendt opp ett Radostyrtfly . En av "heltene" er en av ungdommene som

har gjort mye galt. kan være noe med Munnvann med sprit, eller det kan være at jeg blander den med en annen film.

 

Veit at dette veldig lite fakt, men er vel Cs 10 år siden jeg så den VHS som jeg har mista for lenge siden.

Lenke til kommentar

Når jeg leste Night Watch kom jeg til å tenke på en film jeg så for noen år siden. Tror den het noe av det samme, men er ikke sikker.

Det er noen folk som skal være vakt på en tekstilfabrikk av noe slag. Det er noen tuneller/huler under hvor det er et stort rottemonster som dreper de fleste.

Mener å huske at den var skremmende. (for 10? år siden)

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg med identifisere en film, som Mel Gibson's rolle er en pokerspiller. Og han skal delta i en stor poker kokuranse/turnering på en båt.

Historien skjer vel i "western tid"

Håper noen vet hvilken film jeg mener og kan navnet på den ;)

Endret av NorThy
Lenke til kommentar

Arg. Husker kun EN scene fra en film. Håper noen kan hjelpe.

 

En liten unge har en slik bomerang og så kaster han den og kutter av tommelen på en av bad guysene( Tror de va bad guys). Han lille gutten kom fra en slags "rase" der folk bodde på en slags søppeldynge..

 

Er alt jeg husker fra filmen.

 

Noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...